Kertoo ex-miehensä huonosta käytöksestä.
Vastaukset 103
- Anonyymi00001
Martina kertoo aina asioista rehellisesti ja avoimesti mutta ketään loukkaamatta.
- Anonyymi00009
Elätti lokki kateellinen, kun joutui ulkoruokintaan. Entä oma käytös, kehui kuinka sai riidoilla rahaa. Hyvin kelpasi mun Hanko, mun heppatila, kaupunki asunto, Espanjan huvila, mun Levi ym. Nyt kaikki on mennyttä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Elätti lokki kateellinen, kun joutui ulkoruokintaan. Entä oma käytös, kehui kuinka sai riidoilla rahaa. Hyvin kelpasi mun Hanko, mun heppatila, kaupunki asunto, Espanjan huvila, mun Levi ym. Nyt kaikki on mennyttä.
Martina Aitolehti ei ole koskaan joutunut ulkoruokintaan! Hänellä on aina ollut omat ansiotulonsa ja turha keksiä valheita kokoajan. Sofia on heitetty kahdesta avoliitosta kadulle ja ulkoruokintaan ainoastaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Martina Aitolehti ei ole koskaan joutunut ulkoruokintaan! Hänellä on aina ollut omat ansiotulonsa ja turha keksiä valheita kokoajan. Sofia on heitetty kahdesta avoliitosta kadulle ja ulkoruokintaan ainoastaan.
Sen sänkyyn on kustu. Kertoo hyvin siitä arvostuksesta mitä sen miehet on sille antaneet😂
- Anonyymi00083
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voisitko nyt jo vihdoin jättää Sofian pois Martinaa koskevista jutuista, kun Martinalla on ollut viisi (ainakin) miestä Stefun jälkeen ja Sofia on seurustellut jo 1,5 v miehensä kanssa. Samoin Ranta-aho on lusimasta päästyään mennyt kihloihin ja odottaa naisensa kanssa lasta. Martina ja Esko ainoastaan rypevät vanhoissa jutuissa eivätkä pääse elämässään eteen päin. Stefukin tekee mitä lystää kysymättä Martinalta tai Sofialta yhtään mitään. Miksi siis uudestaan ja uudestaan käännät jutut Martinasta noihin menneisiin??
- Anonyymi00093
Eikös se olekaan kauheaa haukkumista, niinkuin muiden naisten kertomiset huonosti käyttäytyvistä miehistä? Mites se nyt noin päin on?
- Anonyymi00106
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikös se ollut Sofia myös joka joutui ulkoruokintaan kun Raaka-Rane sai linnassa tietää että Soffi vehkasi Thermoksen kanssa,niin lähti lokki kun hauki rannasta,sano.
- Anonyymi00002
Empaattinen ja sivistynyt nainen.
- Anonyymi00003
Aloitus on valheellinen! Martina ei ole Iltalehden haastattelussa vaan Iltalehti on jostain syystä tehnyt jutun heidän vanhemmalsta podcastista jossa Martina ja Esko kertoivat entisistä toksisista suhteistaan.
Iltalehden Riia on tehnyt myös jutun missä Matias haukkuu Martinaa Erikoisjoukoissa. On siihen laittanut että katsojien mielipiteet jakautuivat kahtia. Kun on sitten laittanut kommentteja niin vain vähän laittoi puolustavia kommentteja näkyviin ja niitä kommentteja mitä Martinan vainoajatkin päivittäin oksennuspalstoilla hokevat, laittoi paljon enemmän näkyviin.- Anonyymi00004
Katsoin tuon videon kommenttikenttää ja siellähän ne yli viisikymppiset miehet ja naiset on haukkumassa ja sitten tuo "kissamuija" joka on suuna päänä monissa eri kommenttikentissä.
- Anonyymi00005
Aina kun lukee noita kommenttikenttiä niin yhtä yllättävää kun esim. täälläkin Martinasta törkyä kirjoittavat saavat tavallaan "kasvot". Ja aina yhtä yllättävää mutta enää se ei yllätä että Turun suunta nousee aina vahvasti esille. Tai sanotaanko että Varsinais-Suomi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aina kun lukee noita kommenttikenttiä niin yhtä yllättävää kun esim. täälläkin Martinasta törkyä kirjoittavat saavat tavallaan "kasvot". Ja aina yhtä yllättävää mutta enää se ei yllätä että Turun suunta nousee aina vahvasti esille. Tai sanotaanko että Varsinais-Suomi.
