Onko muita

Anonyymi-ap

Toivoin että puoliso pettää ja onnistuin näin kun vieras mies työnsi kyrpää sisään ja samalla nuolin olisin halunnut imeä munaa samalla oonko bi homo tai

6

1053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiihottaisi kovasti imeä kullia, kiihotun kovasti kun imen rouvani rintoja syvälle suuhuni. Kun hän ottaa suihin minulta laukean pian jos alan samalla imeä peukaloani. Sama sooloseksissä: minulla alkaa seistä kun imen sormeani, kurkku tai dildo suussani runkkaan usein. Imeminen kiihottaa valtavasti ja nopeuttaa laukeamistani.
      Terveisin heteromies Olli 64v, Munkkivuori
      Olisi kiva tavata ja kokeilla oikeasti suihinottoa ja sperman laukeamista suuhuni…

• Anonyymi00002

Ei oo kyllä ollut tuollaista ajatusta ikinä.. Vähän sillai spesiaalimpi kuvio.Lähinnä kuvottava.

• Anonyymi00008

Voit nuolla vaimon klittaa samalla kun panen takaapäin paljaalla ja vaikka mun pussejakin lipasta sitten ruiskin vaimoosi spermat ja voit nuolla niitä kun otan kullin ulos

• Anonyymi00011

Miten tässä toteutui pettäminen? Mitä nuolit?

• Anonyymi00015

Aina spermat toisen vaimoon.aah...

• Anonyymi00016

Aisurina ehdottelin vaimolle aluksi parinvaihtoa ja kolmatta makkariin, toteutimme molempia pari kertaa. Nautimme kumpikin mut kaipasin itse jotain erikoisempaa, sovittiin vaimo pettää aina kun kiinnostava kaveri kohdalle tulee, mutta kerro minulle pettämisestä. Halusin aistia vaimosta milloin saanut vierasta, tälleen itte olen kiimassa päivittäin kun tiedä onko tänään saanut.
      Viimeksi viikko sitten tuli kotio töistä kolmisen tuntia myöhemmin, sanoi jäi yli töihin kun saikulla porukkaa. Vaistosin heti saanut vierasta, vaihtoi vaatteita näin imeskelyn jälkiä kaulassa ja rintojen välissä. Aloin halimaan vaimo aivan liekeissä, mentiin sänkyyn aloin nuolee pillua, mikä sperman maku olin seota, panin kuin eka kertaa, kysyin vaimolta nussitteko kunnolla. Vaimo huohotti sain isoo kullia parituntia ja laukesi samoin tein, toisteli oot rakas ja paras mulle. M 46v

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe