Moikka.
Jos mies on gay, bi tai homo/lesbo mitä löytyykään nimiä niin, jos ei väkisin teille tyrkytä ja on osa yhteisöä, niin eikös ole normia. Mikä on normia, käsitteenä laaja.
Itsekin mietin aina ihmisiä erilaisina tatskoineen, pukeutumisineen ja kun olenkin jutellut, tosi fiksi, clever ja sanavalmis kaveri mies/nainen paljastuu esille. on vain tapoja tuoda itseään esille, kaikkia en itsekään hyväksy vaikka gay kantapäähän saakka. Normit ovat tiettyjä rajoja, jotakannatan tietyssä mielessä, jokin ruotuhan elämässä pitää olla. samoin kuin etsin mukavaa heppua itseleni seuraksi, olen yksi yhteisöstä, teen töitä ja yritän löytää kaverin. ei se maailmaa kaada. sekin että hetero mis kaipaa keskimäärin 2 kertaa kuukaudessa miestä pitää paikkansa n 60%.
ihanaa saada sellainen nuori uroo tai vanhempi kokenut konkari ystäväksi.
muistakaa myös elää tään kaiken ns. maailmanjärjestyksen keskellä
t Jokke
Mies voi olla gay tai vastaava, muuttuuko elämänne
Anonyymi-ap
4
239
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Oliko toi sitä semmoista homo-horinaa ja selittelyä?
- Anonyymi00002
Hienoa että on erilaisia ihmisiä. Tekee elämän rikkaammaksi. Tapasin yksi päivä kylällä homomiehen, jonka kanssa kävin mielenkiintoisen keskustelu. Hän oli selvinpäin, minä en. Kutsuin mökille saunomaan lähiaikana, ja nyt odottelen hänen soittoaan, josko kala kävisi koukkuun.
- Anonyymi00003
Onko puntari punkan alla jos tarvii poijoijoi..
- Anonyymi00004
paljon kortsuja vain mukaan ja pitäkää hauskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49541
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398