Miksi teet itsellesi siitä ongelman. Koska itse Martina ei piittaa hiiren kusen vertaa haukkumisista ja valheelista kirjoituksista. Hänän on sen itse kertonut ja se pitäisi riittää kans hänen seuraajilleen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi teet itsellesi siitä ongelman. Koska itse Martina ei piittaa hiiren kusen vertaa haukkumisista ja valheelista kirjoituksista. Hänän on sen itse kertonut ja se pitäisi riittää kans hänen seuraajilleen.
Mielestäni se on ikävää että tietyt mediat ja tietyt toimittajat ovat samaa maata noiden haukkujien ja valheellisia kirjoittavien kansssa. Medialla on kuitenkin suuri valta näissä asioissa. Kuten nytkin toimittaja Riia halusi korostetusti tuoda esille nimenomaan haukkujien kommentteja jonkun median somesta. Ja Seiska vääristelee jo otsikossa tuota asiaa jostain jalkapalloilijasta ja vielä halusi kirjoittaa jostain teinistä että saa oikein korppikotkat liikkeelle.
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
Näytä sinäkin kasvosi, mitä täällä anonyyminä kirjoittelet!
- Anonyymi00023
Anonyymi00005 kirjoitti:
Varsinais-Suomestahan se Martinan Taistelija-kirjan kirjoittajakin on, Hippo Taatila.
- Anonyymi00007
Arvostan Martinaa.
- Anonyymi00011
Olet yksi harvoista.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet yksi harvoista.
Sinua en arvosta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinua en arvosta.
Täytyy melkein kiittää, että säästät mut siltä häpeältä.
- Anonyymi00055
Sun kommentit on kasvanu horsmaa jo iät ja ajat.
- Anonyymi00073
Tuohon kommenttiin kiteytyy täydellisesti fanituksen taso: käytöstavat, älykkyys ja henkinen tasapaino samassa paketissa 😁
- Anonyymi00014
Sitä ihmettelen, miten kauan kuulijoita riittää näille kahdelle ikuisuusvanhoja asioitaan "paljastajille".
Martta ja Esco kertovat entisistä suhteistaan aina siivun, joka on muka joku maailmanhistorian järisyttävin paljastus.
Miten he jaksavat! Antaisivat menneitten tapahtumien jo olla, myös jättäisivät exänsä rauhaan.
Rahako se vaan vaikuttaa. No, pk-pohjalta...- Anonyymi00016
Oletko yksi existä?
- Anonyymi00018
Vauvalla kirjoitettiin jo aikoja sitten että jonkun Martinan ex-miehen exä oli seonnut. hm?
- Anonyymi00019
Kuules jätä sinä ensin heidät rauhaan! Olet päivittäin haukkumassa Eskoa ja Martina ja aina ikivanhoista asioista 💩. Heillä on oikeus ja kaikilla muillakin henkilöillä, että he puhuvat entisistä suhteista ja menneisyydestä. Ei Martina nimeä maininnut ja oikein, koska henkilö on todellakin sairas narsismi luonteen omava henkilö.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kuules jätä sinä ensin heidät rauhaan! Olet päivittäin haukkumassa Eskoa ja Martina ja aina ikivanhoista asioista 💩. Heillä on oikeus ja kaikilla muillakin henkilöillä, että he puhuvat entisistä suhteista ja menneisyydestä. Ei Martina nimeä maininnut ja oikein, koska henkilö on todellakin sairas narsismi luonteen omava henkilö.
Inhoan Martinaa ja myös sinua.
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletko yksi existä?
Joku taso sentään on 💪😂
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eli samanlainen kuin Martina?
- Anonyymi00015
Nuo podcastit ovat tämän ajan työpaikkoja tietyille ihmistyypeille. Osa on oikeiden asiantuntijoiden pitämiä ja ihan ok, mutta sitten nämä julkkikset, jotka ovat influenssereita tai hyvinvointivalmentajia, radiojuontajia jne. Oman elämänsä "sankareita". No, aika aikaa kutakin :)
- Anonyymi00017
Ja miten se sinun elämääsi vaikuttaa?
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja miten se sinun elämääsi vaikuttaa?
Olen melko varma asiasta. Että se sairas mies, joka paloitellut petivaatteet ja kussut sänkyyn. Kirjoittelee täällä päivittäin ja ei hyväksy yhtään ketään miestä Martinan läheisyyteen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olen melko varma asiasta. Että se sairas mies, joka paloitellut petivaatteet ja kussut sänkyyn. Kirjoittelee täällä päivittäin ja ei hyväksy yhtään ketään miestä Martinan läheisyyteen.
Jaa, että nyt on napattu Martinan podcastista uusia ominaisuuksia sille, yhdelle 🤣🤣🤣 alatko nyt hokemaan tota päivittäin useaan kertaan?
