Aloitan tän ketjun kun meinasin kirjoittaa ensin noihin vanhoihin, mutta kyseisellä näkijällä näyttää olevan joku kestoräksyttäjä kannoillaan😒monissa ketjuissa joten laitan tähän ja toivon että räksyttäjä pysyisi poissa 🙏
Kävin helmikuulla, ihan sillä kun olen kuullut ja lukenut paljon hyvää kokemusta, ja liityin heti kehujien joukkoon.
Häntä ennen oli kokemusta kahdesta "näkijästä" noinkohan hmmm.😒 epäilen suuresti siksi, että kertoilivat aika samoin parisuhteeseen liittyvästä, ilmeisesti koska tiesivät että toivoin suhteeni korjaantumista elikkä yhteen paluuta.
Naomi sanoi heti että se on ero mikä ero. Kysyi kyllä sitä ennen olenko valmis kuulemaan mitä nousee.
Sanoi miehelläni on toinen ja ollut jo hyvän aikaa. Kuvaili naisen, kuvaili paikan, josta tajusin heti ja sanoi asioita, joista ei jäänyt epäselvää. Myöhemmin sain asiasta täyden varmuuden ja vaikka vaikka on ollut rankkaa, on silti hyvä että asia selvisi.
Arvostan kyllä suuresti näkijöitä ja työtään, varsinkin kaiken tään jälkeen. Harmittavaa silti että joukkoon tuntuu mahtuvan myös niitä jotka ei ole oikeita.
Noitanainen Naomi
Anonyymi-ap
3
52
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minun vakkarinäkijä. Hyvä ja ihana.
- Anonyymi00002UUSI
Taitaa se suurin osa nykysin olla niitä jotka ei ole oikeita.
Sekin mikä P.A. mikä jotain meediotakin leikkii ja on muka joku selvännäkijä, kauheeta älämölöö pitää ittestään ja juaksee pitkin pohjanmaat sun muut niin ei sen surkeempaa esitystä ole kuultu. Ihan vitsistä käy ne ns. meedioistunnot. - Anonyymi00003UUSI
Onko tämä näkijä luotettava? Olen pohtimassa ajan tilaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 481031
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699