Olin eilen potkimassa palloa siellä kentällä ja sitten tuli joku isompi porukka ja sanoi että meidän pitää poistua koska on heidän vuoro. Onko siellä muka jotain vuoroja?
Karvetin kenttä
12
410
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kai näytit heille keskaria ja sanoit että nyt tää on mun kenttä.
- Anonyymi00002
Karvetin keinonurmikentällä on varaukset käytössä,
- Anonyymi00003
kyllä se on niin että lahjattomat treena siellä isolla porukalla
kai näytit keskaria eikä ne nyt varmaan koko kenttää tarvitse - Anonyymi00004
Varauksien välissä luulisin asiallisen käytön olevan sallittua?
https://juliusvaraus.fi/julius/faces/julius/public/unitsAndTargets.jspx;jsessionid=F8C4C354BA846076BA1AF6912F71CEEF?companyId=10- Anonyymi00005
Kuulemma kentällä ei saa potkia palloa ilmaiseksi. Vaan käytöstä peritään hoitomaksu. Aivan uskomatonta tuollainen että pitää olla varattu vuoro jos haluaa käyttää kenttää.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuulemma kentällä ei saa potkia palloa ilmaiseksi. Vaan käytöstä peritään hoitomaksu. Aivan uskomatonta tuollainen että pitää olla varattu vuoro jos haluaa käyttää kenttää.
Kyllä mun mielestä siellä saa silloin potkia palloa kun ei ole varattuja vuoroja ja ihan ilmaiseksi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä mun mielestä siellä saa silloin potkia palloa kun ei ole varattuja vuoroja ja ihan ilmaiseksi.
aivan oikein. Kentällä on runsaasti aikoja joita ei voi seurat eikä yhteisöt eikä yksityiset varata. Kentät ovat kuitenki auki.Silloin voi mennä kentälle pelailemaan. Toki huomioitava että muutkin päsee potkimaan vapaalla vuorolla palloa eikä voi kieltää heitä tulemasta.
- Anonyymi00008
Varatut vuorot ajaa ohi höntsä-potkijoiden ajoista.
- Anonyymi00009
Kyllä, koska varatut vuorot ovat maksettuja vuoro niin heillä etuoikeus.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä, koska varatut vuorot ovat maksettuja vuoro niin heillä etuoikeus.
Minä halua potki pallo niin paljoko mun pitä maksa raha vai käykö kortti kans maksa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä halua potki pallo niin paljoko mun pitä maksa raha vai käykö kortti kans maksa?
Rahalla saa ja hevoselle pääsee.
- Anonyymi00013
Natsit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412