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tai sitten kiittää joka ilta, että väisti luodin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oikea totuus on varmaan et se paskoi siihen sänkyyn.
- Anonyymi00030
Anonyymi00020 kirjoitti:
Entäs se nainen sitten? Esko kertoi jostain exästä joka oli silpunnut kaikki Eskon valokuvat koska naisen mukaan huo*rien kuvia säilytti. Siellä oli kuvia Eskon ensimmäisestä aviovaimosta.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Entäs se nainen sitten? Esko kertoi jostain exästä joka oli silpunnut kaikki Eskon valokuvat koska naisen mukaan huo*rien kuvia säilytti. Siellä oli kuvia Eskon ensimmäisestä aviovaimosta.
Esko oli portsarina ja jos ei ollut 15-20 minuutissa kotona kun työt päättyi niin kauheat kuulustelut.
- Anonyymi00032
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se nuori nainen riehuu nyt vauvalla. Kenen lapsi se on?
- Anonyymi00033
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voihan se olla sen miehen kaveripiiriin kuuluva tai siihen mieheen ihastunut, joka kirjoittelee?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Voihan se olla sen miehen kaveripiiriin kuuluva tai siihen mieheen ihastunut, joka kirjoittelee?
Täällä on vanha ketju jossa tiedettiin että eräs parikymppinen nainen olisi halunnut Stefun itselleen kun meni Martinan kanssa yhteen. Se nainen on nyt Sofian ikäinen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jaa, että nyt on napattu Martinan podcastista uusia ominaisuuksia sille, yhdelle 🤣🤣🤣 alatko nyt hokemaan tota päivittäin useaan kertaan?
Totuus on se ja totuus ei pala edes tulessa. Sama hullu sekopää on kirjoittelemassa. Narsisti kaksijakoinen todellakin hyvin sairas ihminen. Kusee sänkyyn ja paloittelee petivaatteet. Ja syy, ettei Martina halunnut lähteä juhlimaan, vaan olla koti iltaa viettämässä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Täällä on vanha ketju jossa tiedettiin että eräs parikymppinen nainen olisi halunnut Stefun itselleen kun meni Martinan kanssa yhteen. Se nainen on nyt Sofian ikäinen.
Vai että oikein tiedettiin!
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Totuus on se ja totuus ei pala edes tulessa. Sama hullu sekopää on kirjoittelemassa. Narsisti kaksijakoinen todellakin hyvin sairas ihminen. Kusee sänkyyn ja paloittelee petivaatteet. Ja syy, ettei Martina halunnut lähteä juhlimaan, vaan olla koti iltaa viettämässä.
Olisikohan taas aika laittaa niitä kuuluisia jäitä hattuun 😉 Hillitön diagnoosilista ja täysin varma mielipide ihmisestä sekä tapahtumasta, joista et oikeesti tiedä muuta kuin yhden osapuolen vuosia myöhemmin kertoman version.
Kun fanitus menee noin umpisokeaksi, että kaikki kerrottu otetaan automaattisesti täytenä totuutena ja samalla aletaan diagnosoida täysin tuntemattomia ihmisiä, niin ois tarkistuksen paikka onko se oma korvien väli ihan kunnossa. - Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Martina ei voinu lähtee juhlimaan kun sillä ei ollu rahaa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Olisikohan taas aika laittaa niitä kuuluisia jäitä hattuun 😉 Hillitön diagnoosilista ja täysin varma mielipide ihmisestä sekä tapahtumasta, joista et oikeesti tiedä muuta kuin yhden osapuolen vuosia myöhemmin kertoman version.
Kun fanitus menee noin umpisokeaksi, että kaikki kerrottu otetaan automaattisesti täytenä totuutena ja samalla aletaan diagnosoida täysin tuntemattomia ihmisiä, niin ois tarkistuksen paikka onko se oma korvien väli ihan kunnossa.Itsehän teet just samaa, eli annat diagnoosia (onko korvien väli kunnossa), mutta sä et vaan itse tajua sitä, niin tyypillistä sofian tosifanilta.🤓
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olen varma, että sai pataan, kun tuli kotiin.
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Itsehän teet just samaa, eli annat diagnoosia (onko korvien väli kunnossa), mutta sä et vaan itse tajua sitä, niin tyypillistä sofian tosifanilta.🤓
Sehän ei muuten oo diagnoosi 😉
Diagnoosi olis väittää tai määritellä toiselle joku mielenterveyden häiriö tai sairaus, niin kuin palvoja teki.
- Anonyymi00038
Oliko se sänkyyn k*sija Steppuli?
