Kenen kanssa siihen päädyn on vaimoni. Jumala ohjaa polkuani hänen luokseen.🙏
Luotan että nainen
8
201
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluaisin olla vaimo ❤️ jos korkein voima niin suo 🙏
- Anonyymi00002
Olen selibaatissa häneen asti. 🤍🙏
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen selibaatissa häneen asti. 🤍🙏
Ei multa, vedän kyllä käteen joka päivä
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei multa, vedän kyllä käteen joka päivä
Eräs jonka tiedän ei varmastikaan vedä käteen. Ja jos menee naimisiin, niin koeajo on sallittua.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eräs jonka tiedän ei varmastikaan vedä käteen. Ja jos menee naimisiin, niin koeajo on sallittua.
Kaikki vetää käteen älä ole tollo
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaikki vetää käteen älä ole tollo
Suo anteeksi sitten, ihan miten vaan.
- Anonyymi00004
Minä myös luotan Jumalaan vaimoasioissa. Ei sellaista hyvää vaimoa löydä kuin sattumalta ilman Jumalaa. Niin tärkeää asiaa ei voi laittaa sattuman varaan. Miettikää nyt: sen rakkaan kanssa vietetään loppuelämä ja tärkein tavoite on, että kumpikin elää pyhää ja Jumalalle otollista elämää yhdessä.
Tämä rajaa aika pieneksi joukoksi uskovalle miehelle ja naiselle kumppaniehdokkaat. Kun ei toista ihmistä voi muuttaa omin voimin. Ihmisen täytyy itse uskoa evankeliumi (Jumala oli Jeesuksessa, kuoli meidän syntiemme tähden, ja herätettiin kuolleista), niin sitten Jumala vaikuttaa siinä ihmisessä ja hänen elämässään hyvää.
Kammottavaahan se on, jos on aviopari, ja toinen menee kadotukseen ja toinen Jumalan valtakuntaan. Niin läheinen suhde maailmassa, onkin ikuinen erotus ikuisuudessa.
Mitä tulee itsetyydytykseen ja muuhun avioliiton ulkopuoliseen seksuaalisuuteen, niin se on pahaa. Jos mies tai nainen tarvitsee kumppanin, hän tarvitsee kumppanin. Sitä ei ole tarkoitus paikata jollain muulla toiminnalla. Mutta toki sellainen ihminen, joka ei usko, ei välitä tästä, eikä heiltä sitä kukaan odota, että välittäisivät. - Anonyymi00006
Odotan❤️🙏🏼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813117
- 751271
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1621163Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.309925- 43829
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78815- 91783