Nainen, kerron sulle vähän miehen ajattelumaailmasta

Anonyymi-ap

Suhteessa ollaan ja elellään rennosti ja pidetään hauskaa ja leikitään.
Ulkopuoliset pidetään loitolla ja poissa siitä elämästä.
Silloin se toimii ja kestää.

:/

43

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

😇

• Anonyymi00002

Läpsyn pyllylle tulee aiheuttaa mielihyvää, muuten jotain on pielessä.
      Kaikki huomionosoitukset ja huomioiminen on positiivista, muuten jotain on pielessä.

• Anonyymi00003

Hirveä elämä, ettei ole ystäviä.!

• Anonyymi00004

Vieraat vieraina kaverit kavereina, heillä on myös se oma elämä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vieraat vieraina kaverit kavereina, heillä on myös se oma elämä.

Pointtina siis, mies nai naisen, mutta ei esim. appivanhempia taikka kavereita ja heillä on oma elämä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pointtina siis, mies nai naisen, mutta ei esim. appivanhempia taikka kavereita ja heillä on oma elämä.

Eli et ole perhekeskeinen mies. Ei sellaista kannata huolia.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Eli et ole perhekeskeinen mies. Ei sellaista kannata huolia.

Mun perheeseen ei kuulu koko suku.

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

Aloittajaa varten pitäisi lanseerata sellainen kaulan ympärille laitettava metallikehikko, jossa tulisi pieni pieli ihan oman naaman eteen. Siinä sitten päivät pitkätysten voisi höpötellä "naiselleen" kaikkia rentoja ja hauskoja juttuja ja olla välillä hieman leikkisälläkin päällä.

• Anonyymi00008

Jaa, ja mistä syystä?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jaa, ja mistä syystä?

Jaa, olisiko itsekeskeisyyden takia.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jaa, olisiko itsekeskeisyyden takia.

No puhutaan sinusta.
        Mikä nyt hiertää?

• Anonyymi00012

Jaa mistäs tuommoisia keksit vai onko sulle jo tuttua ja mainostat muillekin? Pitäiskö ihan huolestua?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No puhutaan sinusta.
        Mikä nyt hiertää?

Totesin vaan "miehen ajattelumaailma" näyttäis olevan itsekeskeisyyden ja toisen omistamisen halun maailma. Naisen kannalta ei kovinkaan suurta turvallisuuden tunnetta antavaa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jaa mistäs tuommoisia keksit vai onko sulle jo tuttua ja mainostat muillekin? Pitäiskö ihan huolestua?

Sinäkö mielesi pahoitit aloittajaäijän ja samalla vissiin kaikkien miesten puolesta- pitäiskö tuosta ”huolestua”? Sivusta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Totesin vaan "miehen ajattelumaailma" näyttäis olevan itsekeskeisyyden ja toisen omistamisen halun maailma. Naisen kannalta ei kovinkaan suurta turvallisuuden tunnetta antavaa.

Olet aloittajaäijä välillä ikäänkuin itsesi suurin riitikko. Muutenhan tämä hölinäsi ei kiinnosta oikeasti ketää

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei, vaan sen pitäisi olla juuri sitä turvallisuuden tunnetta antava, koska on selvät rajat.
        Itsekeskeisyys ja omistamisenhalu, kuka nyt haluaisi parisuhteensa antaa muiden sorkittavaksi?
        Eikö sellainen juuri antaisi turvattomuuden tunnetta, kun ovet auki kaikille 24/7 ja kaikki tapahtuu muiden mukaan ja ehdoilla?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei, vaan sen pitäisi olla juuri sitä turvallisuuden tunnetta antava, koska on selvät rajat.
        Itsekeskeisyys ja omistamisenhalu, kuka nyt haluaisi parisuhteensa antaa muiden sorkittavaksi?
        Eikö sellainen juuri antaisi turvattomuuden tunnetta, kun ovet auki kaikille 24/7 ja kaikki tapahtuu muiden mukaan ja ehdoilla?