- Anonyymi00042
Martina ja Esko elävät menneessä. Haloo, katsokaa eteenpäin hölmöt :D
- Anonyymi00043
Martina tiukka täti Erikoisjoukoissa. Ihme, ettei tippunut nyt, jankuttaa vastaan. Minä minä -ihminen.
- Anonyymi00047
Onneksi ei tippunut. Aikuisviihdetähteä tuohon aikaan tapaillut Petäistö halveksuu yrittäjää, valmentajaa eli kilpailijaansa ammatillisessa mielessä. Väittää vastoin totuutta valehtelijaksi kaikkien silmien edessä vaikka Martina puhui totta että on tehnyt noita ennenkin. On suorittanut kansainvälisen hengenpelastajatutkinnon, joka kesti neljä kuukautta. Petäistö myös halveksui ja lyttäsi Martinan kovan treenaamisen että miksi ei näy missään. Voisi kuvitella että Petäistö täällä itse kirjoittelee. Nyt Petäistö kertoo että alkaa tosissaan keskittymään yksilö PRO Hyrox kisaan. Lopettiko Martina yhteistyön? Toivottavasti!
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Onneksi ei tippunut. Aikuisviihdetähteä tuohon aikaan tapaillut Petäistö halveksuu yrittäjää, valmentajaa eli kilpailijaansa ammatillisessa mielessä. Väittää vastoin totuutta valehtelijaksi kaikkien silmien edessä vaikka Martina puhui totta että on tehnyt noita ennenkin. On suorittanut kansainvälisen hengenpelastajatutkinnon, joka kesti neljä kuukautta. Petäistö myös halveksui ja lyttäsi Martinan kovan treenaamisen että miksi ei näy missään. Voisi kuvitella että Petäistö täällä itse kirjoittelee. Nyt Petäistö kertoo että alkaa tosissaan keskittymään yksilö PRO Hyrox kisaan. Lopettiko Martina yhteistyön? Toivottavasti!
Pikkarainenkin nyt naureskelee partoihinsa Levillä arvostetttu laatunainen, entinen hiihtokuningatar, Levin markkinointilähettiläs kainalossaan.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Pikkarainenkin nyt naureskelee partoihinsa Levillä arvostetttu laatunainen, entinen hiihtokuningatar, Levin markkinointilähettiläs kainalossaan.
Miten Pikkaraisen sai ehdotonta tuomiota raiskauksesta kärsiessään rinnalleen laatunaisen ja Petäistö, kun vaimonsa jätti, sai vain jonkun aikuisviihdetähden?
- Anonyymi00056
Anonyymi00049 kirjoitti:
Miten Pikkaraisen sai ehdotonta tuomiota raiskauksesta kärsiessään rinnalleen laatunaisen ja Petäistö, kun vaimonsa jätti, sai vain jonkun aikuisviihdetähden?
Keneltäkähän Pikkarainen lainasi ne parikymmentä tuhatta mitä joutui maksamaan tuon tuomion takia? Niin kovin rehenteli muutamia kuukausia sitten instassaan että kaikki korvaukset on maksettu. Kuitenkin viime kesänä Seiska uutisoi että Pikkarainen 5 tonnia ulosottoja oli poistunut koska oli todettu varattomuuseste.
- Anonyymi00050
Täällä pahansuiset pikku espoolaisrouvat haukkuvat Martinaa kun ovat kateellisia. Martina on ollut onnekas ja menestyy yrittäjänä ja sekös näitä AMK merkonomeja kyrsii. Vähän rajaa sille haukkumiselle. Martinan onnellisuus ja menestys ei ole teiltä pois.
Hävetkää!- Anonyymi00051
Menestyvä yrittäjä kyllä julkaisee tilinpäätöksensä ajallaan eikä piilottele niitä vuotta yli määräajan 😅 Mut ei hätää, numerot tulee kyllä ennemmin tai myöhemmin julki.
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Menestyvä yrittäjä kyllä julkaisee tilinpäätöksensä ajallaan eikä piilottele niitä vuotta yli määräajan 😅 Mut ei hätää, numerot tulee kyllä ennemmin tai myöhemmin julki.
Enpä ole aiemmin ihmistä tavannut, jolla on tuommoinen palo jonkun yrittäjän tuloihin ja menoihin. Kirjoitat niistä päivittäin ja konkurssia odottanut vuostolkulla. Olet aitoa suolipalsta porukkaa.😜
- Anonyymi00057
Anonyymi00053 kirjoitti:
Enpä ole aiemmin ihmistä tavannut, jolla on tuommoinen palo jonkun yrittäjän tuloihin ja menoihin. Kirjoitat niistä päivittäin ja konkurssia odottanut vuostolkulla. Olet aitoa suolipalsta porukkaa.😜
Eikös veronmaksajilla nimenomaan ole oikeus kiinnostua siitä, hoitaako näkyvästi bisnestä tekevä yrittäjä firmojensa velvoitteet asianmukaisesti?
