Kävin sitten KUNNIATTOMANA PASKANA HOLONA

Anonyymi-ap

Paskomassa LAPIN AUTOHUOLLON HALLIN!
Totta he todistaa tuon, että : Kunniaton paska Holo käveli suoraan halliin ja kanto isälleen renkaita autoon kaverina!

Velipojan auto oli siellä, mutta eihän hän niitä renkaita olis saanut kannettua joten mie sanoin isälle, että : Äiti voi mennä pojan kanssa mökille niin me tytöt jäädään sinun kaveriksi kotia!

Juopoille pitää aina maksaa, koska he ovat FB KUNNIALLISIA.
Minä sanoin, että : Minä en sitä aja kotia ja minä istun vain kyydissä silloin, kun ÄITINI mukana!

Isäni tarvii välillä apua, koska hän EI SUOSTU ottamaan LUMILINKOA varastosta käyttöön vaan hänen pitää saada KONE pihalle.
Minä en suostu kolamaan, koska EI MULLA OLE AUTOA.
Minä tiedän menoni joten minä käyn kävellen jos lunta on liian paljon.

Äiti ja velipoika meillä autoilee. Me ollaan isäni kanssa nykyisin yhtä laiskoja, koska FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KAIKKI TEKEMINEN LOUKKAA KUNNIOITA!

Välitalon FB kunniallisen yrittäjän ROMUT seiso pihalla parkissa ja FB KUNNIALLISET YRITTÄJÄTKIN VÄITTI TEKEVÄNSÄ KAIKKI TYÖT!

Joku seisoi vielä REIPPAANA muna kourassa kusella, kun ajelin kotia päin.
En tunnistanut, mutta Roininen oli kerännyt roskia sieltä.
Minä olen roskani vieny roskiin enkä kylvänyt pitkin luontoa niin, kuin ELÄIMET TEKEE!

3

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Minä katoin, että oli muuten TÄYDELLINEN KUNNIATON PASKA HALLI, mutta FB KUNNIALLISET OLI VÄÄNTYNEET SINNEKKIN VAINOAMAAN MEITÄ KUNNIATTOMIA VAIKKA ME OLLAAN SOVITTU, että FB KUNNIALLISET PYSYY TOISELLA PUOLELLA JOKEA!

Saan vaatia korvauksia, koska FB KUNNIALLISET VAINOAA MUITAKIN EIKÄ VAIN MINUA!

Me tarvitaan ne hallit meidän vainottujen käyttöön, koska ei meillä ole KAUPPAA, HUOLTO-ASEMAA EIKÄ EDES BAARIA MIHIN ME VAINOTUT VOIDAAN MENNÄ RYYPPÄÄMÄÄN JA TAPAAMAAN MUITA VAINOTTUJA!

FB KUNNIALLISET PILAA KAIKKI HYVÄT JUTUT!

• Anonyymi00002
        UUSI

Inarin kunnan 150vuotis juhlavuosi sentään niin FB kunnialliset saa kaikkea, mutta MEILLE KUNNIATTOMILLE VAINOTUILLE EI OLE MITÄÄN!

Vainoajat syrjii meitä vainottuja ja mieheni Holo oli tietenkin siellä huollossa tiskillä itkemässä, koska hän ei vainottuna voi missään muualla käydä, koska se on AINUT PAIKKA joka ei ole FB:ssä.

Miksihän Holo ei voinut sanoa minulle, että : Mie saan kohta varmaan porttikiellon tännekkin jos et ala pikku hiljaa toimimaan ja hoitamaan MEIDÄN VAINOTTUJEN OIKEUKSIA KUNTOON SUOMESSA, koska me ollaan sentään SUOMALAISIA TURJAKKEITA joita vainotaan SAAMELAIS-ALUEELLAKIN ja FB kunnialliset vainos meitä ensin RAASEPORISSA!

Holo on niin iso mies, että häntä on vaikea saada piiloon!

