Juvan nähtävyydet

Anonyymi-ap

Tuli vaan mieleen, että eivätkös ne Gotlundin tupa ja museo ole jo aika hikisiä - ja niin nähtyjä? Joku "Anon tupa" tms. grilli olisi hyvä museoida paikalliseksi nähtävyydeksi.

9

418

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinun äitisi tupa olis kiva

• Anonyymi00002

Tarjoileeko se muutakin kuin viinaa jos tajuut

• Anonyymi00003

Juvan matkailutoimi esittelee ylpeänä uudistetun kulttuurikohteensa, jossa historian havina ja painava rauta lyövät kättä:

Grilliperävaunu ”Turtiaisen tupa” (Gottlundin vieressä).

• Anonyymi00004

Itse asiassa Gottlundin tupa voitaisiin päivittää ja tehdä siitä Turtiaisen tupa.

Tuvan hämärään nurkkaan pystytetään pirttipöytä, jolla on mikrofoni ja rengasvalo. Vierailijat voivat istua pöydän ääreen lausumaan omia ”profeetan ennustuksiaan” ja monologejaan maailman menosta. Parhaat taltioinnit julkaistaan Juvan kunnan virallisella Totuustubettajat-kanavalla.

Tuvan paksut hirsiseinät toimivat lisäksi erinomaisena suojana kaikenlaista modernia säteilyä vastaan. Paksujen hirsiseinien sisällä voi kokea, miltä tuntuu ajatella omilla aivoillaan.

• Anonyymi00006

Radiomainos:

Juu… Terve kaikille sieltä Juvalta. Oletko kyllästynyt viralliseen narratiiviin? Kyllästynyt siihen, että Gottlundin tuvalla puhutaan vain vanhoista runoista?

Nyt herätys! Juvan keskustaan on noussut VKK-kamari. Täällä ei lampailla. Täällä lyödään faktoja ja pelkkää rautaa tiskiin. Tule hakemaan matkamuistofoliot ja kuulemaan, mitä valtamediat eivät sinulle kerro. VKK-kamari, koska valta kuuluu kioskin pitäjälle. Juu… ja kahvi on kuumaa.

• Anonyymi00005

Entä se äitisi, sinun ikioma äitisi, et voi ignoorata julmasti!

• Anonyymi00007

Äitisi bro

• Anonyymi00008

Bron äiti?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Bron äiti?

Äidin bro, bron äiti eli mun mutsi myös, mullon säkkipilli taskus jos kiinnostaa btw bro

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      909
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      198
      695
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      639
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      624
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      614
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      571
    Aihe