On nainen hölmöä että meidän

Anonyymi-ap

suhde kaatui siihen, että kuvittelet mun valehtelevan. Mä oon tunnettu rehellisyydestäni ja että puhun totta. Jo lapsesta asti olen ollut sellainen. Moni ei tykkää, kun sanon aina totuuden. Joskus voin kuulostaa liioittelevalta, vaikka juttu olisi täysin totta. Se on vaan mun puhetyyli. Vähän sellainen amerikkalaistyylisen positiivinen.

Toi sun kuvittelu perustuu siihen, että sanon jotain joka on epämääräisesti selitetty, monitulkintainen tai monimutkainen juttu. Jos sanon, että olen vaikka sukua jollekkin kuuluisalle, niin en tarkoita että läheistä sukua, vaan kaukaisempaa sukua. Sitten sinä ja jotkut pitää sitä itsekehuna, vaikkei se ole sellaiseksi tarkoitettu.

53

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Meillä ei 8le ollut suhdetta ikinä eikä tule. Sun suhteet on muitten naisten hmm. nuorien kera täällä pslstaseppojen kanssa niinkuin itsekkin olet.

• Anonyymi00006
        UUSI

Enpä ole mikään palstaseppo. Muutama kuukautta täällä ollut. Enkä ole mikään vanha.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Enpä ole mikään palstaseppo. Muutama kuukautta täällä ollut. Enkä ole mikään vanha.

Olet ollut täällä monta vuotta turha nussia siinä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sä ratsastat mulla mä nään sen se sama tyyppi.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olet ollut täällä monta vuotta turha nussia siinä.

Tämmöstä palstaäijän dramaturgia tänään🤭

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tämmöstä palstaäijän dramaturgia tänään🤭

Samassa veneessä airoja heiluttelet eteen vai taakse 🤭

• Anonyymi00002
      UUSI

Se oli jo alusta asti selvää, että kariutuu eikä mikää toimi näin siinä kävi, minkäs teet

• Anonyymi00003
      UUSI

Ethän palstan perusteella moista oleta? Ei todennäköisesti luule noin, pelkäät vain että luulee. Siinä on ero.

• Anonyymi00004
      UUSI

Sun totuudet on monta kertaa menny överiks koska tämä on anonyymi palsta. Et tiedä kenen kanssa olet.
      Kokeile xxxx ja xxxx näin löytyy parhaiten.

• Anonyymi00014
        UUSI

Onk kysees esim fonecta finderi?

• Anonyymi00005
      UUSI

Mitä jos mitään suhdetta ei ole koskaan ollutkaan..?

• Anonyymi00016
        UUSI

No miten te uunot sitten turpanna rullalle laitatta?

• Anonyymi00009
      UUSI

Olethan sä valehdellut sellaisia asioita jotka ei selity tuolla. Olet konkreettisesti jäänyt kiinni kuten väittänyt saman asian tapahtuneen täysin päinvastoin eri päivinä. Olet kertonut itsestäsi asioita jotka olet myöhemmin itse kieltänyt. Olet kertonut tekeväsi usein tiettyjä asioita ja toisella kerralla kieltänyt, että tekisit sellaisia asioita koskaan. Olet myös kertonut elämässäsi tapahtuneista tapahtumista täysin päinvastaisia tapahtumakulkuja eri päivinä. Kuulijana puheistasi tulee sellainen vaikutelma, että kertomasi asiat muuttuvat sen mukaan hetkessä mikä on sinulle eduksi mutta et kykene muistamaan aiempia puheitasi täysin joten puhut itsesi pussiin kun koitat pelastaa nahkasi. Puhetyylisi on todella suora mutta ei niinkään aitoon avoimuuteen ja rehellisyyteen pohjautuva. Tämän voi nähdä jopa somestasi.

• Anonyymi00012
        UUSI

Ei pidä paikkaansa. Mun somessa en juuri edes kerro asioistani, lähinnä laitan kuvia elämästäni. En usko, että olen tarkoittamasi henkilö.

• Anonyymi00017
        UUSI

Mä juttelen enimmäkseen asioista. Vähemmän siitä mitä itse tehnyt, paitsi läheisten ihmisten kanssa.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Mun somessa en juuri edes kerro asioistani, lähinnä laitan kuvia elämästäni. En usko, että olen tarkoittamasi henkilö.

En ymmärrä miksi jopa oma ruokavalio pitää valehdella.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En ymmärrä miksi jopa oma ruokavalio pitää valehdella.

Millä tavoin mä olen muka valehdellut ruokavaliostani?

• Anonyymi00025
        UUSI

Edellenkään en ymmärrä mihin viittaat? Joku on valehdellut sulle, että mä muka valehtilisin? Kannattaa uskoa siihen, mitä itse tietää toisesta, eikä uskoa mitään huhuja.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Millä tavoin mä olen muka valehdellut ruokavaliostani?

Mä en syö lihaa, jos niin luulet. Eli en valehtele, jos sanon olevani vegaanipainotteinen kasvissyöjä.

• Anonyymi00031
        UUSI

Sanppa joku esimerkki missä olen muka valehdellut? Mulla ei tule mitään mieleen. Jos väität noin niin sulla pitäis olla jotain konkretiaa?

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Edellenkään en ymmärrä mihin viittaat? Joku on valehdellut sulle, että mä muka valehtilisin? Kannattaa uskoa siihen, mitä itse tietää toisesta, eikä uskoa mitään huhuja.

Kuka se joku olisi joka olis valehdellut jotain jollekin sinusta? Kerro nyt oikeasti teistä jotain edes jos haluat vastauksiakin? Tai että se joku jolle sinä kirjoitit aloituksen tunnistaa teidät.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Älkää nyt lähtekö mukaan näihin anomyymien trolleihin.

• Anonyymi00010
      UUSI

” Joskus voin kuulostaa liioittelevalta, vaikka juttu olisi täysin totta. Se on vaan mun puhetyyli. Vähän sellainen amerikkalaistyylisen positiivinen.” Hih gubbe hih👍

• Anonyymi00019
        UUSI

👍👍👍

• Anonyymi00013
      UUSI

Joku näyttää tuntevan guben tosi hyvin jollei kirjoittanut tätä ketjua ihan itse.

• Anonyymi00020
        UUSI

Gubella on pari muutakin lempinimeä.
        Älä takerru siihen nyt

• Anonyymi00022
        UUSI

Kyllä, kirjoitustyyli paljastaa vaikka kuinka imitois.

• Anonyymi00023
        UUSI

Jos meinaat, että mä tein aloituksen.
        Vastaan sinulle, että en tehnyt aloitusta.
        Viimeeksi tehnyt puoli vuotta sitten.

• Anonyymi00021
      UUSI

Oletko se joka sanoo ettei käy enää palstalla?

• Anonyymi00026
      UUSI

Meidän suhde kaatui?
      Kerrotko nyt hieman tarkemmin siitä meidän suhteesta mikä kaatui? Palstallako se oli vai?
      Kauan sellainen meidän suhde sitten kesti?

Kuka on se joka kuvittelee jos oot asioita täällä käynyt läpi ja riidellyt, niin 99% varmuudella on sun juttukumppanisi ollut joku ihan väärä.
      Mahdollisesti sä olet kerran tai kaksi sattunut juttelee saman kanssa kun muina kertoina.

• Anonyymi00028
        UUSI

Meidän suhde on irl, ei täällä. Tänne harvoin olen kirjoittanut.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Meidän suhde on irl, ei täällä. Tänne harvoin olen kirjoittanut.

Jos teillä on suhde irl niin miksi tämä tänne?
        Mikäli kaikki oli totta, miksi et kerro enempää?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Oikea nainen tietää kyllä.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

En mä ole velvollinen kertomaan tietoja tuntemattomille ihmissuhteistani.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Oikea nainen tietää kyllä.

