Että ajattelen häntä?
Ja tunteekohan hän, millä tunteella häntä ajattelen?
Mietin vain yössä.
Tunteekohan kaivattuni
18
366
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minäkin mietin usein, että muistaakohan hän minua ja tunteeko hän tunteeni telepaattisesti. Ajattelen välillä häntä tosi intensiivisesti. Se tuntuu ihan rakastamiselta.
Vuosien taakse- Anonyymi00017UUSI
Minäkin heräilen kuin muutenkin, usein miettien tunteitasi ja ilmeitäsi
Ajatellen sua vuosien taakse ja niitä hymyaikaani jota kaipaan takaisin ja ollaksemme viimeisemme
Nää vuodet eivät jättäneet mua rauhaan. Koskaan tällaista tunnetta en kokenut - rakkautta ja vahvaa sidettä
- Anonyymi00002UUSI
Elämä lymyilee 😍 🤭
- Anonyymi00003UUSI
Hymyilisipä myös…
- Anonyymi00004UUSI
Totta! 😍
- Anonyymi00005UUSI
Kerro etunimen ensimmäinen, niin saat vastauksen heti
- Anonyymi00006UUSI
Joskus sitä vain ajattelee, että kunpa ikävä helpottaisi
- Anonyymi00008UUSI
Harvoin enää luen palstaa.
Harvoin edes kirjoitan.
Se vei aikoinaan voimia ja aikaa.
Toki muistin vain häntä kun kävin täällä.
Elämä on nyt hiljaisempaa.
Vähän töitä. Enemmän vapaata.
Kauniita unia.
Voi hyvin kuin hälle.
♡- Anonyymi00009UUSI
Kaunis kirjoitus, siis sisältöineen.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaunis kirjoitus, siis sisältöineen.
Kiitos.
Liikuttaa että joku toinen edes reagoi.
- Anonyymi00011UUSI
Hyvää yötä.
🙏🏻 - Anonyymi00012UUSI
Mietin just sitä, kun itse jostain eroo. Niin ei siinä ole ensimmäisenä mielessä, että hankinpa uuden, jonkun. Toisilla taas on kaikki valmiina ja jatkaa suunnilleen siitä, mihin toisen kanssa jäi. Mutta se on heidän oma valintansa elää.
- Anonyymi00013UUSI
En oikein ymmärrä kirjoittamaasi.
Menetin puolisoni ja olen ollut yksin siitä lähtien yli kolme vuotta. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En oikein ymmärrä kirjoittamaasi.
Menetin puolisoni ja olen ollut yksin siitä lähtien yli kolme vuotta.Ok, olen pahoillani. Nuo olivat omia ajatuksiani, ei liity suoraan aloitukseen. Mutta aloitus nosti jotain pintaan. Siis sitä, mitä olen katsellut, miten muu maailma toimii. Olen täysin ulkopuolella sellaisesta kaikesta.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ok, olen pahoillani. Nuo olivat omia ajatuksiani, ei liity suoraan aloitukseen. Mutta aloitus nosti jotain pintaan. Siis sitä, mitä olen katsellut, miten muu maailma toimii. Olen täysin ulkopuolella sellaisesta kaikesta.
Anteeksi. Reagoin liian herkästi käydessäni harvoin täällä. Jokainen saa ilmaista oloaan ihan rauhassa.
Hyviä unia.
- Anonyymi00016UUSI
Siitäkö se johtui, että nukuin niin levottomasti? 🥰
Luulin sen johtuvan vain ikävästä. - Anonyymi00018UUSI
Välillä jollain tavalla tunnen sinut ja vaistoan ajatuksiasi, mutta eihän tiedä onko se totta.
- Anonyymi00019UUSI
Tuntee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1612278- 581295
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871048Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122998- 94989
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972