Onko miehillä kokemuksia anopin kanssa saunomisesta? Meillä anoppini on alkanut käydä minun ja vaimon kanssa samaan aikaan sen jälkeen, kun jäi leskeksi. Vaimo on tämän järjestelyn ehdottanut, ettei kenenkään tarvitse mennä yksin. Harvakseltaanhan näitä kertoja on ollut, mutta aina yhtä kiihottavaa. Erektiota on vaikea peitellä, kun saa ihastella anopin isoja rintoja ja karvaista pillua. Tiedä sitten mitä tapahtuisi, jos joskus olisimme saunassa anopin kanssa kahdestaan.
Anopin kanssa saunassa
15
1456
Vastaukset
- Anonyymi00001
Me käydään vaimon kanssa viikottain leskianopilla kylässä, vaimo menee ensin saunaan äitinsä kanssa, vaimo menee aina edeltä laittaan saunassa kaikki kuntoon niin saan ihailla kun anoppi riisuu itsensä makuuhuoneessa, ensin tein sitä salaa mutta anopin nähtyä se oikein keimailee vävylle riisuessaan, on ihanaa katsoa kuinka kiimaiseksi anoppini tulee kun samalla hieron housujeni etumusta, anopin isot rinnat jo roikkuvat lähes navalla asti ja isot nännit nöpöttvät nätisti, runsas karvainen vittu josta näkyy isot ja vähän jo roikkuvat tummat pillun huulet ja iso klitoris, saunasta tultuaan ensin anoppini pitää kylpytakkiaan auki että näen itse riisuessani kulli pystyssä kuinka se katsoo minunkin riisuvan alasti, yleensä vielä vedän muutaman vedon kovana seisovaa kulluani että näkee kuinka paljon haluisin saada anoppiani nussia, olen sen joskus sille kuiskannutkin. Sitten yritän mennä niin saunaan ettei vaimo näkisi seisokkiani...
- Anonyymi00002
Mökillä tulee oltua. Eron jälkeen mökki jäi minulle asunto muijalle. Lapset haluavat aina kesällä mökille. Alussa tuli lapset, sitten tunki ex kin mukaan. Kauniisti sanoin kun rupesi siivoamaan että täällä ei siivoa kukaan ilman lupaa. Suuttui ja lähti. Nyt Anoppi tuo nyt lapset mökille. Jää välillä saunomaan. Nyt ikäero ei paina mitään kun kun anoppi purkaa paineeni.
- Anonyymi00004
No jos joskus"joudut" menemään kahdestaan anopin kanssa saunaan, niin anna erektion näkyä. Huomaa anoppikin, että hän kiihottaa nuorempaa miestä. Kyllä sitä anoppiakin muna kiinnostaa, jos sitä ei ole ollut tarjolla.
- Anonyymi00008
Oho oho hupiukko veti herneet buaahaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oho oho hupiukko veti herneet buaahaa
Buaahaa mitäs olet ja vedit buaahaa.
- Anonyymi00006
Mökillä ollaan saunottu leskianoppini ja vaimoni kanssa yhdessä, ihana katsella kun ovat niin saman näköisiä ja haluttavia reheviä naisia, kullini kyllä seisoo aina ja kyllä anoppikin on varmaan sen huomannut...
- Anonyymi00009
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa. Sinähän se oman hilse pääs tiedät. Mäntysuovallako joudut niuvanniemellä peseytyy..
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hönö yritätkö haudan taakse viestejä laittaa. Spede R.I.P. 07. 09 2001. Siinä sulle taukile faktaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hönö yritätkö haudan taakse viestejä laittaa. Spede R.I.P. 07. 09 2001. Siinä sulle taukile faktaa.
Sää mää ja bää papukaija buaahaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sää mää ja bää papukaija buaahaa
Sitähän sinä määkivä papaukaija teet. Mitäs muuta papukaija osaiskaan. Taas koko päivän et muuta ole tehnytkään. Papuakaija sä et vaan tajuuu.
- Anonyymi00014
Juuri heräsin leskianoppini mökillä, vaimo oli lähtenyt jo töihin ja jäin tänään anopin kanssa kahdestaan, kävin juuri suihkussa, olen vain boxerit päälläni ja anoppi vielä nukkuu takkahuoneessa, laitoin kahvin tippumaan ja kävin ovelta kurkkaamassa niin anoppi siellä tuhisi ihanasti, otin kylppäristä anopin pikkarit ja olen tuoksutellut niiden ihania tuoksuja, kulli seisoo ja runkkaan hiljalleen kuvittelen että nussin tuota ihanaa vanhaa kiimaista anoppia, kohta menen sen sängyn viereen ja laukean salaa sen peiton päälle, toivoisin että se heräisi ja näkisi kuinka paljon haluisin saada pitää anoppia hyvänä.
- Anonyymi00016
Ei olla koskaan anopin kanssa yhdessä oltu saunassa, mutta kovin usein sillä anopilla on asiaa saunaan jotain hakemaan, kun olen saunomassa.
Mulle toi on ihan ok ja istuskelen lauteilla reidet levällään kulli esillä, ei se kulli siitä kulu.- Anonyymi00019
Älä naurata hupiukko
- Anonyymi00020
Tähän olisi kiva saada anoppien näkemyksiä. Miten reagoisit, jos vävyllä alkaisi seisomaan saunassa? Pitäisikö vävyn antaa seisokin näkyä vai korrektisti peitellä? Pitäisikö asiasta puhua? Heti saunassa vai myöhemmin? Vai tekisitkö jotain helpottaaksesi vävyn paineita? Saunassa vai sen jälkeen?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751461
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411039Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14660
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21650- 36643
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28642Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577