- Anonyymi00060
Onko yrittäjä menestynyt, kun pelkkää tappiota vuodesta toiseen?
- Anonyymi00065
Anonyymi00057 kirjoitti:
Eikös veronmaksajilla nimenomaan ole oikeus kiinnostua siitä, hoitaako näkyvästi bisnestä tekevä yrittäjä firmojensa velvoitteet asianmukaisesti?
Selkeesti maksaa mieluummin myöhästymismaksuja kuin julkaisee huonoja lukuja ajallaan.Ja sehän taas ei näytä julkisuuskuvalle hyvältä.
- Anonyymi00066
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ja säkö yrität ottaa täällä selvää jonkun firman tilinpäätöstiedoista? Hoh...hoijaa ehkä ei ole ihan oikea paikka, ei oo sulla palikat oikein kohillaan.🥺
- Anonyymi00075
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ja säkö yrität ottaa täällä selvää jonkun firman tilinpäätöstiedoista? Hoh...hoijaa ehkä ei ole ihan oikea paikka, ei oo sulla palikat oikein kohillaan.🥺
Hoh…hoijaa..Täällähän ei ole mitään tilinpäätöksiä “yritetty selvittää”, ne löytyy ihan julkisista rekistereistä. Eikö luetun ymmärtäminen oikein suju vai onko ne palikat vähän vinossa siellä päässä? 😅 Palstan aihe kun on Martina, eikös oo luonnollista pohtia mitä sen silotellun menestyskulissin takana oikeesti on. Julkiset talousluvut ei kyllä tue sitä satumaista menestystarinaa.
- Anonyymi00052
Kateelliset haukkuu Martinaa! Martina on fiksu, kaunis ja kova urheilija, sopii yrittää itse triathlonia tai hyroxia🤔
- Anonyymi00054
Edelleenkään ei oo tullu vastaan mitään syytä olla kateellinen 🤣
- Anonyymi00059
Hyrox on crossfitistä helponnettu laji, jonka voi aloittaa käytännössä huonokuntoinen. Ne huippukisaajat, jotka vetää reitin 50 minuutissa (martinalla meni yli tunti) on urheilijoita, jotka satsaa kaiken tuohon. Mutta laji itsessään on mahdollinen kaikille, hitaammilla vauhdeilla. Sama puolikas triathlon. En pidä Martinaa myöskään fiksuna, mikähän mahtaa olla esim yleistiedon tila. Ulkonäkönsä pilannut täytteillä.
- Anonyymi00061
Anonyymi00054 kirjoitti:
Edelleenkään ei oo tullu vastaan mitään syytä olla kateellinen 🤣
Kun osaat kirjoittaa tänne, osaat varmasti myös etsiä tietoa, lukea ja vieläpä analysoida sitä?
Tuossa yksi syy kateellisuudelle:
"Omat epävarmuudet ja alemmuudentunne: Toisen alas painaminen luo kirjoittajalle illuusion siitä, että hän itse on parempi, älykkäämpi tai menestyneempi"🙃 - Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Kun osaat kirjoittaa tänne, osaat varmasti myös etsiä tietoa, lukea ja vieläpä analysoida sitä?
"Omat epävarmuudet ja alemmuudentunne: Toisen alas painaminen luo kirjoittajalle illuusion siitä, että hän itse on parempi, älykkäämpi tai menestyneempi"🙃Peruskoulun nippa nappa suorittaneelle tuskin kukaan on kateellinen ja moni on taatusti älykkäämpi kuin Martina. Vai pitäiskö nyt olla kateellinen esim siitä että joku ex on kussut sen sänkyyn😂
- Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
"Omat epävarmuudet ja alemmuudentunne: Toisen alas painaminen luo kirjoittajalle illuusion siitä, että hän itse on parempi, älykkäämpi tai menestyneempi"🙃Tuo on just näin. Nää tyypit jotka tuota mistä mä kuka kateellinen Martinalle juttua toistaa päivittäin, on juuri omaan itseensä ja elämäänsä tyytymättömiä tyyppejä.
- Anonyymi00067
Anonyymi00061 kirjoitti:
"Omat epävarmuudet ja alemmuudentunne: Toisen alas painaminen luo kirjoittajalle illuusion siitä, että hän itse on parempi, älykkäämpi tai menestyneempi"🙃Illuusiot menestymisestä on vaan ja ainoostaan ikifanien päässä.
