Oon aika ummikko cruisailija noilla levareilla ja muualla, mutta onko siellä jotai keinoa saada selville, että toinen on samalla asialla. Siis jokin muukin kuin nousta autosta ja mennä kysymään, haluukko runkata mun kanssa?
Ois kiva, jos ois seuraa joskus tuolla, kun pysähtelee. Ja mistä tietää, mikä on oikeesti hyvä paikka. Vai pitääkö luottaa vain cruisingmappiin?
Cruisailuetikketi?
24
1015
Vastaukset
- Anonyymi00003
En tiedä varmaksi mutta olen isoilta pojilta kuullut että apparin aurinkolippa alhaalla olisi parkissa merkki?
- Anonyymi00005
Se on yks merkki.
- Anonyymi00008
OOt sää sanavalmis tapaus. oppinu jopa parisenkymmentä sana joita toistelet. sääliksi käy. ressukkaa.
- Anonyymi00011
Sinähän ne merkit siellä niuvanniemessä näytät tuntevan. Puuaahaa
- Anonyymi00012
Tämän vihjeen olen itsekin kuullut.
- Anonyymi00013
Täytyykin sit laittaa ens kerralla lippaa alas
- Anonyymi00015
Yksi on apukuskin lipan laskeminen alas.Itse käyttänyt vaatetusta, jotka helposti riisuttavissa ja houkuttavat kiihokkeena ainakin vanhempia miehiä kuten verkkareita ja lenkkareita
- Anonyymi00016
Auton ovee vähän raolleeen
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Auton ovee vähän raolleeen
Tuo on hyvä ja nojailee ulkopuolella"tupakalla".Etumus näkyen jopa puolikovana ollen ja keimailee hieman, jos hoikka.Valkoiset sukat ja nätit urheilu lenkkarit yllä.
Tuota samaa olen miettinyt asuessani Nokialla ja Rajasalmen parkkiksella käynyt useasti, se kun on kai maineessa mut aina siellä on vaan ne kaksi autoa ja kuskit niissä mutta uskaltaako sinne mennä muna ojossa😃
Samaa miettinyt kun asun lähellä paikallista, rajaniemen/salmen parkkia jolla samankaltainen cruising maine... siellä sitten ne pari kolme autoa kämppää ja siellä maisemassa ei ketään... pitääkö mennä ja avat autojen ovia vai mitä...183cm 18 cm 95kg bibottom ihmettelee
itse kylläkin pukeudun naisten nahka ja pvc asuihin ,peruukki päässä kävelen metsään , jään hieman näytille , kyllä pian joku kiinnostunut tulee perässä
- Anonyymi00018
Itse oon avannut ikkunan siinä toivossa, et joku rohkenis tulee siihen. Välillä jotai yrittäny käsin viittoa, mutta eivät oo tainneet olla samalla asialla, kun ei mitään reaktioita...
- Anonyymi00019
Ovat vaan runkkaamassa. kuten minäkin useinmiten
- Anonyymi00020
Rohkeasti vaan ulos autosta ja puristelee kasseja siinä jaloitellessa jos ei muuten asia selviä. Näin kävi minulle kun esikertaa olin levarilla sillä mielellä. Peilistä katsoin kun taakse tuli auto ja ei jäänyt epäselväksi mitä oli vailla.
- Anonyymi00021
Miten tuo parkkiin tullut auto sulle näytti että hommat kiinnostaisi?
Siitä vaan hänen takapenkilleen, vai miten eteni siitä? Oliko hyvä eka kerta ;) - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miten tuo parkkiin tullut auto sulle näytti että hommat kiinnostaisi?
Siitä vaan hänen takapenkilleen, vai miten eteni siitä? Oliko hyvä eka kerta ;)Siis olin juuri vasta älynnyt ja lukenut että levikkeillä tämmöistä tapahtuu. Ajoin sitten tietylle levikkeelle mistä olin netistä aiemmin lukenut. Tunnin varmaan siinä ihmettelin pienessä pakkasessa kun auto saapui taakseni. Kundi nousi autosta, sytytti tupakan ja nojaili autonsa keulalla,samalla puristeli haarojaan. Itse nousin myös autosta mennäkseni vaikka kuselle jos hän jotain ihmettelee tai kysyy. No hän tuli luokseni ja kysy suoraan että haluanko runkata hänet. No runkkasin. Siitä on jo 15v aikaa ja edelleen lähes viikottain käyn homostelemassa. Tosin kumppanit on jo vakituisempia että ei tarvii kuin soittaa tai laittaa viestiä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Siis olin juuri vasta älynnyt ja lukenut että levikkeillä tämmöistä tapahtuu. Ajoin sitten tietylle levikkeelle mistä olin netistä aiemmin lukenut. Tunnin varmaan siinä ihmettelin pienessä pakkasessa kun auto saapui taakseni. Kundi nousi autosta, sytytti tupakan ja nojaili autonsa keulalla,samalla puristeli haarojaan. Itse nousin myös autosta mennäkseni vaikka kuselle jos hän jotain ihmettelee tai kysyy. No hän tuli luokseni ja kysy suoraan että haluanko runkata hänet. No runkkasin. Siitä on jo 15v aikaa ja edelleen lähes viikottain käyn homostelemassa. Tosin kumppanit on jo vakituisempia että ei tarvii kuin soittaa tai laittaa viestiä.
Puhutko sä nyt jostain Porvoon legendaarisesta levarista? Eikö siel oo joku sellane? Onko näitä Suomessa muita? Cruising map nyt paikkoja täynnä, mutta todellisuus ei taida olla sitä, että niissä paikoissa oikeasti mitään olisi...
- Anonyymi00024
Pitääkö näissä paikoissa antaa sponssia vai onko hommat vaan kummanki iloksi
- Anonyymi00025
Riittää kun muutaman miljoonan roiskaisee kaverin suuhun tai hanuriin!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644