Tiedän, että taustalla hiljaa lueskelet kuitenkin.
Miksi olet niin hiljainen täällä?
11
259
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En uskalla enää irrotella, kun luulet, että haluan vain pöksyihin.
- Anonyymi00003UUSI
En luule.
- Anonyymi00002UUSI
Niin teen. Laita nimikirjain niin tiedän kenelle vastailen.
- Anonyymi00004UUSI
En edes lue täällä, niin en todellakaan kirjoita!
- Anonyymi00005UUSI
Ei haittaa jos on koko nimikin, ei tuu sit niitä väärinkäsityksiä sivusta. Parempi lueskella ja kaipailla kuin jatkuvasti soittaa suutaan ja haastaa riitaa. Vastaan jos oikeasti koskettaa ja on järkevää tekstiä.
- Anonyymi00006UUSI
En lue. Nyt tulin lukemaan että saa jotain muutakin kun omat ajatukset.
- Anonyymi00007UUSI
Vaikka tää olis auki mun laitteilla ei se tarkoita että oon paikalla silti. Eikä mulla ole ees mitään sanottavaakaan, niin mitä muutakaan ku hiljaa.
- Anonyymi00008UUSI
Se, mitä tunnen, on kaunista. Kaikki kaunis hukkuu täällä trollien, teatterin ja harhaisten kirjoitusten sekaan. Turhaa.
- Anonyymi00009UUSI
He halveksii minua!!!
- Anonyymi00010UUSI
Tarvin SITÄ! Siks en vastaa, kun et halua SITÄ heti antaa!!
- Anonyymi00011UUSI
Näin sut toisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2492839Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31594Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.11257- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231141Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64974
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868