Omistamisenhalu on yleensä yksipuolista ja kohde ei välttämättä saa päättää haluaako olla siinä suhteessa. Jos ollaan yhdessä molempien tahdon mukaisesti ja nautitaan toisista, silloin myös omistamisenhalu ei ole välttämättä pahasta, mutta aina kun se rajoittaa toisen elämää hänen tahtomattaan, se on pahasta. Silloin kun kaksi ihmistä ovat yhdessä ja toisistaan onnellisia, silloin ei ole myöskään tarvetta sulkea muita ihmisiä pois vaan voi kommunikoida muidenkin ihmisten kanssa ihan luonnollisesti kuten elämässä koko ajan tehdään. Luottava rakkaus luottaa toiseen, eikä ole tarvetta rakentaa mitään suojamuureja muita ihmisiä vastaan.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Omistamisenhalu on yleensä yksipuolista ja kohde ei välttämättä saa päättää haluaako olla siinä suhteessa. Jos ollaan yhdessä molempien tahdon mukaisesti ja nautitaan toisista, silloin myös omistamisenhalu ei ole välttämättä pahasta, mutta aina kun se rajoittaa toisen elämää hänen tahtomattaan, se on pahasta. Silloin kun kaksi ihmistä ovat yhdessä ja toisistaan onnellisia, silloin ei ole myöskään tarvetta sulkea muita ihmisiä pois vaan voi kommunikoida muidenkin ihmisten kanssa ihan luonnollisesti kuten elämässä koko ajan tehdään. Luottava rakkaus luottaa toiseen, eikä ole tarvetta rakentaa mitään suojamuureja muita ihmisiä vastaan.

Avoin suhde on jotain muuta.
        Alttarillakin kysytään tahdotko ottaa tämän Sanna-Mari Nönnönnöön, eikä tahdotko ottaa nämä tai koko pitäjän.
        Lähtökohta on että suhde pidetään pyhänä ja elämä siellä on rentoa ja mukavaa ja niiden kahden keskinen liitto ja suhde ja elämä.
        Ei se kiellä kommunikointia, mutta pitää vieraat vieraina ja suhteen ulkopuolisina.
        Luottava rakkaus luottaa mutta se pitää olla molemmin puolin niin ja se pitää kiinni niistä rajoista, jotka ovat itsestään selviä.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ette todellakaan ole ymmärtäneet sitä, vaikka olen siitä monta kertaa kirjoittanut, että elämääni ei tule koskaan kuulumaan yhtäkään miestä! Ette ole voineet kertoa mitään uutta häirikköön liittyen moneen vuoteen ja siksi ihmettelin, miksi kukaan ei puolustanut minua koskaan häntä vastaan! Se olisi kuulunut projektin aloittajille!

• Anonyymi00010

Totta , juuri näin. Voi kun exäkin olisi tuon tajunnut.

• Anonyymi00018

Pysy sä trolli ihan oman elämäs kimpussa. Älä ikinä missään tilanteessa ota yhteyttä tai häiritse naista

• Anonyymi00020

No sinä se pahin trolli olet, ota ihan itse vaan oppia omasta neuvostasi.

• Anonyymi00021

Jos rakkaus on väljää

• Anonyymi00022

Jos on noin hyvin asiat.miksi täällä olet!?

• Anonyymi00023

Kouluttamassa niitä naisia.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kouluttamassa niitä naisia.

Siinäpä varsinainen oman elämänsä sankari! Luulee olevansa muita parempi..

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Siinäpä varsinainen oman elämänsä sankari! Luulee olevansa muita parempi..

Kaikkien sankari.
        Tietäen olevansa oikealla tiellä.

• Anonyymi00024

Minulle on täysin turha kertoa suhteesta mitään, koska en halua suhdetta yhdenkään miehen kanssa enää koskaan! Yksi kauan kestänyt parisuhde takana ja toista suhdetta en enää koskaan halua. Seksihalut loppuneet jo kauan sitten, joten siihenkään ei ole mitään tarvetta!

• Anonyymi00028

Eli yksin ja haluton.
        Jäikö sinulle trauma siitä suhteesta?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Eli yksin ja haluton.
        Jäikö sinulle trauma siitä suhteesta?

