Tykkäät? Kuka sun ajatuksissa on?
Kenestä sä J -mies
52
724
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miehet kiinnostaa enempi.
- Anonyymi00003
Voi laittaa kirjaimen oikean tavoittamiseksi täältä ihmisten valtamerestä💙
- Anonyymi00002
Kaik käy
- Anonyymi00004
Punapää.
- Anonyymi00025
Milloin olette viimeksi tavanneet tai nähneet toisenne?
- Anonyymi00005
Nadea.
- Anonyymi00006
Juha.
- Anonyymi00010
Ei yhtäkään Juhaa mun elämään enäänn, on niin nähty.
- Anonyymi00012
Mulle kelpaisi kyllä❤️👍
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mulle kelpaisi kyllä❤️👍
No tarkentaisin että se yks Juha about 15 vuotta sitten tai ylikin, sitä en halua enää elämääni.
Kaikki muut Juhat olleet ihan mukavia ja ystävällisiä. - Anonyymi00035
Siis että tällä aloittajaäijälläkö on mielessä juha vai vastaat tuolle ihan juhana? Morjens
- Anonyymi00036
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei yhtäkään Juhaa mun elämään enäänn, on niin nähty.
Eiköhän trolliäijäaapee vähän joka erisnimi ole nähty mitä tulee tähän jiisaagaan
- Anonyymi00046
Anonyymi00035 kirjoitti:
Siis että tällä aloittajaäijälläkö on mielessä juha vai vastaat tuolle ihan juhana? Morjens
Ei vaan ne Juhat kenen kanssa olen jutellut, ovat olleet mukavia.
- Anonyymi00048
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eiköhän trolliäijäaapee vähän joka erisnimi ole nähty mitä tulee tähän jiisaagaan
Eipä ollut trolliäijäaapeen kirjoitus.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Eipä ollut trolliäijäaapeen kirjoitus.
No kylläpäs oli nenäkäs
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
No kylläpäs oli nenäkäs
Tätä tarkistusta varten tämä ilmeisesti juuri tässä tarinallisuudessa roikkuva ny sitten tuhlas taas minuutin taivaan tuuliin. Oikein hyvää perjantaita asemalla soitellaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan jne.. T naiselta
- Anonyymi00007
A se on.
- Anonyymi00008
Joo
- Anonyymi00009
Nordea
- Anonyymi00013
Nina
- Anonyymi00014
Yhdestä sellaisesta kivasta äkäpussista syytä varoa kun osaa oikein lämmittää olentoki yrittäny vältellä olla ajattelemasta häntä miksi hänen saattaisi olla parempi olla jonkun muun kanssa mua on kuulemma mahdotonta ymmärtää ja vielä mahdottomampaa rakastaa
- Anonyymi00015
Tykkään naisista kyllä
- Anonyymi00016
Eiks se riipu päivästä ja kellonajasta?
- Anonyymi00017
Jorma
- Anonyymi00023
Varmasti se ei ole ainakaan mies niinkuin jotkut yrittää väkisin tyrkyttää. Sellainen nainen jolla on sen verran järkeä että osaa kiinnostua minun hyvistä puolista, persoonasta ja luonteesta.
- Anonyymi00027
Ämpäripää
- Anonyymi00037
Niin, ilmainen ämpäripoika?
- Anonyymi00030
R❤️
- Anonyymi00031
S yhä
- Anonyymi00041
Muistatko, minä vuonna olette tavanneet ensimmäisen kerran?
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Muistatko, minä vuonna olette tavanneet ensimmäisen kerran?
1800 luvulla Sannin konsertissa.
- Anonyymi00032
18 vuotiaat seksivaimot
- Anonyymi00038
Kiintoisaa, kerro aloittajaäijä lisää heistä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kiintoisaa, kerro aloittajaäijä lisää heistä.
Ei vissiin kaksi 18 v yhdessä paketissa natsais? Sekin aika lähestyy, edes ikää eivät kunnolla tiedä, vasta joku järkyttyi kun kerroin kauttarantain että ei monella ainakaa tytöttelyyn ole varaa ns..
- Anonyymi00050
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei vissiin kaksi 18 v yhdessä paketissa natsais? Sekin aika lähestyy, edes ikää eivät kunnolla tiedä, vasta joku järkyttyi kun kerroin kauttarantain että ei monella ainakaa tytöttelyyn ole varaa ns..
Ja tuohonkin pakettiin pitää heittää vielä vuosikymmen lisää, mutta eipä katkeruudesta pystyyn kelottuneet hätää, kyllä se naama vielä leviää ja uumaa sun muut kaikki
- Anonyymi00033
J-naisesta ei näköjään saa tykätä🤔😉
- Anonyymi00034
Ei kyllä siitä lainkaan.
- Anonyymi00040
Miksei?
- Anonyymi00045
Sairas tunkeileva stalkkeri tyrkky.
