Että ei kukaan voi tehdä elämästäni täydellistä kuin minä itse. Ei kukaan muu.
Totuus vaan on se
17
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eläköön Kristus kuningas!
- Anonyymi00004
Jeesus. Aamen.
- Anonyymi00005
Tule Herra Jeesus!
- Anonyymi00002
Ei meillä ole siihen tarvettakaan.
- Anonyymi00003
Ei teillä ole elämää.
- Anonyymi00006
60/100
- Anonyymi00007
40 puuttuu?
Minulta ei puutu mitään.
- Anonyymi00008
Silloinhan kaikki on hyvin👍
- Anonyymi00009
Jotenkin hirveän surullista, että joku edes tavoittelee elämässä "täydellisyyttä".
- Anonyymi00010
Kaipaamalla toista ihmistä myöntää että jotain puuttuu. Kun unohtaa kaipailun ja tajuaa että riittää itsenään, niin on taas kokonainen ja täydellinen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaipaamalla toista ihmistä myöntää että jotain puuttuu. Kun unohtaa kaipailun ja tajuaa että riittää itsenään, niin on taas kokonainen ja täydellinen.
Itsepetosta kuvitella olevansa "täydellinen". Miksi haluaisikaan olla? Yksi askel väärään suuntaan ja täydellisyys on menetetty.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Itsepetosta kuvitella olevansa "täydellinen". Miksi haluaisikaan olla? Yksi askel väärään suuntaan ja täydellisyys on menetetty.
Ei kukaan muu voi täyttää kokonaista. Vai voiko?
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei kukaan muu voi täyttää kokonaista. Vai voiko?
Ei kukaan täytä yhtään ketään...
- Anonyymi00013
Kun olisi edes onnellinen. Olo on nyt aivan kauhean yksinäinen ja eksynyt. - täältä sivusta
- Anonyymi00014
Sen takia juuri onneton olet, kun ajattelet olevasi yksinäinen. Käännä se ja löydät onneen.
- Anonyymi00016
Milläs ajattelit siinä onnostua millainen elämä olisi täydellistä toesitkö ettei täydellisessä ole mitään parannettavaa haasteeksi jääkin ylläpitää täydellinen eipä onnistu ihan jokaiselta mä en tyydy täydelliseen henkilökohtaisesti olen ainakin yrittäny parhaani kaikessa mitä teen
- Anonyymi00017
Eroa kaivatustaan voi varmasti surra niin, että kuolee pois, täytyy osata iloita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2563225Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201799Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231473Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381332- 811304
- 1041278
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531082Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581055- 1371018
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717977