Paljonko mikä tahansa joukkue on valmis maksamaan ensi kaudesta mielisairaasta Laineesta? Taso on romahtanut jonnekin Suomen kakkos-divariin. Nuppi ei kestä koko kautta ilman että on välillä hullujenhuoneella.
Mikä siinä on että kaikki latvakakkoset myös pukeutuvat täysin idioottimaisesti. Sen on varmin merkki että vintillä tuulee.
Vapaa agentti Patrik Laine
3
109
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Lämäri on edelleen hallussa joten kyl joku offensiivinen tiimi voi muutaman miljoonan maksaa kaudesta, mut joukkueen kannattaa tehä vaan vuoden soppari kerrallaan
- Anonyymi00002
Mikä tahansa joukkue ei ole valmis tekemään sopimusta Laineen kanssa. Käsittääkseni tähän kastiin kuuluvat Laineen tähänastiset seurat ja valtaosa muista seuroista.
Yhtenä vaihtoehtona on mainittu Los Angeles Kings. Pieni kiinteä palkka ja bonuksista koostuva houkutin vaikuttaa hyvältä. Bonuksia voi maksaa pitkin kautta, kunhan vain Laine pystyy täyttämään ehdot.
Tilanteeseen saattaa sopia 80/20-sääntö. Tämä asetelma olisi siis eipäs/juupas. Realisti lähtee siitä, että uutta sopimusta ei synny.
NHL-uran päättyminen ei olisi maailman loppu kenellekään. Laine on ennättänyt tuottaa riemua kannattajille ja itselleen. Esimerkiksi U20-kisat 2015/2016 eivät unohdu koskaan.
Pettymyksiä on kuitenkin tullut enemmän. Nekin kuuluvat elämään. Patrikille tsemppiä. Paskanjauhajista ei suuremmin kannata välittää. - Anonyymi00003
Lempäälän Kisa ottaa vanhana työntekijänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459