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Illuusiot menestymisestä on vaan ja ainoostaan ikifanien päässä.
Tuossahan oli vastaus kateellisuuteen ja sinä alat höpöttää ikifanista, eikö rahkeet riittänyt yhtään parempaan?☺️
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Tuossahan oli vastaus kateellisuuteen ja sinä alat höpöttää ikifanista, eikö rahkeet riittänyt yhtään parempaan?☺️
Kyse ei oo riittämisestä. Kun ikifanista puhutaan niin rahkeita ei edes tarvita 😉
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kyse ei oo riittämisestä. Kun ikifanista puhutaan niin rahkeita ei edes tarvita 😉
Nyt alko sofiansoturi sekoileen taas kerran.😂
- Anonyymi00071
Anonyymi00063 kirjoitti:
Peruskoulun nippa nappa suorittaneelle tuskin kukaan on kateellinen ja moni on taatusti älykkäämpi kuin Martina. Vai pitäiskö nyt olla kateellinen esim siitä että joku ex on kussut sen sänkyyn😂
Tiätkö, että henkilöt, jotka toisen koulutuksen määrään ja asemaan työyhteisössä toistuvastin tarttuvat, on itsellä alemmuudentunne omasta koulutuksesta tai asemasta?
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Tiätkö, että henkilöt, jotka toisen koulutuksen määrään ja asemaan työyhteisössä toistuvastin tarttuvat, on itsellä alemmuudentunne omasta koulutuksesta tai asemasta?
“Tiätkö” 😂 tossa kohtaa tietää jo et nyt tulee joku itseoppinut sohva-analyysi alemmuudentunteista. Fanitus on kyllä täyttä komediaa.
- Anonyymi00094
Anonyymi00059 kirjoitti:
Hyrox on crossfitistä helponnettu laji, jonka voi aloittaa käytännössä huonokuntoinen. Ne huippukisaajat, jotka vetää reitin 50 minuutissa (martinalla meni yli tunti) on urheilijoita, jotka satsaa kaiken tuohon. Mutta laji itsessään on mahdollinen kaikille, hitaammilla vauhdeilla. Sama puolikas triathlon. En pidä Martinaa myöskään fiksuna, mikähän mahtaa olla esim yleistiedon tila. Ulkonäkönsä pilannut täytteillä.
Ikäisekseen ruma, kun ei ole pakkeloitu tunnistamattomaksi. Eihän vähän yli nelikymppiset naiset tuollaisia rupsahtaneita ole kuin Martina jossain muokkaamattomissa kuvissa. Vain kovat kaljanjuojat ovat enemmän rupsahtaneet.
- Anonyymi00058
Näillä haukkujilla on usein oma naama kuin petolinnun perse eikä urheilullisuudesta tietoakaan. Martina ja muut Martinan kaltaiset vie miehet nenän edestä.
- Anonyymi00062
Juu lähtihän se aussikin kauniimman ja fiksumman (huom koulutetun) naisen perään 😁
- Anonyymi00095
Ei taida miesmarkkinoilla olla menestystä tuollakaan "kaunottarella". Hetken hupina joku käyttää ja häipyy.
- Anonyymi00074
Martina on kuitenkin aika peto. Kyllä ottaisin.
- Anonyymi00076
Olet nainen. Älä viitsi.
- Anonyymi00077
Joku nainen Martinan instan kommenteissa kirjoittaa että Martina on syötävän suloinen. Sitten sama nainen Ruudun kommenttikentässä haukkuu ylimieliseksi tyrkyksi ja pelleksi ja vaikka miksi.
- Anonyymi00078
Martinan instapostauksen, missä kisaa Petäistön kanssa, tuo ensimmäinen kommentti ja sitten Ruudun videossa, missä Petäistö haukkuu Martinaa tuo jälkimmäinen kommentti. Ja sama nimimerkki molemmissa.
- Anonyymi00079
Pikkaraista palvova itseään leidinä ja prinsessana pitävä myöskin yllättävästi kommentoi Martinan yhtä postausta aivan kuin kehuisi.
- Anonyymi00081
Anonyymi00078 kirjoitti:
Martinan instapostauksen, missä kisaa Petäistön kanssa, tuo ensimmäinen kommentti ja sitten Ruudun videossa, missä Petäistö haukkuu Martinaa tuo jälkimmäinen kommentti. Ja sama nimimerkki molemmissa.
Tosiaankin tuo näkyy Martinan instan tägäyksissä kommentteineen, missä Petäistö haukkuu Martinaa aivan samalla tavalla kuin pitkäaikaiset vainoajatkin haukkuvat. Iltalehden toimittaja Riia laittoi monia Martinan haukkumisia näkyviin juttuunsa mutta ei tuota mistä edellä on mainittu, sentään laittanut.
- Anonyymi00087
Anonyymi00079 kirjoitti:
Pikkaraista palvova itseään leidinä ja prinsessana pitävä myöskin yllättävästi kommentoi Martinan yhtä postausta aivan kuin kehuisi.
Ei se mielestäni kehunut vaan jotain juurikasvusta kirjoitti.
- Anonyymi00088
Anonyymi00079 kirjoitti:
Joo se nimimerkki on aivan onnessaan kun Pikkarainen on löytänyt rinnalleen tämän Riitta-Liisan.
- Anonyymi00092
Anonyymi00088 kirjoitti:
Joo se nimimerkki on aivan onnessaan kun Pikkarainen on löytänyt rinnalleen tämän Riitta-Liisan.
Riitta-Liisa on pieni sievä kaunis nainen. Toki Martinaa neljä vuotta vanhempi, mutta ei näkisin muodoin näy. Kyllä häntä kehtaa esitellä, paremmin kuin kolhoa Martinaa. Ja on vielä varakkaampikin kuin Martina.
- Anonyymi00080
Kenen huonosta käytöksestä niistä lukuisista ex-miehistä? Martinallahan ei muita miehiä olekaan kuin exiä. Nämä exät ovat sen verran fiksumpia, että eivät ole Martinan tavoin avautuneet tämän ex-naisensa huonosta käytöksestä. Niitä tarinoita olisi vallan hauska lukea. Stefu on tosin sanonut, että exä oli psykopaatti ja narsisti ja kiristi lapsella. Esko puolestaan ei edes uskalla mitään sanoa, kun pelkää Martinan äidillisiä otteita.
PS Blondattu tekotukka ei sovi Martinan pärstään pätkääkään, mutta jos eukolla on huono maku niin on huono maku.- Anonyymi00082
Jos lapsen isä on jäänyt kiinni huumeista ja lapsen isän tyttöystävä syytteissä rahanpesusta ja huumeista ja pyörinyt huumeporukoissa eli ex-avomiehensä (jolle pyrki takaisin) huumekauppias niin eiköhän tuossa tapauksessa jo joku lastensuojelu puutu asiaan.
- Anonyymi00084
Tuo samainen Stefu haukkui Sofiaa käärmeeksi ja rotaksi ja marokkolaiseksi huo*raksi ja elämänsä suurimmaksi virheeksi. Oletko samaa mieltä?
- Anonyymi00085
Esko pelkäsi jotain naisystävää jonka kanssa oli yhdessä ennen Martinaa. Oli mennyt tekemään poliisille rikosilmoituksenkin, mutta ei johtanut mihinkään. Se mitä Esko kertoi podcastissa niin nainen oli sairaalloisen mustasukkainen.
- Anonyymi00086
Anonyymi00082 kirjoitti:
Jos lapsen isä on jäänyt kiinni huumeista ja lapsen isän tyttöystävä syytteissä rahanpesusta ja huumeista ja pyörinyt huumeporukoissa eli ex-avomiehensä (jolle pyrki takaisin) huumekauppias niin eiköhän tuossa tapauksessa jo joku lastensuojelu puutu asiaan.
Sofia oli salaa kuvannut ikkunasta lasta kun lapsi oli Hangossa ulkona ja laittanut instaansa näkyviin. Martinalle oli tullut viestejä että saako että onko lupa sellaiseen ja ei todellakaan ollut. Siitä Stefu sitten raivostui että hänen maillaan saa kuka vaan kuvata mitä vaan, eli siis jopa hänen lastaan ja laittaa instaan. Ja sen takia sitten haukkui lapsensa äitiä noin törkeästi ja vielä oli mennyt Seiskaankin haukkumaan ja tuonut lapsen asioita esille Seiskalle. Sofiahan oli pyörinyt huumepiireissä ja ne on vaarallisiakin ja siihen aikaan oli myös Sofian nimissä kirjoitettu kirjakin joka liittyi tuohon huumejuttuun.
- Anonyymi00089
Anonyymi00086 kirjoitti:
Sofia oli salaa kuvannut ikkunasta lasta kun lapsi oli Hangossa ulkona ja laittanut instaansa näkyviin. Martinalle oli tullut viestejä että saako että onko lupa sellaiseen ja ei todellakaan ollut. Siitä Stefu sitten raivostui että hänen maillaan saa kuka vaan kuvata mitä vaan, eli siis jopa hänen lastaan ja laittaa instaan. Ja sen takia sitten haukkui lapsensa äitiä noin törkeästi ja vielä oli mennyt Seiskaankin haukkumaan ja tuonut lapsen asioita esille Seiskalle. Sofiahan oli pyörinyt huumepiireissä ja ne on vaarallisiakin ja siihen aikaan oli myös Sofian nimissä kirjoitettu kirjakin joka liittyi tuohon huumejuttuun.