Mitähän hän muuten yritti ESITTÄÄ minulle tällä kertaa!?
        Hänen pitää aina saada olla niin ERILLAINEN, kun nähdään.

En ole varma, että esittikö mieheni HOLO
        1. Mätisäkkiä
        2. Kuollutta miestä

Kaverinsa ainakin näytti ihan äitini kuolleelta serkulta, mutta hänellä oli vain PIENEMPI nenä.
        Tämä serkku oli sanonut eräälle joka oli lievästi jälkeen jäänyt mies, että : Heitä tuo minun mies tuonne jokeen!
        Päissään olivat istuneet jossain laavulla.

Me mentiin virpomaan hänelle niin hän sano minulle, että : SINUN EI TARVI TÄNNE TULLA VIRPOMAAN!

Hän oli jo Ruotsissa loukannut niin monesti minun kunniaa, kun he joivat mummoni kanssa viinaa ja päissään vittuilivat toisilleen.
        Mummoni oli hänen täti, mutta hän unohti tuon kun he ottivat viinaa ja pelasivat korttia päissään meillä.
        Minun isä oli hänen miehensä kanssa samassa vuorossa töissä!

Petsamosta evakoidut kyllä osas SUOMEN JA SUOMALAISTEN ETUJEN JA OIKEUKSIEN MUKAAN RUOTSISSA TOIMIA!

Hänen miehensä oli saamelainen ja lapset ovat saamelaisia, mutta hän oli itse TURJAKKEITA!

Minun piti käydä siivoamassa, kun sukumme viiminen KAUNIS TURJAKE NAINEN OLI VIELÄ ELOSSA, koska hän liittyi myös näihin KUNNIAN LOUKKAUKSIIN mitä nämä muorit Ruotsissa tekivät.

Minä edustan naisia ja Utsjoen kuntalaiset edustaa MIEHIÄ.
        Inarin kunnassa asui kaikki naiset jotka lähti yhdessä RUOTSIIN TÖIHIN ja minun mummo oli heidän täti, mutta hän oli hyvin nuorekas loppuun asti.
        Syöpään hän kuoli, mutta ei hänen elämä ollut mitään helppoa sota-aikaan ja sitten, kun elämän piti helpottua ja elää omalle perheelleen niin Toivoniemen kunnalliskodista pukataan vieraita ihmisiä heille asumaan, koska oma perhe syrjii ja kunnan työntekijöiden perheille ei kelpaa muu, kuin PALKAT!

Isä muistaa heidät, koska he olivat kaikki vaarilla töissä ja isäni oli myös.
        He oli kuulemma kaikki olleet Inarin kunnan Toivoniemen kunnalliskodin asukkaita jotka olivat isäni ja vaarini kanssa tehneet HAKKUU URAKOITA JOITA VALTIO JAKO METSÄKONE YRITTÄJILLE.

Kyllä nämäkin liittyy minun elämään kaikki ja FB oli vain yksi ELÄMÄN VAIHE JOKA LOUKKASI TOISTEN KUNNIOITA, mutta ME JOTKA EI OLLA FB:SSÄ SAADAAN HÄVETÄ JOKA PÄIVÄ FB KUNNIALLISIA JOTKA KUVITTELEVAT OLEVANSA JOTAIN MAAILMAN TÄHTIÄ NIIN, KUIN TRUMP JOKA ON YHDYSVALTOJEN PRESIDENTTI EIKÄ MIKÄÄN PIKKU KYLÄN ASUKAS JOSTA JOKU KYSYY, KUN NÄKEE, ETTÄ : KUKA VITTU TUO ON?

Minulta karhutaan JUSTEERIN JUOPPO GHETTOSTA 15 vuoden takaista vuokra saatavaa ja minä HÄPESIN, kun minun lapsi asui sijais-perheessä JUSTEERISSA!
        Hän sano minulle, että : Muuta äiti sinäki tänne GHETTOON asumaan!

