Päivän uskonto annos

Anonyymi-ap

Hei, nainen, yritin. Mutta olen sitä mieltä että Raamatun tutkiminen on vaikeaa, ellei vaikeaa ellei mahdotonta, yksin pimeässä kynttilän valossa. Valitettavasti, näin se on. https://www.youtube.com/watch?v=tf2Qit5gGPQ

33

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Yksin alkuun pääseminen voi olla vaikeaa, mutta älä luovuta. Miten olisi Alfa-kurssi, jonne kaikki ovat tervetulleita matalalla kynnyksellä?

"Alfa-kurssilla käsitellään kristinuskon perusasioita luentojen ja keskustelujen avulla. Kurssi kestää kymmenen viikkoa. Jokaisella osallistujalla on mahdollisuus kysyä avoimesti vaikeitakin kristinuskoa koskevia kysymyksiä. Kurssi on tarkoitettu erityisesti etsijöille, mutta se sopii myös muille uskon- ja elämänkysymysten pohtimisesta kiinnostuneille."
      Lähde: https://evl.fi/sanasto/alfa-kurssi/

• Anonyymi00002
        UUSI

Eikö kirkon pitäisi hoitaa tuo asia ilman erillisiä alfa kursseja

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eikö kirkon pitäisi hoitaa tuo asia ilman erillisiä alfa kursseja

Kirkon toimintatapoihin ei kuulu tyrkyttää väkisin, vaan pitää sanomaansa esillä ja tarjota vastauksia etsijöille. Kaikki on vapaaehtoista.

Etsijöitä varten on erilaisia vaihtoehtoja. Joku löytää vastauksen jumalanpalveluksesta, joku menee raamattupiiriin, joku aloittaa alfa-kurssista.
        Ja toisaalta joku kokee uskoontulon ihan yksin kotonaan. Jumalan toiminta ei ole sidottu kirkkoon. Silti on viisasta hakeutua seurakunnan yhteyteen, jossa Jumala hoitaa ihmistä erityisesti.

• Anonyymi00003
      UUSI

Koska se lähtee sydämestä

• Anonyymi00004
        UUSI

mitä tuohon sanoisi joskus ei riitä järki toisinaan ei sydän

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sieltä se apu tulee. Sieltä se lähtee. Mutta sinä et pysty siihen koska sinulla ei ole kykyä.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ehkä sinulta puuttuu se tärkein. Olennainen

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ehkä sinulta puuttuu se tärkein. Olennainen

Eli ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00005
      UUSI

Ei kiinnosta edelleenkään mitkään uskonnot, enkä niistä tule ikinä kiinnostumaan.
      T:pakana

• Anonyymi00008
        UUSI

Se on oma valintasi. Sinä elät sen asian kanssa. Ei sekään kuulu muille.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Se on oma valintasi. Sinä elät sen asian kanssa. Ei sekään kuulu muille.

Vade retro satana. Sivusta hymähdys palstaäijälle karismaattisia puhelevalle puupiälle. T

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vade retro satana. Sivusta hymähdys palstaäijälle karismaattisia puhelevalle puupiälle. T

Minulla on edelleen Jumala vain sydämmessäni. En kuulu kirkkoon. Koska minusta 36 000e hautapaikasta rikkaille on liian kallis. Voin mennä vaikka mereen. Olen osa kiertokulkua sielläkin.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minulla on edelleen Jumala vain sydämmessäni. En kuulu kirkkoon. Koska minusta 36 000e hautapaikasta rikkaille on liian kallis. Voin mennä vaikka mereen. Olen osa kiertokulkua sielläkin.

Oletus siis että eläisin 90v

• Anonyymi00006
      UUSI

Usko Jeesukseen Kristukseen ei ole uskonto. Se on elävää uskoa, täyttä elämää, iloa ja rauhaa. Ihan parasta!❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

• Anonyymi00009
        UUSI

Niin. En tiedä jeesuksesta mitään. Mutta Jumala on minun lähellä.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin. En tiedä jeesuksesta mitään. Mutta Jumala on minun lähellä.

Tiedätkö kuka Jumala on? Ei kuulosta kovin läheiseltä, joku random”voima” lieju leijailemassa.. Uskotko että Jumala on persoona? Näin ajatellen, että sinutkin on luotu persoonalliseksi, ei sovi kuvaan että silloin omistaisit persoonattoman luojankaan.

• Anonyymi00013
      UUSI

Olen eronnut kirkosta yli 30-vuotta sitten.
      En ikinä takaisin liity kun en usko, niin yksinkertaista.
      Vanhat kirkot ovat hienoja arkkitehtuurisesti, niitä ihailen khyllä jatkossakin.