Jäi joksikin aikaa, mutta koska ymmärsin miksi lasteni isä oli sellainen kuin oli, tiesin ettei hän pystyisi muuttumaan! Olemme olleet erosta asti hyvissä väleissä ja myös osalla lapsistani on erityispiirteisyyttä kuuluen autismin kirjoon, kuten heidän isälläänkin! Ja lasten isän isällä! Ja minussa on myös tietynlaista erityispiirteisyyttä, koska viihdyn hyvin yksin, paitsi etten tykkää asua yksin ja nyt asun nuorimman paikani kanssa, ja hän sai diagnoosin Asperger 5-vuotiaana! Halujen loppuminen ei ole ollut minulle ongelma. Tapailin kahta eri miestä muutaman kerran eri aikaan, mutta koska olen demiseksuaali niin monen asian pitäisi loksahtaa kunnolla jotta olisin voinut edes ihastua. Ja kun ikää tuli lisää, en enää kokenut mitään tarvetta olla parisuhteessa, olin jo ollut sellaisessa 30 vuoden ajan! Ja vaihdevuodet lopettivat halut kokonaan! En ole eroni jälkeen koskaan halunnut uutta parisuhdetta! Eikä se ole ollut koskaan minulle mikään ongelma, vaan täysin päinvastoin, on ihanaa kun yksikään mies ei ole vaatimassa minulta mitään! Pelkkä ystävyyssuhde kiinnostaa minua suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa. En koe enää mitään tarvetta ns. passata yhtäkään miestä! Enkä jaksa olla koko ajan samassa tilassa kenenkään kanssa! Ystävät voivat silloin tällöin vierailla toistensa luona ja se riittää minulle mainiosti!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Jäi joksikin aikaa, mutta koska ymmärsin miksi lasteni isä oli sellainen kuin oli, tiesin ettei hän pystyisi muuttumaan! Olemme olleet erosta asti hyvissä väleissä ja myös osalla lapsistani on erityispiirteisyyttä kuuluen autismin kirjoon, kuten heidän isälläänkin! Ja lasten isän isällä! Ja minussa on myös tietynlaista erityispiirteisyyttä, koska viihdyn hyvin yksin, paitsi etten tykkää asua yksin ja nyt asun nuorimman paikani kanssa, ja hän sai diagnoosin Asperger 5-vuotiaana! Halujen loppuminen ei ole ollut minulle ongelma. Tapailin kahta eri miestä muutaman kerran eri aikaan, mutta koska olen demiseksuaali niin monen asian pitäisi loksahtaa kunnolla jotta olisin voinut edes ihastua. Ja kun ikää tuli lisää, en enää kokenut mitään tarvetta olla parisuhteessa, olin jo ollut sellaisessa 30 vuoden ajan! Ja vaihdevuodet lopettivat halut kokonaan! En ole eroni jälkeen koskaan halunnut uutta parisuhdetta! Eikä se ole ollut koskaan minulle mikään ongelma, vaan täysin päinvastoin, on ihanaa kun yksikään mies ei ole vaatimassa minulta mitään! Pelkkä ystävyyssuhde kiinnostaa minua suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa. En koe enää mitään tarvetta ns. passata yhtäkään miestä! Enkä jaksa olla koko ajan samassa tilassa kenenkään kanssa! Ystävät voivat silloin tällöin vierailla toistensa luona ja se riittää minulle mainiosti!

"on ihanaa kun yksikään mies ei ole vaatimassa minulta mitään"
        "En koe enää mitään tarvetta ns. passata yhtäkään miestä!"
        No sulle jäi traumat ja näköjään ne arvet vielä muistuttelee sinua.
        Mutta edelleen kaipaat miestä elämääsi.
        "Pelkkä ystävyyssuhde kiinnostaa minua suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa."
        Mutta vaikka lähellesi kaipaat, niin haluat pitää rajat että liian lähelle ei pääse.

Mistä löytäisit sellaisen, ehkä harrastuksista jonkun harrastuskaverin lenkkikaverin tanssikaverin.
        Jonkun kerhon kautta ehkä.

Näin näkisin tilanteesi kirjoituksesi mukaan.

• Anonyymi00025

Et taida käydä ihan täysillä! Minä en halua asua yhdessä enää koskaan yhdenkään miehen kanssa!

• Anonyymi00037

Ja sinäkö käyt täysillä?
        Normaalisti varmasti suhteelta odotetaan juuri jotain sellaista että se kestää eikä sellaista jonka jälkeen ei enää ikinä halua suhteeseen.

• Anonyymi00030

Jätä sitten ne kiukuttelut ja komentelut vähemmälle.

• Anonyymi00038

Se on sen naisen velvollisuus.

• Anonyymi00032

Puhu ihan omasta ajatusmaailmastasi. Ei tuo ole miehen ajatusmaailma.

• Anonyymi00039

Terveen miehen terve ajatusmaailma.

• Anonyymi00034

Ennen suhteeseen pyrkimistä, tai kouluttamisia ja muiden neuvomisia pitää itse osata joitakin pikkuseikkoja. Eikä ainoastaan kyllä parisuhde mielessä.

• Anonyymi00040

Jep ja naisenkin tulee niitä osata.

• Anonyymi00041

Niin hänen kanssaan todellakin eläisin.

• Anonyymi00042

Selvä Trans..it sukkahousupakumies.Nars..su haluaa hallita.Kohta uppoot omaan pas..k.aasi .Sopiva tilaisuus ja pas..ka ryöpsähtää päällesi korkojen kans.Voi voi miten tyh..mä oot ja itserakas hikikasa.

• Anonyymi00043

Mun mielestä tuollainen kun sinä on juuri sellainen sekopää jota kuvailet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1504
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1400
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      53
      1211
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      28
      1114
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      952
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      908
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      872
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      723
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe