Narsisti... eikö sinulle helpompaa olisi vain antaa periksi?

Anonyymi-ap

Antaa periksi, jos toinen jo sanoo sinulle tai näyttää teoilla että tietää kaikki taktiikat mitä käytät hänen manipuloinnissa? Eikö olisi helpompaa jos narisisti vain ja ainoastaan sanoisi: "Okei, myönnetään että minulla on vain halu hyötyä ja hallita, koska minulla on surkea itsetunto" tuossa tilanteessa eikä nolaisi itseään enemmän?

1

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mutta kun minulta puuttuu minuus, olen pelkkä kuori. Olen niin heikko, etten pysty mitenkään kohtaamaan ja käsittelemään mitään, mikä aiheuttaisi särön siihen naamioon, jota olen lapsesta saakka rakentanut.

Pelkään kuollakseni sitä, että naamio pettää. Että paljastuu todellinen minä. Tai eihän edes ole mitään todellista minää koska sellaista ei ole koskaan pässyt rakentumaan.

En voi luopua paremmuudestani, mikä rakentuu muiden alentamiseen, hyväksikäyttöön ja manipulointiin. Oletan, että kaikki muutkin pyrkivät alentamaan, hyväksikäyttämään ja manipuloimaan, en tiedä muunlaisesta tavasta elää. Minä vaan olen siinä parempi koska olen kaikella tapaa parempi. Muut ovat tyhmiä.

Toki välillä kaihertaa epäilys, josko sittenkin on jotain mitä muut ymmärtää ja minä en. En ymmärrä, miten joku voi vaikuttaa onnelliselta vaikka ei ole menestynyt, älykäs ja upea, kuten minä. Ne varmaan vaan esittää tehdäkseen minulle kiusaa. Ne on oikeasti surkeita, niiden on pakko olla.

Minä jatkan valitsemallani tyylillä, itseäni ylentäen ja muita alentaen, koska muuta vaihtoehtoa ei ole. Jos joku yrittää hieroa faktoja naamaan, kiellän kaiken koska en näe muuta vaihtohtoa. En halua syöksyä sisälläni olevaan mustaan aukkoon. En halua kuolla.

Jos hierot naamaani faktoja, nöyryytän, kiusaan ja tarvittaessa vaikka hakkaan sinut unohtamaan faktat. Kerron muulle maailmalle mikä typerä idiootti olet, jotta kukaan ei sinua kuuntele saato usko. Käännän kaikki sinua vastaan, jopa oman äitisi. Tai sitten vain unohdan että olet olemassa. Etsin uutta seuraa, missä saan loistaa ja missä saan ansaitsemani arvostuksen. Mitä tahansa muuta, mutta naamiosta en luovu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      48
      1031
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      912
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      847
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      827
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      800
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      703
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      699
    Aihe