Ota riski ja kerro tunteistasi, kun olet niin rakastanut

Anonyymi-ap

Olen myötätuntoinen ja kiltti, vaikka en tuntisikkaan samoin, saattaisit löytää ratkaisun tilanteehesi. Olen miettinyt sinua ystävänä ja miksi olit alunperinkään niin ihastunut minuun, vaikka kiistit kaiken, mutta kyllä sen vaan huomasi...

23

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En halua ystäviä.

• Anonyymi00002

Minulle kelpaisi jonkinlainen ystävyys/ tuttavuus. Ei taida olla sekään mahdollista. Nainen.

• Anonyymi00003

en jaksa sekaantua heidän kuvioon. ehkä joskus mä pääsen yli. kyllä mä oon aina tienny et oon suht kylmä p*rkele muiden joukossa. ja puhunu suuni puhtaaksi pelkkää pskaa ja no se on si ns ansionsa mukaan ns. mu se mitä en ikin ymmärtäny on et miks sitä leikkii jatkettiin niin kauan et ihan ku en ois haistanu jo 21 mun kullan suihkujuhlis. silleen joo tiesin kyl jo et pska haisee rajattoman paljon ja siks tein muuvit kaiken maailman pottereille pitkin vuosia 22,23 ja 24 pakkasin muutakin kun omaa omaisuut. mut toski oli just se kaikki pska mitä olin kantanu hartioil. riistoja ja hengenlähtö esimerkiks. mutta tätä tää justiin on.. elämää :/

• Anonyymi00004

Juokse mereen

• Anonyymi00005

Jos joku sanoo, että ei ole ihastunut, niin sitä pitää uskoa.

• Anonyymi00006

Ystävyys hänen kanssaan olisi parasta, mitä voin ajatella. En halua parisuhdetta.
      Naiselta

• Anonyymi00020

Ollaan ystäviä ja käydään sängyssä. Nukutaan ei kosketella. Mieheltä

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ollaan ystäviä ja käydään sängyssä. Nukutaan ei kosketella. Mieheltä

Muuten hyvä, mutta pitää kosketella muttei suudella. En tykkää suutelemisesta juurikaan.

• Anonyymi00007

Ota itse riski, älä muita itsekkäästi yllytä.

• Anonyymi00008

Sulla on tämä hyvinvointi-istunto päällä taas palstaäijän aloituksiin äyvästäen. Taitaa helwetti jäätyä ennen ku yhteydenottoa näkyy jos ymmärrät mitä tarkoitan. Vaikutat pelottavalta tapaukselta jota naisten on syytä välttää, niin paljon kuin paradoksaalisesti luennoit palstaäijän tietyntyyppiisiin esityksiin, joita pidät uskottavana samasta aiheesta.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sulla on tämä hyvinvointi-istunto päällä taas palstaäijän aloituksiin äyvästäen. Taitaa helwetti jäätyä ennen ku yhteydenottoa näkyy jos ymmärrät mitä tarkoitan. Vaikutat pelottavalta tapaukselta jota naisten on syytä välttää, niin paljon kuin paradoksaalisesti luennoit palstaäijän tietyntyyppiisiin esityksiin, joita pidät uskottavana samasta aiheesta.

Kaikkiko on muka jotain palstaäijän tekemiä? Ei se entinen ainakaan noin huonoa suomea kirjoittanut, että haloo! Sivu

• Anonyymi00009

Ei ole tarvetta siihen. Vielä joskus tulee vastaan joku, joka vastaa tunteisiin.

• Anonyymi00010

Olisihan se varmaan oikein itsetuntoa hivelevää jos joku kertoisi kuinka ihastunut on ja sitten tulee vastaus että joo mutta en tunne samoin!!
      Ja jos kerran tietää että toinen on ihastunut niin sitten sen toisen pitää sitä vielä julistaa oikein vai ?ei taida olla ihan aikuisten ihmisten sosiaalista käyttäytymistä tämä..
      Jos minä tietäisin että joku on ihastunut niin ei sen tarvisi sitä toitottaa, kyllä minä näkisin sen hänen käytöksestään muutenkin.
      En minä tarvitse mitään vakuutteluja, toisaalta minulla onkin hyvä itsetunto!
      Ystävyys aspekti ei tarvitse sitä että toinen vakuuttelee toiselle koko ajan, kuinka ihastunut, kiinnostunut, rakastunut on.
      Eiköhän se kiinnostus jo ilmene siitä että haluaa lähestyä toista?
      Harvoin sitä sellaista lähestyy josta ei yhtään tykkää eikä välitä!
      Jos ei muuten voi toisen kanssa olla edes jonkunlaisessa kontaktissa, ilman että hänen täytyy jatkuvasti näyttää tunteitaan niin kyllä saa minun puolestani olla sellainen ihminen.

• Anonyymi00011

mutta jos ajattelet toisten näkö-kulmasta, näkö-vinkkelisyä, niin kukaan ei pysty tekemään että asuu jossain puutarhamaisessa jutussa kaupungin keskustan lähellä.

Hyvä kun on asunto....

• Anonyymi00012

XXX

• Anonyymi00013

Narsissi kukkii tässä aloituksessa.

• Anonyymi00014

Uskomatonta, että joku on kieltänyt olevansa kiinnostunut, mutta aloittajalla ei käy mielessäkään, että on tulkinnut tuota ihmistä ihan väärin kun kuvittelee, että kiinnostusta kuitenkin on...

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Uskomatonta, että joku on kieltänyt olevansa kiinnostunut, mutta aloittajalla ei käy mielessäkään, että on tulkinnut tuota ihmistä ihan väärin kun kuvittelee, että kiinnostusta kuitenkin on...

Narsismi pakottaa tekemään näitä aloituksia palstoille ja toivomaan että joku lukee js loukkaantuu, suuttuu, suree, murtuu.
        Kuvottavaa touhua.

• Anonyymi00016

Miksi haluta tietää tunteista, jos ei itse pysty vastaamaan niihin? Ei miksikään.

• Anonyymi00018

Koska haluaa muiden ihailun?

• Anonyymi00019

olkoot sara sieppinsä kanssa aina hänestä selitti niin ottakoon hänet varmaan hyvin menee elämässä miksi minä antaisin energiaani jota rakkaani tarvitsevat nyt ja tulevaisuudessa typeryksille jotka kasaavat omaa kakkuansa kertomatta siitä edes lastensa äidille! itään en ollut! kiitos!

• Anonyymi00021

Tunnusta mitään kellekään ilman tunnisteita :D

• Anonyymi00024

Kiitos neuvosta! 🖕

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1713
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1702
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      291
      1312
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1076
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      972
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      915
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      895
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      888
    Aihe