tämä palsta. Harmi että terveydenhuollossa on kriisi.
Suomen ainoa 24/7 avohoito on
20
155
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
juuuuuuu
- Anonyymi00002UUSI
Se on tehty kriisi.
- Anonyymi00003UUSI
Muissa kulttuureissa toiset ihmiset hoitaa kaikki toisiaan. Ei ole mielenterveysoalveluita. Mutta auttaako se, siitä ei tietoa.
- Anonyymi00005UUSI
Ei mene suomessa niin koska kokkarit tarvii rahansa ja sairaat ei saa apua koska ilman niitä ei ois rikkaita tämän on viisas lääkäri ymmärtänyt. Raha ei tule sairaita parantamalla.
- Anonyymi00004UUSI
Niin kauan tää on tämmöinen kun ylläpito ei puutu asiaa. Joka ikisestä sekoviestistä vaan ilmoitus. Totta kait ne mellastaa kun annetaa mellastaa. Tääkään ei kuulu tänne keskusteluun.
- Anonyymi00008UUSI
Totta. Vain sinä ja sinun kiusaaja porukka kuulutte. Pike yksäri ja narsu.
- Anonyymi00009UUSI
Taisit suuttua kun kukaan ei kommentoinut häälahjaasi. Minä minä minä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Totta. Vain sinä ja sinun kiusaaja porukka kuulutte. Pike yksäri ja narsu.
Pike on joku internetrolli. Relax. SivustaN
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
minäminämiehistä puhuivat eilen jotain, tais osua
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai 10 vuotta sitten 🤔 Mitäs niissä lahjalistalta oli.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ai 10 vuotta sitten 🤔 Mitäs niissä lahjalistalta oli.
Kysy niiltä! Mitä meitä täällä kiusaat jollain kerjäyslistalla
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kysy niiltä! Mitä meitä täällä kiusaat jollain kerjäyslistalla
Sinua kiusaan missä? Ei taida enää löytyä sitä listaa mistään kyllä. 😂 No minäpä kysäsen.
- Anonyymi00019UUSI
Juu mut poistuuko ne kuitenkaan vaikka tekis ilmotuksen? Tuntuu välillä siltä että suomi24 ei välitä niitä poistella kun niillä sekoviesteillä saadaan lisää viestittelyä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Juu mut poistuuko ne kuitenkaan vaikka tekis ilmotuksen? Tuntuu välillä siltä että suomi24 ei välitä niitä poistella kun niillä sekoviesteillä saadaan lisää viestittelyä.
Välillä ei poistunut mikään vaikka kuinka ilmoitti. Nyt kyllä minusta ainakin osa poistunut mitkä itse ilmoittanut. Ei vaan jaksa ilmoittaa tuntuu et loputon suo.
- Anonyymi00006UUSI
Ihminen tarvitsee elämäänsä myötätuntoa, anteeksiantoa, ymmärrystä, tukea, kuuntelua, keskustelua ja huumoria. Onko se mikään ihme?
- Anonyymi00007UUSI
Niin ja sieltäkään ei välttämättä saa sitä apua mitä tarvitsisi. Kun kaikesta pitää säästää.
- Anonyymi00014UUSI
Tämä…...🤣🤣🤣😂😂😂😅😅😅😅😵💫😵💫😵💫 osuitpa niin naulan kantaan. Miten tänne päätyykin niin paljon näitä pipipäitä?? Siinäpä hyvä kysymys.
- Anonyymi00016UUSI
Sinä taidat käydä paljonki. Monesti ihastus mieheen naisilla menee just ohi sillä kun niihin vähän tutustuu.
- Anonyymi00018UUSI
Joo ihan vtun sekoa porukkaa 😆
- Anonyymi00021UUSI
Taitaa ol juu pitää ottaa huomioon että täällä on hoitajat laidasta laitaan pitää osata omiakin älynystyröitä käyttää ja kukaanhan ei voi puhua kuin omasta kokemuksesta ja pitää osata huomioida kuinka oma käytös on vaikuttanut niihin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827