Nyt kunnollista tulossa sotkamoonkin.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Onko silloin satamassa miesjuna?
- Anonyymi00002
Saattaapi olla tai ei mistäpä sitä tietää
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Saattaapi olla tai ei mistäpä sitä tietää
Onko tappituntumalla?
- Anonyymi00004
Onhan meillä jo JYMY juna! Pelkää prideä koko homma. Kaikki violettia! "Kansainvälinen GAY- väri" kärjellään seisova kolmio!. "Universaali GAY tunnus". Kauden jälkeen, suudellaan alastonta nuorukaista esittävää patsasta. Mennään pojat porukalla saunaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onhan meillä jo JYMY juna! Pelkää prideä koko homma. Kaikki violettia! "Kansainvälinen GAY- väri" kärjellään seisova kolmio!. "Universaali GAY tunnus". Kauden jälkeen, suudellaan alastonta nuorukaista esittävää patsasta. Mennään pojat porukalla saunaan.
Kyllä! :D Myös Terrafame stadionin katsomon kyljessä olevat taulut, joissa pelaajat ovat selin kameraan ja pitävät käsiä toistensa takamuksilla, ovat hyvinkin gay-henkisiä. ^_^ Eikä siinä ole mitään pahaa!
- Anonyymi00006
Kierrän sateenkaaripaskan kaukaa
- Anonyymi00007
Eipä sinua sinne kaivatakaan.
- Anonyymi00013
Olet arvokas ja ihana juuri tuollaisena! 💜🩷🧡💛💚💙🩵🤎❤️
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olet arvokas ja ihana juuri tuollaisena! 💜🩷🧡💛💚💙🩵🤎❤️
Muut ihmisetkö ei sitten ole arvokkaita ja ihmisinä kohdeltavia. Aika imelä sana tässä yhteydessä tuo "ihana".
- Anonyymi00008
Varmaankin tulossa paljon kaappi porukkaa sotkamo tunnettu pride paikka
- Anonyymi00009
Surullista jos joutuu kaapissa olemaan vielä nykypäivänä, mutta en ihmettele kun sotkamolaisten ahdasmielisyyttä katsoo.
- Anonyymi00010
Voisiko tämän Pridesta jauhamisen täällä jo lopettaa? Antakaa niiden viettää sitä jotka haluavat. Ei sinne ole pakko mennä.
- Anonyymi00011
Siellä näkee ketkä on niitä sateenkaarilaisia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä tarkoitat "sateenkaarilaisella"?
Kenenkään seksuaalista suuntautumista ei voi päätellä siitä, osallistuuko henkilö Pride-juhlaan. Itse esimerkiksi olen hetero, ja olen osallistunut moneen Pride-tapahtumaan. - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voi muru ❤️🤎🩵💙💚💛🧡🩷💜
- Anonyymi00015
Toivotaan vesisadetta 👍🤣
- Anonyymi00016
Kyttääjille kunnon sadekamppeet päälle ja vedenkestävät kiikarit tietty mukaan. Omat eväät.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyttääjille kunnon sadekamppeet päälle ja vedenkestävät kiikarit tietty mukaan. Omat eväät.
Ei mahda ruuhkaa olla
- Anonyymi00018
Olet kaunis❤️🤎🩵💙💚💛🧡🩷💜
- Anonyymi00019
Haluan olla se mitä koen olevani <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531414Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt191084- 93987
- 77693
- 37678
- 27500
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21499- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423