Miksi kaivat kokoajan vanhoja asioita ja ne ei ketään edes kiinosta. Jos niitä joku haluaa lukea, voi ne lukea vanhoista ketjuista.
- Anonyymi00090
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tuo samainen Stefu haukkui Sofiaa käärmeeksi ja rotaksi ja marokkolaiseksi huo*raksi ja elämänsä suurimmaksi virheeksi. Oletko samaa mieltä?
Kaikki noi mainitsemasi ominaisuudet kuitenkin meni heittämällä ohi Martinasta 😆
Stefu valitsi Sofian. - Anonyymi00091
Asiaa 💪
- Anonyymi00096
Anonyymi00086 kirjoitti:
Mitä salaa kuvaamista se oli, Stefulta oli lupa ja isälläkin on sananvaltaa laosestaan. Raivo-Martina taas oli Sofialle niin katkera, että tuostakin shown nosti.
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Mitä salaa kuvaamista se oli, Stefulta oli lupa ja isälläkin on sananvaltaa laosestaan. Raivo-Martina taas oli Sofialle niin katkera, että tuostakin shown nosti.
Ja ihan vaan siksi kun Sofia vei siltä miehen ja ”mun Hanko”- puitteet.
- Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
Ja ihan vaan siksi kun Sofia vei siltä miehen ja ”mun Hanko”- puitteet.
Olen suht vapaamielinen, mutta kyllä olis tuollaiseen käkeen mennyt hermo jos omalle kohdalle olis sattunut. Sofiahan on tuota pesäloisintaa harrastanut useamman uroon kohdalla, kuten käet tekee.
- Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Olen suht vapaamielinen, mutta kyllä olis tuollaiseen käkeen mennyt hermo jos omalle kohdalle olis sattunut. Sofiahan on tuota pesäloisintaa harrastanut useamman uroon kohdalla, kuten käet tekee.
Hermoon voi käydä sellaisenkin menetys joka ei edes ole omaa.
- Anonyymi00100
Anonyymi00098 kirjoitti:
Sofia myös haluaa omia miesten lapset ja kuvaa niitä instaansa. Nyt on sitten taas nykyisen elättäjän pikkutyttö Sofialla rekvisiittana kun yrittää esitää äitipuolta. Sofia haukkui sarjassaan tuolle pikkutytölle entisiä poikaystäviään eli Ranta-ahoa ja Stefua.
- Anonyymi00101
Anonyymi00100 kirjoitti:
Sofia myös haluaa omia miesten lapset ja kuvaa niitä instaansa. Nyt on sitten taas nykyisen elättäjän pikkutyttö Sofialla rekvisiittana kun yrittää esitää äitipuolta. Sofia haukkui sarjassaan tuolle pikkutytölle entisiä poikaystäviään eli Ranta-ahoa ja Stefua.
"Mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" oli Sofian reaktio tuohon eli Sofia ei salakuvannut Stefun lasta vaan omasta mielestään Martinan lasta, koska noin sanoi asiasta. "Martinan lapsi" ja Sofialla ei ollut Martinan lupaa kuvata lastaan ja laittaa omaan instaansa näkyviin.
- Anonyymi00103
Anonyymi00101 kirjoitti:
"Mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" oli Sofian reaktio tuohon eli Sofia ei salakuvannut Stefun lasta vaan omasta mielestään Martinan lasta, koska noin sanoi asiasta. "Martinan lapsi" ja Sofialla ei ollut Martinan lupaa kuvata lastaan ja laittaa omaan instaansa näkyviin.
Sofia tarkoitti että Hanko on nyt minun ja sinne ei ole Martinan lapsella asiaa?
- Anonyymi00104
Anonyymi00100 kirjoitti:
Sofia on lapsenvahtina ja tyttö söi pizzaa ja Sofia istui altaalla viinilasi kädessä. Hieman ajattelematon stoori Sofialta mutta ehkä hän ajatteli että se on hänen elämässä normaalia että lapsenvahti nauttii alkoholia.
- Anonyymi00105
Anonyymi00089 kirjoitti:
Miksi kaivat kokoajan vanhoja asioita ja ne ei ketään edes kiinosta. Jos niitä joku haluaa lukea, voi ne lukea vanhoista ketjuista.
Sopeudu 🐫
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092239Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60965
- 57951
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717