• Anonyymi00028
        UUSI

Kommentoitko sinäkin HS:n kommenteissa säännöllisesti? T:Kirjastotäti ja eläkeläinen

• Anonyymi00014
      UUSI

Voit vastaanottaa Jeesuksen elämääsi, kun rukoilet Jumalaa tämän seuraavan rukouksen tavoin.

”Rakas Taivaallinen Isä! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan, lähimmäisiäni ja itseäni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitä kaikkea ja tahdon pyytää tässä anteeksi syntejäni.

Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kääntyä pois synneistäni. Kiitos Jeesus, että kuolit syntieni tähden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos Isä, että hyväksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elämän.

Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elämäni Herrana. Johdata minun elämääni tästä eteenpäin, niin että pääsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”

• Anonyymi00015
      UUSI
      • Anonyymi00016
        UUSI

tämä on mulle sellainen järjen välähdys

• Anonyymi00017
      UUSI

Vassari tries to own the logos. Vassari pays the price.

• Anonyymi00021
        UUSI

36Kun hän näki väkijoukot, hänet valtasi sääli, sillä ihmiset olivat näännyksissä ja heitteillä, kuin lammaslauma paimenta vailla. 37Silloin hän sanoi opetuslapsilleen: »Satoa on paljon, mutta sadonkorjaajia vähän. 38Pyytäkää siis herraa, jolle sato kuuluu, lähettämään väkeä elonkorjuuseen.»

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

36Kun hän näki väkijoukot, hänet valtasi sääli, sillä ihmiset olivat näännyksissä ja heitteillä, kuin lammaslauma paimenta vailla. 37Silloin hän sanoi opetuslapsilleen: »Satoa on paljon, mutta sadonkorjaajia vähän. 38Pyytäkää siis herraa, jolle sato kuuluu, lähettämään väkeä elonkorjuuseen.»

Jesus said it best

• Anonyymi00026
        UUSI

Sekoitat uskontoa ja pölitikkää johonkin päivittäiseen mielupahaliturgiaasi, kerro ääripään ämpäri lisää tästä. T

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sekoitat uskontoa ja pölitikkää johonkin päivittäiseen mielupahaliturgiaasi, kerro ääripään ämpäri lisää tästä. T

Kuulostaa nyt vähän sinimustalta liikehdinnältä

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tämä on henkilökohtaista ja liittyy akateemiseen maailmaan ja internettiin. Enempää en voi puhua.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jesus said it best

'Cause He's The Best❣️

• Anonyymi00023
      UUSI

Isä,Poika ja Pyhä Henki=Jumala.
      PH viihtyy siellä,missä korotetaan Jeesusta Kristusta. Hän pakenee sieltä,missä korotetaan ihmistä. Etsi itsellesi paikka,missä voit levähtää Pyhän Hengen suloisessa ilmapiirissä. Se on samalla sinun sisäisen ihmisen parantumisen paikka.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ei ole tullut hirveämmin raamamattua luettua. 10 käskyä ja rakkauden kaksoiskäskyn kun sisäistää, niin se riittää. Moraali ja eettisyys lähtee sisältä.

• Anonyymi00025
        UUSI

Kuule jos sen mukaan elät niin se riittää. Mutta sairautta on esittää olevansa oppinut vaikka ei toimi niin. ☀️
        Ulos mentävä 🏞

• Anonyymi00031
      UUSI

Raamatun lukeminen säännöllisesti on tärkeää, sillä se muuttaa ja haastaa meitä. Raamattu ei aina silittele myötäkarvaan, vaan herättää meitä muuttumaan ja uudistumaan joka päivä. Kristitty tekee parannusta joka päivä ja saa siihen voiman Jumalalta. Raamatussa on myös valtavasti ihania lupauksia, jotka koskevat sinuakin, jos haluat seurata Jeesusta.

• Anonyymi00032
      UUSI

Et voi ymmärtää jos kyse on uskonnosta sinulle. Sinun tarvitsee syntyä uudesti ylhäältä (joh.3.10:38) ja tajuta että tekosi ja ajatuksesi on täysin läpinäkyvää Jumalalle, kaikki pienimmätkin motiivisi on kirjattu ylös tuomiopäivää varten, tarvitset terveen synnintunnon koska kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Sinun tulee täyttyä Pyhällä Hengellä, ilman Jeesuksen henkeä et voi ymmärtää hänen henkensä inspiroimaa sanaakaan muuten kuin omalla vajavaisella ymmärryksellä josta ei ole juuri hyötyä kuten olet huomannut. Nyt olisi enemmän kuin tarpeellista olla yhteydessä johonkin seurakuntaan tai uskoviin ketkä uskovat Jeesukseen 100% ja ovat täyttyneet Pyhällä hengellä jolloin he voivat rukoilla sitä sinullekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1107
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      47
      1002
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      892
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      827
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      87
      791
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      787
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      689
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      46
      687
    Aihe