- Anonyymi00054
Kerro yksärinkertainen lisää tästä pakkomielteestäsi palstaäijän nimikirjaimeen liittyen. Käytit ilmaisua stalkkeri oletko kiusannut virkavaltaa viimeaikoina vaivaannuttavilla ja sekavilla rikosilmoituksilla joita olet täällä julistanut ja kerro mitä mieltä tämä sekundaarinen pakkomielteen kohteesi ”jii” on ollut sekoilustasi? Positiivista tässä on nyt kuitenkin ny se, ettet voi saada kenkää enää toista kertaa, nykyinen free lancer
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Kerro yksärinkertainen lisää tästä pakkomielteestäsi palstaäijän nimikirjaimeen liittyen. Käytit ilmaisua stalkkeri oletko kiusannut virkavaltaa viimeaikoina vaivaannuttavilla ja sekavilla rikosilmoituksilla joita olet täällä julistanut ja kerro mitä mieltä tämä sekundaarinen pakkomielteen kohteesi ”jii” on ollut sekoilustasi? Positiivista tässä on nyt kuitenkin ny se, ettet voi saada kenkää enää toista kertaa, nykyinen free lancer
Ymmärtääkseni Sinulle ns yksäri kävi lopulta hyvin kehnosti mitä tulee tähän visioon, joka perustuu tähän nimikirjaimeen vs muutaman sanan vaihtoon josta olit hyvin kateellinen siellä kilpailuhenkisessä yhteisössä. Voin kertoa, että muutaman sanan vaihto hississä ei johtanut sentyyppisten tunteiden syttymiseen. Epäilemättä olet kertonut aiheesta myös tälle toiselle elämänkoulufarssisi osapuolella epäedullisia versioita ku päässä hieman fiiraa.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ymmärtääkseni Sinulle ns yksäri kävi lopulta hyvin kehnosti mitä tulee tähän visioon, joka perustuu tähän nimikirjaimeen vs muutaman sanan vaihtoon josta olit hyvin kateellinen siellä kilpailuhenkisessä yhteisössä. Voin kertoa, että muutaman sanan vaihto hississä ei johtanut sentyyppisten tunteiden syttymiseen. Epäilemättä olet kertonut aiheesta myös tälle toiselle elämänkoulufarssisi osapuolella epäedullisia versioita ku päässä hieman fiiraa.
Terveisiä myös ”somelan irmalle” joka on päätynyt kannattelemaan tätä tarinallisuutta kun ylpeys ei anna periksi muuhun
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Terveisiä myös ”somelan irmalle” joka on päätynyt kannattelemaan tätä tarinallisuutta kun ylpeys ei anna periksi muuhun
Kaikennäköistä jäynää on yritetty niin ylläpidon lähestyminen henkilötietoja tyrkyttäen kaiken maailman konsultaation toivossa, rikosilmoitusten väsäämisestä huoli-ilmoituksiin joissa yritetty ratsastaa tittelillä, herättänyt varmaan enemmän kysymyksiä,että mitähän v*ttua ole vaikka pippurikerhon presidentti
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Hienoa että iltatähti pääsi sen verran vähällä, ettei näy enää nk kaverikuvissa tai muutenkaan framilla kieroine silmineen
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Hienoa että iltatähti pääsi sen verran vähällä, ettei näy enää nk kaverikuvissa tai muutenkaan framilla kieroine silmineen
Mutta kaikki järjestyy näköjään omalla painollaan, vai miten se meni viitaten sivalluksiin netissä ohimennen vs lievästi sanoen yli menneet toilailut. Tietenkin on dynaaminen duo niin, että koneisto jyllää täydellä teholla teidän hyväksenne versus kajahtanut tuottamuksellisen haitan teon toiminnan yritys kulissien takana.
- Anonyymi00047
Kirjainnimi-juttuja kokeilin taas, tuli nyt:
Esmies Taju. nimenä.
namer3:n koodin rivi arvaa mitä voi tarkoittaa:
int yy=(2+rand()%2);
-kieltä joku rivi, olen oikaissut joissain kirjoittamalla tuon noin.. itse. - Anonyymi00052
Mulle ei vittuilla ei edes nainen. Muista tämä.
Pakon edessä luovuin- Anonyymi00060
Vautsi, aloittajaäijä avaudu ja voimaannu
- Anonyymi00053
Eräs mies saa sen villiksi, ei ole ennen ollut tämmöistä tunnetta tai ehkä joskus herran vuonna 2008
- Anonyymi00059
Oletko aloittajaäijä niin kauan jo tuottanut tähän yhteen tun nimikirjaimeen liittyvää hölönpölöä, joihin kaiken maailman kummajaiset on vuosien saatossa takertuneet eri toimintaympäristöistä? T naiselta iha huvikseni johdattelen täs
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2703354Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 821379
- 1371038
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64839Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676