Vastaukseni:
Pelkään enemmän omaa ajatteluani, miten kokonaisvaltaista ja määrittelevää se on elämälleni. Naisesta on tullut tärkeä osa tapaa, millä maailmaa käsittelen ja sen takia hänestä tuli liian kohtalokas tähän hetkeen, etten tiedä onko parempi pysytellä hänestä kaukana vai etsiä hänet ja selvittää tunteet puolin ja toisin.
Inhoan nimittäin ajatusta jostain haaremista.
Joku kysyi pelkäänkö naista
16
277
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sinulla niitä riittää
- Anonyymi00002UUSI
Riittäisi, mutta kaamoksun ajatusta että niitä olisi siellä täällä. Että lapsillani ei olisi isää elämässään ja heidän äitinsä huoltaisivat heitä yksin.
Siksi lujasti uskon aitoon rakkauteen yhteen naiseen, kenen kanssa olla aina.
- Anonyymi00003UUSI
Milloin näitte viimeksi?
- Anonyymi00004UUSI
Katsoin hänen kuvaansa tänään. En tiedä onko hänelle näytetty minun.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Katsoin hänen kuvaansa tänään. En tiedä onko hänelle näytetty minun.
Mistä katsoit?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mistä katsoit?
Hänellä ei ole niitä esillä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hänellä ei ole niitä esillä.
Eli luvattomasti katsoit?
Ei kuulosta reilulle. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli luvattomasti katsoit?
Ei kuulosta reilulle.En luvattomasti. Vaikea selittää miten, mutta kaikki hyvän tavan mukaan ja laillisesti.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En luvattomasti. Vaikea selittää miten, mutta kaikki hyvän tavan mukaan ja laillisesti.
No ei kovin hyvä tapaista eikä reilua jos nainen ei tiedä asiasta eikä kuka oot joka yytsii noin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
No ei kovin hyvä tapaista eikä reilua jos nainen ei tiedä asiasta eikä kuka oot joka yytsii noin.
No ei Alexander Stubb myöskään tiedä kuka oon ja olen nähnyt hänen kuvansa.
- Anonyymi00007UUSI
Minä pelkään äkäsiä ämmiä -varsinkin virassa olevia.
- Anonyymi00009UUSI
AI .
- Anonyymi00011UUSI
Etsit ja selvität tietenkin ❤️
- Anonyymi00012UUSI
Se olisi parasta ❤️
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se olisi parasta ❤️
No miksi et tee niin? Milloin näet hänet?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No miksi et tee niin? Milloin näet hänet?
En tiedä. Minun tulee etsiä hänet jostain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 122773