Minä sanoin hänelle, että : Asun mielummin vaikka SILLAN ALLA TAI TELTASSA, kun PULI GHETTOSSA!

Kävin välillä hakemassa häntä ja kysyin: Kenen vitun pyörä se tuo kolmipyörä on?
        Se oli sen sijaisperheen isän ja minä kysyin, että : Käyttekö te yhdessä pyöräilemässä?
        Minun pojan pyörä oli aina rikki.

Olin R-kioskilla ja katoin, että minun poika tuli sinne.
        Pojasta oli tullu TYTTÖ, mutta annoin 20euroa ja sanoin : Osta jotain kivaa itselles!
        Kyllä minäkin olisin hänenä alkanut TYTÖKSI, koska kunta EI SUOSTUNU purkamaan huostausta!
        Nuo oli käyneet LASTEN PSYKIATRILLA tutkimuksissa vaikka se oli tarkoitettu pojan tutkimuksiin!
        Lasten psykiatri olis tarvinnut minut sinne tutkimuksiin avuksi, koska kyse oli siitä että tuleeko geeni perimät äidiltä.

Lastensuojelun mielestä ei ollut lapsen edun mukaista!
        Sijaisperheen tutkimukset meni lapsen oikeuden ja edun edelle!

He ovat FB KUNNIALLISIA jotka saavat syrjiä LÄÄKÄREITÄ JA PSYKIATREJA jotka tutkivat myös geeniperimää jonka kautta saadaan selville perinnöllisiä sairauksia.

Minä olen käynyt näissä suvun miesten kanssa eli isäni ja muutaman hänen sukulaisen kanssa.
        Tuo liittyi syöpään, mutta minulla on muitakin perinnöllisiä sairauksia, mutta nuokin ovat FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUKSIA!

En käy joukko tarkastuksissa ENKÄ PERU AIKOJA VAAN JÄTÄN MENEMÄTTÄ!
        Siellä olkoot joutilaana töissä, koska FB kunniallisten olis kuulunut ilmoittaa, että HOLOLLE PITÄÄ JÄRJESTÄÄ OMAT PALVELUT, KOSKA HÄN ON KUNNIATON EIKÄ OSAA KÄYTTÄYTYÄ FB:SSÄ VAAN RÄKYTTÄÄ JA VITTUILEE KAIKILLE SIELLÄ!

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Inarin kunnan 150vuotis juhlavuosi sentään niin FB kunnialliset saa kaikkea, mutta MEILLE KUNNIATTOMILLE VAINOTUILLE EI OLE MITÄÄN!

Vainoajat syrjii meitä vainottuja ja mieheni Holo oli tietenkin siellä huollossa tiskillä itkemässä, koska hän ei vainottuna voi missään muualla käydä, koska se on AINUT PAIKKA joka ei ole FB:ssä.

Miksihän Holo ei voinut sanoa minulle, että : Mie saan kohta varmaan porttikiellon tännekkin jos et ala pikku hiljaa toimimaan ja hoitamaan MEIDÄN VAINOTTUJEN OIKEUKSIA KUNTOON SUOMESSA, koska me ollaan sentään SUOMALAISIA TURJAKKEITA joita vainotaan SAAMELAIS-ALUEELLAKIN ja FB kunnialliset vainos meitä ensin RAASEPORISSA!

Holo on niin iso mies, että häntä on vaikea saada piiloon!

Mitähän hän muuten yritti ESITTÄÄ minulle tällä kertaa!?
        Hänen pitää aina saada olla niin ERILLAINEN, kun nähdään.

En ole varma, että esittikö mieheni HOLO
        1. Mätisäkkiä
        2. Kuollutta miestä

Kaverinsa ainakin näytti ihan äitini kuolleelta serkulta, mutta hänellä oli vain PIENEMPI nenä.
        Tämä serkku oli sanonut eräälle joka oli lievästi jälkeen jäänyt mies, että : Heitä tuo minun mies tuonne jokeen!
        Päissään olivat istuneet jossain laavulla.

