Kauniita unia sulle rakkaus❤️
Kirjoitan tänä yönä taas pitkän.
Nuku hyvin unelmani💞
Hyvää yötä Julia
17
211
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mikset sano suoraan tätä?
- Anonyymi00002UUSI
En ole valmis häntä vielä kohtaamaan. Hän on niin supersöpö ihana unelma rakkaus!😵💞
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
En ole valmis häntä vielä kohtaamaan. Hän on niin supersöpö ihana unelma rakkaus!😵💞
Toi on kurjaa ja tosi surullista kyllä.
Ehkä kannattaisi uskaltaa vaik pelottaisi.
Joskus meinaan käy niin ikävästi ettei ole enää mahdollista myöhemmin. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikä kai sitä heti tarvitse kohdata, ehkä ihan joku viestikin olis riittävä alkuun.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toi on kurjaa ja tosi surullista kyllä.
Ehkä kannattaisi uskaltaa vaik pelottaisi.
Joskus meinaan käy niin ikävästi ettei ole enää mahdollista myöhemmin.Niin, ehkä olet oikeassa. Pohdin mitä voin tehdä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä kai sitä heti tarvitse kohdata, ehkä ihan joku viestikin olis riittävä alkuun.
Voisi olla. Ensin mun täytyy olla täysin oma itseni, että viestinikin olisi minulta itseltäni täysin...
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voisi olla. Ensin mun täytyy olla täysin oma itseni, että viestinikin olisi minulta itseltäni täysin...
Etkö sä ole nytkin ihan oma itsesi?
Mitä enemmän sä yrität, sitä teennäisempää se kaikki on. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä enemmän sä yrität, sitä teennäisempää se kaikki on.Niinhän se on. Olen kuullut että hyvä keino on kirjoittaa viesti, jota ei lähetä, mutta lähettääkin sen. Silloin kirjoittaa aika suoraan sydämestä, mutta kun hän ei ole varmaan edes nähnyt minua, niin koen sen olevan aika hankalaa ilmaista mitä oikeasti tunnen ja ajattelen.
Niin paljon parempi olisi nähdä. Ikävä että ihastuin häneen, kun hän ei välttämättä tiedä edes minusta.. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä enemmän sä yrität, sitä teennäisempää se kaikki on.Mutta kaikesta huolimatta seuraan nyt sydäntäni ja luotan Jumalan johdatukseen. Ehkä hän vahvistaa minut laittamaan viestin hänelle, tai rohkaisee etsimään häntä maailmasta. Tämä tunne on aika pitkään kestänyt ja se on minusta vähintäänkin outoa, miten vahvasti voi naiseen mies ihastua. Toivon että saan asian selvitettyä ja mielenrauhan asialle. Häntä kohti toivon mukaan kohtalo vie.❤️
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niinhän se on. Olen kuullut että hyvä keino on kirjoittaa viesti, jota ei lähetä, mutta lähettääkin sen. Silloin kirjoittaa aika suoraan sydämestä, mutta kun hän ei ole varmaan edes nähnyt minua, niin koen sen olevan aika hankalaa ilmaista mitä oikeasti tunnen ja ajattelen.
Niin paljon parempi olisi nähdä. Ikävä että ihastuin häneen, kun hän ei välttämättä tiedä edes minusta..Tollein ainakin etenis tutustuminen teillä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tollein ainakin etenis tutustuminen teillä.
Niin, totta. Valitsen varmaankin nyt strategian ja tietyt resurssit mitä kirjoitan ja mitä en kirjoita. Äkkiä toki tulee mieleeni onko tämä minua itseäni, vai sitä millaiseksi olen itsenyt maalannut mielessäni.
Jos viestin kirjoittaminen tuntuu hyvältä ja lähettäminen viestin luettuani oikealta, niin teen sen. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin, totta. Valitsen varmaankin nyt strategian ja tietyt resurssit mitä kirjoitan ja mitä en kirjoita. Äkkiä toki tulee mieleeni onko tämä minua itseäni, vai sitä millaiseksi olen itsenyt maalannut mielessäni.
Jos viestin kirjoittaminen tuntuu hyvältä ja lähettäminen viestin luettuani oikealta, niin teen sen.Ei siinä tarvitse lukea ihmeempiä, vaikka vaan hyvää yötä. Sekä kuka olet tietenkin.
Toivottavasti uskallat laittaa hänelle viestin. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei siinä tarvitse lukea ihmeempiä, vaikka vaan hyvää yötä. Sekä kuka olet tietenkin.
Toivottavasti uskallat laittaa hänelle viestin.Kiitos sinulle. Hän on minulle rakas ja tärkeä.❤️
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Dude you so wrecked up.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä enemmän sä yrität, sitä teennäisempää se kaikki on.Good morning sarcasmville
- Anonyymi00015UUSI
Juliat taitaa olla poikkeuksetta ihania, ja unelmia. sivu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2443100Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171728Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.221424- 1041248
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291241- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531062Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135952