Miten herra Pasanen Pähkinärinteestä selittää sen, että Kymppi on käynyt monta kertaa Chiang Maissa ja ehdottanut mielikuvitusystävällesi tapaamista, mutta tämä puskajussukka on aina luikkinut piiloon hätäpasaset kellohameessa 55555
https://www.youtube.com/watch?v=Ve0ttWUhCUo
Pähkinärinteen Frankenstein ja Chiang Main näkymätön mies
13
109
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi Kympillä on ollut aijata kuvia Chiang Maista mutta monen danin kellohame senseillä ei?
- Anonyymi00002UUSI
Miksi kukaan Chiang Maissa asunut tai lomaillut suomalainen ei ole Senssua siellä nähnyt?
- Anonyymi00006UUSI
Miksi kukaan Chiang Maissa asunut tai lomaillut suomalainen ei ole Kymppiä siellä nähnyt?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi kukaan Chiang Maissa asunut tai lomaillut suomalainen ei ole Kymppiä siellä nähnyt?
Minä olen "nähnyt" Kympin Chiang Maissa, siitä taisi olla kuva täälläkin, ainakin naamakirjassa oli ja Kympiltä olen nähnyt muitakin kuvia täältä.
- Anonyymi00003UUSI
Miksi pitäisi ottaa kantaa asiaan, en ole koskaan siellä käynyt, mutta pohjoisessa olen käynyt ainakin kolme kertaa, bueng Kan ja siinä megongin Laosin rajalla, mutta ne mennyt laosiin, koska ei ollut paluu viisumia, eikä vaimokaan kiinnostanut, enkä ole koskaan käynyt Inarissa.
- Anonyymi00004UUSI
Huomasitko Posso että tämä mielikuvitusystäväsi sensei Hömötiitiäinen on jälleen kerran piipittänyt palstalle läpi yön Chiang Maissa.
- Anonyymi00005UUSI
Onko sinua joskus vaimo kiinnostanut? Tai edes se 8cm putkenpätkä?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Huomasitko Posso että tämä mielikuvitusystäväsi sensei Hömötiitiäinen on jälleen kerran piipittänyt palstalle läpi yön Chiang Maissa.
En seuraa mitä Senssu tekee, jätän kyttäämisen sinulle, olethan stalkannut minuakin, jopa oveni takana, sekopää.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En seuraa mitä Senssu tekee, jätän kyttäämisen sinulle, olethan stalkannut minuakin, jopa oveni takana, sekopää.
Rankkaa tekstiä! 24/7 vastailette toistenne puolesta ja aina silloin kun on hankala paikka ja järkevää vastausta ei ole. Sinut on NIIN taputeltu mutta lahjasi eivät riitä sitä ymmärtämään.
- Anonyymi00012UUSI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä... Kattila kilahtanut jo 2 kertaa.
Haluatko senssu Posso että kilautan vielä kolmannen kerran vai haluatko että aijaan kuvan kattilasta päässäsi?- Anonyymi00013UUSI
Hieman ärsyttää nuo heikoin lenkki ja kestotilaus lätinäsi, läskisimä, mutta vain hieman.
Haluatko että kilautan ovikelloasi?
Keitätkö kahvit Chiang Main Thaimaan parhaista kahvipavuista?
PS. jos vastaat, että sinulla ei ole em. papuja, niin nou hätä, minä voin tuoda niitä mukanani, ja jauhimen. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hieman ärsyttää nuo heikoin lenkki ja kestotilaus lätinäsi, läskisimä, mutta vain hieman.
Haluatko että kilautan ovikelloasi?
Keitätkö kahvit Chiang Main Thaimaan parhaista kahvipavuista?
PS. jos vastaat, että sinulla ei ole em. papuja, niin nou hätä, minä voin tuoda niitä mukanani, ja jauhimen.Korjaan: läskisilmä.
- Anonyymi00015UUSI
Lisään: olen vain vähän aikaa sitten tullut Chiang Maista "parin viikon lomalle" Suomeen.
Pavut ovat siis vasta paahdettuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 122773