Me mentiin virpomaan hänelle niin hän sano minulle, että : SINUN EI TARVI TÄNNE TULLA VIRPOMAAN!

Hän oli jo Ruotsissa loukannut niin monesti minun kunniaa, kun he joivat mummoni kanssa viinaa ja päissään vittuilivat toisilleen.
        Mummoni oli hänen täti, mutta hän unohti tuon kun he ottivat viinaa ja pelasivat korttia päissään meillä.
        Minun isä oli hänen miehensä kanssa samassa vuorossa töissä!

Petsamosta evakoidut kyllä osas SUOMEN JA SUOMALAISTEN ETUJEN JA OIKEUKSIEN MUKAAN RUOTSISSA TOIMIA!

Hänen miehensä oli saamelainen ja lapset ovat saamelaisia, mutta hän oli itse TURJAKKEITA!

Minun piti käydä siivoamassa, kun sukumme viiminen KAUNIS TURJAKE NAINEN OLI VIELÄ ELOSSA, koska hän liittyi myös näihin KUNNIAN LOUKKAUKSIIN mitä nämä muorit Ruotsissa tekivät.

Minä edustan naisia ja Utsjoen kuntalaiset edustaa MIEHIÄ.
        Inarin kunnassa asui kaikki naiset jotka lähti yhdessä RUOTSIIN TÖIHIN ja minun mummo oli heidän täti, mutta hän oli hyvin nuorekas loppuun asti.
        Syöpään hän kuoli, mutta ei hänen elämä ollut mitään helppoa sota-aikaan ja sitten, kun elämän piti helpottua ja elää omalle perheelleen niin Toivoniemen kunnalliskodista pukataan vieraita ihmisiä heille asumaan, koska oma perhe syrjii ja kunnan työntekijöiden perheille ei kelpaa muu, kuin PALKAT!

Isä muistaa heidät, koska he olivat kaikki vaarilla töissä ja isäni oli myös.
        He oli kuulemma kaikki olleet Inarin kunnan Toivoniemen kunnalliskodin asukkaita jotka olivat isäni ja vaarini kanssa tehneet HAKKUU URAKOITA JOITA VALTIO JAKO METSÄKONE YRITTÄJILLE.

Kyllä nämäkin liittyy minun elämään kaikki ja FB oli vain yksi ELÄMÄN VAIHE JOKA LOUKKASI TOISTEN KUNNIOITA, mutta ME JOTKA EI OLLA FB:SSÄ SAADAAN HÄVETÄ JOKA PÄIVÄ FB KUNNIALLISIA JOTKA KUVITTELEVAT OLEVANSA JOTAIN MAAILMAN TÄHTIÄ NIIN, KUIN TRUMP JOKA ON YHDYSVALTOJEN PRESIDENTTI EIKÄ MIKÄÄN PIKKU KYLÄN ASUKAS JOSTA JOKU KYSYY, KUN NÄKEE, ETTÄ : KUKA VITTU TUO ON?

Minulta karhutaan JUSTEERIN JUOPPO GHETTOSTA 15 vuoden takaista vuokra saatavaa ja minä HÄPESIN, kun minun lapsi asui sijais-perheessä JUSTEERISSA!
        Hän sano minulle, että : Muuta äiti sinäki tänne GHETTOON asumaan!

Minä sanoin hänelle, että : Asun mielummin vaikka SILLAN ALLA TAI TELTASSA, kun PULI GHETTOSSA!

Kävin välillä hakemassa häntä ja kysyin: Kenen vitun pyörä se tuo kolmipyörä on?
        Se oli sen sijaisperheen isän ja minä kysyin, että : Käyttekö te yhdessä pyöräilemässä?
        Minun pojan pyörä oli aina rikki.