Asia selvä, ei väkisin sitten selvitetä mitään.
        Turha sitten harmitella mitään sen suhteen kaatumisia jos ei voi selvittää asiaa.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

En mä ole velvollinen kertomaan tietoja tuntemattomille ihmissuhteistani.

Sinä taisit aivan itse tuoda tänne kaikkien eteen tuon suhteen.

• Anonyymi00029
      UUSI

Meillä on sitä paitsi yhteisiä kavereita joiden jutut on paljon lennokkaampia ja usein keksittyjä ja outojakin. Mulla ei ole outoja juttuja vaan puhun fiksusti. Mut vaan sitten tuomitset.

• Anonyymi00035
        UUSI

Miksi et näille yhteisille kavereille sano mitään koskaan, kun heidän juttunsa liitelee ja on tosi outojakin?
        Mä olen sitten vaan muka joku valehtelija. Toi on tosi loukkaavaa.
        AP

• Anonyymi00037
      UUSI

Mitään konkreettista et osaa sanoa, missä olisin muka valehdellut. Siksi, koska ei ole mitään missä olisin ollut epärehellinen.

• Anonyymi00039
        UUSI

Et osannut itse sanoa mitään "teistä" miksi odotat että saat jotain jos et anna itse mitään?

• Anonyymi00038
      UUSI

Konkretia puuttuu eli olet vain kuvitellut mun valehtelevan, ja uskonut huhupuheisiin.

Mä olen nyt tosi loukkaantunut, että luulet musta asioita. 😑😢

• Anonyymi00040
      UUSI

Älä jaksa pelleillä enempää. Haluatko tosiaankin että laitan tänne sellaisia asioita?

• Anonyymi00045
        UUSI

Halua. Laita tähän pari asiaa, missä olen mielestäni valehdellut.

• Anonyymi00046
        UUSI

Haluan.

• Anonyymi00047
        UUSI

Sä vain väität mun valehdelleen ilman mitään konkreettista näyttöä.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Sä vain väität mun valehdelleen ilman mitään konkreettista näyttöä.

Mieti itse mitä väität ja syytät.
        Vaadit mutta mitään et anna itse.
        Ehkä siihen suhde kaatuikin.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ei kyllä pidä paikkaansa, minä olen ollut koko ajan hyvä ja rakastava tätä naista kohtaan. Meillä on ollut tosi hauskaa yhdessä, kun olemme viettäneet aikaa toistemme kanssa. Olen koko ajan käyttäytynyt huomaavaisesti ja lempeästi.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Minä haluan, että tämä asia käsitellään ja ettei hän hauku mua valehtelijaksi, kun en sellainen ole.

• Anonyymi00042
      UUSI

Siis liian rehellinen. Moni ei kestä totuutta

• Anonyymi00048
        UUSI

Mä olen juuri liian rehellinen ja ihmiset ei kestä kuulla sitä vaan suuttuvat.

AP

• Anonyymi00043
      UUSI

Opettele valehtelemaan sujuvammin ni et jää siitä niin helposti kiinni

• Anonyymi00044
        UUSI

En ole mitään valehdellut. Se on sinun kuvitelmaasi.

• Anonyymi00053
      UUSI

isoin ja vahvin ääni mun päässä on tällä hetkellä se että mä en ole ansainnut rakkautta koska en pysty tarjoamaan kellekkään mitään vastineeksi olenkun tyhjä suttupaperi en sisällä mitään semmoista mikä kiinnostaisi ketään. en jaksa edes keskustella. en ole kiinnostunut tarpeeksi tutustumaan aloittamaan ns alusta kun en pysty muutenkaan kellekkään kertomaan ikinä mitään! se kaikki tuska mitä olen kantanut vuodesta 2010 on edelleen mukana! ja tulee aina olemaan! se tekee minusta etäisen ja vaikean ihmisen joka ei tajua edes millainen on oikenlainen välittävä parisuhde! en minä tiedä mitään sellaisesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      270
      3354
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1843
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      28
      1517
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      82
      1379
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1038
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1004
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      64
      839
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      766
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      697
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      676
    Aihe