Moikka.
Jos mies on gay, bi tai homo/lesbo mitä löytyykään nimiä niin, jos ei väkisin teille tyrkytä ja on osa yhteisöä, niin eikös ole normia. Mikä on normia, käsitteenä laaja.
Itsekin mietin aina ihmisiä erilaisina tatskoineen, pukeutumisineen ja kun olenkin jutellut, tosi fiksi, clever ja sanavalmis kaveri mies/nainen paljastuu esille. on vain tapoja tuoda itseään esille, kaikkia en itsekään hyväksy vaikka gay kantapäähän saakka. Normit ovat tiettyjä rajoja, jotakannatan tietyssä mielessä, jokin ruotuhan elämässä pitää olla. samoin kuin etsin mukavaa heppua itseleni seuraksi, olen yksi yhteisöstä, teen töitä ja yritän löytää kaverin. ei se maailmaa kaada. sekin että hetero mis kaipaa keskimäärin 2 kertaa kuukaudessa miestä pitää paikkansa n 60%.
ihanaa saada sellainen nuori uroo tai vanhempi kokenut konkari ystäväksi.
muistakaa myös elää tään kaiken ns. maailmanjärjestyksen keskellä
t Jokke
Mies voi olla gay tai vastaava, muuttuuko elämänne
Anonyymi-ap
4
239
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Oliko toi sitä semmoista homo-horinaa ja selittelyä?
- Anonyymi00002
Hienoa että on erilaisia ihmisiä. Tekee elämän rikkaammaksi. Tapasin yksi päivä kylällä homomiehen, jonka kanssa kävin mielenkiintoisen keskustelu. Hän oli selvinpäin, minä en. Kutsuin mökille saunomaan lähiaikana, ja nyt odottelen hänen soittoaan, josko kala kävisi koukkuun.
- Anonyymi00003
Onko puntari punkan alla jos tarvii poijoijoi..
- Anonyymi00004
paljon kortsuja vain mukaan ja pitäkää hauskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021152
- 51965
- 119913
- 146893
- 70687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40679Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.117666Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637- 33604
- 70599
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47588- 81551
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46490
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479- 42470
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466