Olin R-kioskilla ja katoin, että minun poika tuli sinne.
        Pojasta oli tullu TYTTÖ, mutta annoin 20euroa ja sanoin : Osta jotain kivaa itselles!
        Kyllä minäkin olisin hänenä alkanut TYTÖKSI, koska kunta EI SUOSTUNU purkamaan huostausta!
        Nuo oli käyneet LASTEN PSYKIATRILLA tutkimuksissa vaikka se oli tarkoitettu pojan tutkimuksiin!
        Lasten psykiatri olis tarvinnut minut sinne tutkimuksiin avuksi, koska kyse oli siitä että tuleeko geeni perimät äidiltä.

Lastensuojelun mielestä ei ollut lapsen edun mukaista!
        Sijaisperheen tutkimukset meni lapsen oikeuden ja edun edelle!

He ovat FB KUNNIALLISIA jotka saavat syrjiä LÄÄKÄREITÄ JA PSYKIATREJA jotka tutkivat myös geeniperimää jonka kautta saadaan selville perinnöllisiä sairauksia.

Minä olen käynyt näissä suvun miesten kanssa eli isäni ja muutaman hänen sukulaisen kanssa.
        Tuo liittyi syöpään, mutta minulla on muitakin perinnöllisiä sairauksia, mutta nuokin ovat FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUKSIA!

En käy joukko tarkastuksissa ENKÄ PERU AIKOJA VAAN JÄTÄN MENEMÄTTÄ!
        Siellä olkoot joutilaana töissä, koska FB kunniallisten olis kuulunut ilmoittaa, että HOLOLLE PITÄÄ JÄRJESTÄÄ OMAT PALVELUT, KOSKA HÄN ON KUNNIATON EIKÄ OSAA KÄYTTÄYTYÄ FB:SSÄ VAAN RÄKYTTÄÄ JA VITTUILEE KAIKILLE SIELLÄ!

Minä olen KUNNIALLINEN NAINEN JA MINÄ EN TUOLLAISIIN SEKSUAALIISIN AHDISTELU TUTKIMUKSIIN SUOSTU VAAN OTAN MIELUMMIN SYÖVÄN JA FB KUNNIALLISET SAAVAT KUNNIAN MAKSAA KALTOINKOHTELUSTA!

Syöpälääkkeet on huumaavia ja niiden käyttäminen on KUNNIAN LOUKKAUS!

Kunnialliset naiset pitää HOUSUT JALASSA JA PAIDAN PÄÄLLÄ YLEISELLÄ PAIKALLA JA MYÖS LÄÄKÄRISSÄ!

Lääkäri loukkasi minun kunniaa, mutta minä ymmärrän häntä, koska HÄN EI HALUA HOITAA FB KUNNIALLISIA JOTKA EIVÄT OLE EDES KUNNIALLISIA VAAN NAISIA JOTKA RIISUU ITSENSÄ ALASTI JOKA MIEHEN JA NAISEN EDESSÄ JOS HEILLE JOKU VALKOTAKKINEN NIIN SANOO.
        Kunnialliset pikku rouvat unohtaa välittömästi oman puolison ja keikistelee alasti vieraalle miehelle/naiselle.

Lääkäri oli minun vanha tuttu joten hänet lasketaan minun perheen jäseneksi.
        Ei mieheni sentään lääkäriä voi alkaa syrjimään.
        Lääkäri oli sentään miehelleni ottanut hoitajan sitä varten, että hän voi hoitaa miestäni sillä aikaa, kun tuttu mies lääkäri hoitaa hänen vaimoaan. Hoitaja on sentään minun tuttu ja hän on NAINEN.

Minä voin antaa ohjeet hoitajalle niin hän osaa hoitaa miestäni sen aikaa niin minun ei tarvi perästä päin REKLAMOIDA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      237
      2648
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1124
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1078
    4. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      992
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      985
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      897
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      831
    8. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      237
      780
    9. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      35
      740
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      116
      718
    Aihe