Kiellän sulta "koiranpentuilmeen". Mä oon analysoinut sitä, mikä sai mut niin sekaisin viimeksi ja tajusin, että vilkaistessani suhun sun silmät ja katse teki sen. Aivan kuin salama kirkkaalta taivaalta❤ Ja kyllä se hetki vaikutti suhunkin... huomasin❤
Hei J mies
21
291
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koiranpentuilmeelle on kauniimpikin ilmaus, aitous. Hyvä kun kelpasi, kelpaisi minullekin.
- Anonyymi00002
Hyvin muodostunut peräsin sen teki
- Anonyymi00006
Tää kävis tilanteeseen... konkreettisesti kohdallaan. Vaikuttaako mussa suhun jokin muukin vai onko onko peb ainut asia?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tää kävis tilanteeseen... konkreettisesti kohdallaan. Vaikuttaako mussa suhun jokin muukin vai onko onko peb ainut asia?
Lähinnä se..
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lähinnä se..
Ok, sitten ei varmaan tarvetta jutteluille. Säästetään kummankin aikaa. Kiitos rehellisyydestä J.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ok, sitten ei varmaan tarvetta jutteluille. Säästetään kummankin aikaa. Kiitos rehellisyydestä J.
Hei! Ei todellakaan ollut minulta!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Laittaisitko jonkin tunnisteen meistä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lähinnä se..
Sää täällä tän naista esittävän keken kans taas rupattelet kuka tämän idean on iskostanut pääppöseesi? Sivusta uteliaisuudesta kysyn
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ahaa, onko täällä palstaäijän aloituksessa joku kirjainlimbo tmv menossa? Sivusta
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sää täällä tän naista esittävän keken kans taas rupattelet kuka tämän idean on iskostanut pääppöseesi? Sivusta uteliaisuudesta kysyn
Mä täällä mietin, mikä saa sut kuvittelemaan lähes kaikki aloitukset miehen tekemiksi? Helpottaako se sun elämää, kun luulet kaikkia miehiksi?
Sivusuvi - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mä täällä mietin, mikä saa sut kuvittelemaan lähes kaikki aloitukset miehen tekemiksi? Helpottaako se sun elämää, kun luulet kaikkia miehiksi?
SivusuviNo tämän jiijokelluksen päätteleminen sellaiseksi ei vaadi kummoisia älynlahjoja ainakaan
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Rehellisyys maan perii.
- Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos voit kuitenkin piristää päivääni koiranpentuilmeellä ja sievällä perälläsi, olen otettu 😘
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos voit kuitenkin piristää päivääni koiranpentuilmeellä ja sievällä perälläsi, olen otettu 😘
Minä en pidä koirista, joten koiranpentuilme on minulle täysin mahdoton toteuttaa!
- Anonyymi00026
Anonyymi00010 kirjoitti:
Laittaisitko jonkin tunnisteen meistä?
Jxxx 🥰 ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00003
Hieman tarkennusta? Kenelle tai koska tapahtui?
J**** - Anonyymi00004
😍😍
- Anonyymi00013
Kauniitkin aloitukset pilataan sitten vaikka yhdellä tahallisella pierulla. Tiedättekö mikä on ollut ehkä vallankumouksellisin muutos ihmisen käyttäytymisessä viimeisen 50 vuoden aikana. 50 vuotta sitten pyydettiin jopa anteeksi jos pääsi pieru käymään ja se levisi ympäristöönsä, täydessä hiljaisuudessa. Nykynuoret oikein nostavat perskannikkaansa koholle ja pärisyttävät kaiken pumpaten toisten nautittavaksi - paitsi, ettei se olekaan kovin kohteliasta. Kyllä, ennen vanhaan osattiin käyttäytyä ja ottaa toisia ihmisiä huomioon paljon paremmin kuin nykyään. Nykyään yritetään tehdä huonoista asioista hyviä, toinen hyvä esimerkki tästä on epärehellisyyden ja epäluotettavuuden valtava räjähtäminen. On todella vaikea enää löytää luotettavaa ihmistä elämäänsä.
- Anonyymi00014
No voi ei menikö palstaäijä sinun aloitus taas ihan kiville kirjaimellisesti😏
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
No voi ei menikö palstaäijä sinun aloitus taas ihan kiville kirjaimellisesti😏
No voi kuule kun en ole PÄ vaikka kuinka sitä haluaisit.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
No voi kuule kun en ole PÄ vaikka kuinka sitä haluaisit.
Miksi minä sitä haluaisin asia nyt vaan on näin…
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1872395- 581315
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221028- 961026
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975