Kun tilaat temusta kuinka monta työpaikkaa Pyhäjärvi menettää. Ei yhtään !
Vastaukset 19
- Anonyymi00007
Tuo on kyllä totta ei yhtään. Tyhjästä kun on vaikea nyhjästä. Ja kun ei ole kysymys mistään hyvän palvelun kylästä niin moni lähettää rahaa Kimi jumille uniin
- Anonyymi00010
Veneellä saa ajaa komemmassa känässä,ku autolla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Veneellä saa ajaa komemmassa känässä,ku autolla.
Korkeintaan hukkuu...harvemmin vastaantulijoita
- Anonyymi00012
Temun tuotteet sisältää myrkyllisiä ainesosia, jokaisessa tuotteessa omat ongelmansa.
Näitä näytetään myytävän marketeissa, jokaisessa halpakaupassa.
Hyvä esimerkki pienestä; paidan niskassa hopeanvärinen lappu, tuli huomattua vasta sitten, kun ärtyvä kutina ja ihon punoitus räjähti, rätti roskiin.- Anonyymi00016
Kerroppa mikä kauppa ei myy Pyhäjärvellä samaa kiina roinaa
- Anonyymi00017
sultako se pitäs kysyä että mistä ostaa saa...tana
- Anonyymi00018
Höpön höpön, kukaan kukaan niin pöljä ole, että myrkkykasoja niskasnsa vetää, tai jotain sinne päin.
- Anonyymi00019
Luuletko että Kiinan tehtaista tulee eri tuutista Temuun menevät tuotteet ja toisesta tuutista HalpaHalliin menevät tuotteet joita ei myrkytetä.Kyllä ne taitaapi tulla samasta paikasta ja samat tuotteet.
- Anonyymi00020
Kai sulla on pyykkikone? Pese ne kamppeet ennen kuin laitat päälle.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kai sulla on pyykkikone? Pese ne kamppeet ennen kuin laitat päälle.
Voihan ne Temun vaatteetkin pestä.Samoja tuotteita uin Suomessa myydään kivijalkakaupoissa,huomattavasti halvempia .
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Voihan ne Temun vaatteetkin pestä.Samoja tuotteita uin Suomessa myydään kivijalkakaupoissa,huomattavasti halvempia .
Eiköhän kyse ollut juurikin Temun vaatteista, itse laitan ensimmäisen pyykkikoneeseen.
Miksi maksaa viisinkertainen hinta vastaavasta tuotteesta? Suomi-hinnat ovat järjettömällä tasolla. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eiköhän kyse ollut juurikin Temun vaatteista, itse laitan ensimmäisen pyykkikoneeseen.
Miksi maksaa viisinkertainen hinta vastaavasta tuotteesta? Suomi-hinnat ovat järjettömällä tasolla.2 kertaa olen sieltä tilannut. Laatu on ollut secundaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520