En kykene olemaan oma itseni, sillä se mikä olen pelottaa minua. Olen nähnyt uniakin! En vain pysty prosessoimaan pelkillä ajatuksillani tätä kaikkea, vaan tahtoisin puhua luotettavalle naiselle. En vain ikinä saa sellaista naista, jos en kykene olemaan oma itseni. Ja en kykene olemaan oma itseni, koska pelkään sitä kuka olen.
Voi luoja. Auta mua!
Pelkään eniten itseäni
21
282
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mene terapiaan sen sijaan, että haet seurustelukumppanista terapeuttia.
- Anonyymi00002
Terapeuteille on koulutettu maailmankuva. Seurustelukumppanilla ei ole, vaan hän näkee ja kuulee syvimmätkin salat. Hän myös tuntee parhaiten, tahtoo parasta ja pitää jalat maassa, muistuttaa hymyllään mikä on tärkeintä ja pystyy sanomaan suoraan aivan kaiken. Terapeutti etsii vain jo tunnettuja kaavoja ja malleja, pohtii onko syytä psykiatriaan ja yrittää opettaa "ajattelemaan oikein"
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Terapeuteille on koulutettu maailmankuva. Seurustelukumppanilla ei ole, vaan hän näkee ja kuulee syvimmätkin salat. Hän myös tuntee parhaiten, tahtoo parasta ja pitää jalat maassa, muistuttaa hymyllään mikä on tärkeintä ja pystyy sanomaan suoraan aivan kaiken. Terapeutti etsii vain jo tunnettuja kaavoja ja malleja, pohtii onko syytä psykiatriaan ja yrittää opettaa "ajattelemaan oikein"
On kohtuutonta pyytää kumppania kantamaan taakka, joka kuuluisi ammattilaiselle.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
On kohtuutonta pyytää kumppania kantamaan taakka, joka kuuluisi ammattilaiselle.
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00003
Joskus tai jopa monesti omat ajatukset on paljon pahempia kuin todellisuus tai se mitä todellisuudessa olisi valmis tekemään. Oman pään sisällä on tavallaan turvallista ajatella monenlaisia asioita, raivota tai mitä nyt kukakin telee.
On hyvä tiedostaa, ettei ajatukset ole sama kuin teot. Ja, jos niitä ajatuksia yrittää välttää ne monesti voimistuvat.
Tietämättä, mitä ap tarkoitti, niin arvelulla kirjoitin.- Anonyymi00004
Juuri noin. Puhuminen auttaa parhaiten. Se on kuin tulvivasta lähteestä saisi vesivirran auki ja vesi pääsisi liikkeelle. Sanoittamalla ajatuksetkin asettuvat järjestykseen, muodostaen loogisia rakenteita.
- Anonyymi00005
Kun kohtaa itsensä sisimmästä tulee vastaan eri kerroksia. Tuo on lähes kaikilla. Se on hetki jolloin täytyy kohdata se laskemalla irti siitä kontrollista ja pelosta mikä estää olemasta se jotta sen voi katsoa ja todeta olisiko sille tehtävä jotain.
- Anonyymi00006
Niin. Yksin vaan kasvaa sisäänpäin. Se ei ole mukavaa .
- Anonyymi00009
I know!
- Anonyymi00010
I hope so. That is why I reside in wilderness.
- Anonyymi00011
Voit alkaa puhumaan itsellesi hyviä asioita, kuin ne olisivat totta ja oikeastaan ne ovatkin, jos vain uskot siihen.
On kiinnostavaa, mitä Raamattu sanoo tästä: kehottaa ajattelemaan kaikenlaista hyvää, jolloin juuri se vahvistuu ajattelussa:
"Lopuksi, veljet, ajatelkaa kaikkea mikä on totta, mikä on kunnioitettavaa, mikä oikeaa, puhdasta, rakastettavaa ja kaunista, mikä vain on hyvää ja ansaitsee kiitoksen."
Nykyisin tieteen avulla selitetään tämä sama asia, eli aivot muokkautuvat sen mukaisesti, millä niitä ruokitaan. Hyvä siis vahvistaa hyvää, usko vahvistaa uskoa, rohkeus rohkeutta.- Anonyymi00012
Kiitos voimallisesta viestistä. Tarvitsen Jumalaa nyt enemmän kuin koskaan ennen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kiitos voimallisesta viestistä. Tarvitsen Jumalaa nyt enemmän kuin koskaan ennen.
Siksi varmaankin koin kehotuksen laittaa tuon. Rauhaa sinulle.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siksi varmaankin koin kehotuksen laittaa tuon. Rauhaa sinulle.
Herramme sinut lähetti. Kiitos🤍
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Herramme sinut lähetti. Kiitos🤍
🤍🤍🤍 Kiitos Herralle :)
- Anonyymi00014
Ystävällinen neuvo tai joku sen tapainen sulle.
Jos et ajattelisikaan noin että sun pitää löytää suhteeseen se luotettava nainen. Ystävänä voisi olla parempi sellainen. Ainakin aluksi, kunnes sä pystyt puhumaan muillekin ja olemaan just oma itsesi. Seurustellessa ehkä nainen ei uskaltaisi sanoa ihan suoraan kaikkea. Eikä välttämättä se näe kaikkea ilman sanoja. Mieti asiaa noinkin.- Anonyymi00016
Viisaasti sanottu, kiitos. Yritän selvitä ja hyväksyä itseni joka päivä enemmän. Ehkä kumppani tulee kun olen edes osittain itseni kanssa sujut. Ja ystäville puhua täytyy.
Kiitos.
Noh, luoja ei auta. Me täällä kyllä. Ainakin yrittää.
Ei ajtuksia pystykään prosessoimaan. Mä oon yrittäny nyt 20 vuotta kirjottaa kirjaa, mutta siitä ei tuu mitään. Siis tekstiä tulee, muttei se johda mihinkään.
Uniin ei kannata uskoo. mäkin oon ollu jo pitkään tosi stressaantunu. Viimeks näin unta, että kaadoin kuukulkijan polttoaineet kukkapenkkiin. Murehdin siinä vaan sitä firman menetettyä 40 euroo, vaikka oishan toi ollu mekonen ympristörikos.- Anonyymi00019
Musta tuo unesi on hyvä. Kuukulkijan polttoaineet kukkapenkkiin?! Kemiaa ymmärtäneenä voisin tulkita, että kukkapenkin mullassa on polttoainetta kuukulkijallekin. Siis metaania vapautuu orgaanisesta aineesta ja metaanista saa propaania ja butaania polttomoottoreihin.
- Anonyymi00018
Tuli mielee3ni vilahti e4yyä joed menet nukkumaan jotain super-voimakastadtyamuoto vaahtoa hiuksissa..kuinjouk *Beetlejuice.
- Anonyymi00020
???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2703354Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 821379
- 1371038
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64839Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676