suhde kaatui siihen, että kuvittelet mun valehtelevan. Mä oon tunnettu rehellisyydestäni ja että puhun totta. Jo lapsesta asti olen ollut sellainen. Moni ei tykkää, kun sanon aina totuuden. Joskus voin kuulostaa liioittelevalta, vaikka juttu olisi täysin totta. Se on vaan mun puhetyyli. Vähän sellainen amerikkalaistyylisen positiivinen.
Toi sun kuvittelu perustuu siihen, että sanon jotain joka on epämääräisesti selitetty, monitulkintainen tai monimutkainen juttu. Jos sanon, että olen vaikka sukua jollekkin kuuluisalle, niin en tarkoita että läheistä sukua, vaan kaukaisempaa sukua. Sitten sinä ja jotkut pitää sitä itsekehuna, vaikkei se ole sellaiseksi tarkoitettu.
On nainen hölmöä että meidän
53
405
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Meillä ei 8le ollut suhdetta ikinä eikä tule. Sun suhteet on muitten naisten hmm. nuorien kera täällä pslstaseppojen kanssa niinkuin itsekkin olet.
- Anonyymi00006UUSI
Enpä ole mikään palstaseppo. Muutama kuukautta täällä ollut. Enkä ole mikään vanha.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Enpä ole mikään palstaseppo. Muutama kuukautta täällä ollut. Enkä ole mikään vanha.
Olet ollut täällä monta vuotta turha nussia siinä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sä ratsastat mulla mä nään sen se sama tyyppi.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet ollut täällä monta vuotta turha nussia siinä.
Tämmöstä palstaäijän dramaturgia tänään🤭
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämmöstä palstaäijän dramaturgia tänään🤭
Samassa veneessä airoja heiluttelet eteen vai taakse 🤭
- Anonyymi00002UUSI
Se oli jo alusta asti selvää, että kariutuu eikä mikää toimi näin siinä kävi, minkäs teet
- Anonyymi00003UUSI
Ethän palstan perusteella moista oleta? Ei todennäköisesti luule noin, pelkäät vain että luulee. Siinä on ero.
- Anonyymi00004UUSI
Sun totuudet on monta kertaa menny överiks koska tämä on anonyymi palsta. Et tiedä kenen kanssa olet.
Kokeile xxxx ja xxxx näin löytyy parhaiten.- Anonyymi00014UUSI
Onk kysees esim fonecta finderi?
- Anonyymi00005UUSI
Mitä jos mitään suhdetta ei ole koskaan ollutkaan..?
- Anonyymi00016UUSI
No miten te uunot sitten turpanna rullalle laitatta?
- Anonyymi00009UUSI
Olethan sä valehdellut sellaisia asioita jotka ei selity tuolla. Olet konkreettisesti jäänyt kiinni kuten väittänyt saman asian tapahtuneen täysin päinvastoin eri päivinä. Olet kertonut itsestäsi asioita jotka olet myöhemmin itse kieltänyt. Olet kertonut tekeväsi usein tiettyjä asioita ja toisella kerralla kieltänyt, että tekisit sellaisia asioita koskaan. Olet myös kertonut elämässäsi tapahtuneista tapahtumista täysin päinvastaisia tapahtumakulkuja eri päivinä. Kuulijana puheistasi tulee sellainen vaikutelma, että kertomasi asiat muuttuvat sen mukaan hetkessä mikä on sinulle eduksi mutta et kykene muistamaan aiempia puheitasi täysin joten puhut itsesi pussiin kun koitat pelastaa nahkasi. Puhetyylisi on todella suora mutta ei niinkään aitoon avoimuuteen ja rehellisyyteen pohjautuva. Tämän voi nähdä jopa somestasi.
- Anonyymi00012UUSI
Ei pidä paikkaansa. Mun somessa en juuri edes kerro asioistani, lähinnä laitan kuvia elämästäni. En usko, että olen tarkoittamasi henkilö.
- Anonyymi00017UUSI
Mä juttelen enimmäkseen asioista. Vähemmän siitä mitä itse tehnyt, paitsi läheisten ihmisten kanssa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Mun somessa en juuri edes kerro asioistani, lähinnä laitan kuvia elämästäni. En usko, että olen tarkoittamasi henkilö.
En ymmärrä miksi jopa oma ruokavalio pitää valehdella.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
En ymmärrä miksi jopa oma ruokavalio pitää valehdella.
Millä tavoin mä olen muka valehdellut ruokavaliostani?
- Anonyymi00025UUSI
Edellenkään en ymmärrä mihin viittaat? Joku on valehdellut sulle, että mä muka valehtilisin? Kannattaa uskoa siihen, mitä itse tietää toisesta, eikä uskoa mitään huhuja.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Millä tavoin mä olen muka valehdellut ruokavaliostani?
Mä en syö lihaa, jos niin luulet. Eli en valehtele, jos sanon olevani vegaanipainotteinen kasvissyöjä.
- Anonyymi00031UUSI
Sanppa joku esimerkki missä olen muka valehdellut? Mulla ei tule mitään mieleen. Jos väität noin niin sulla pitäis olla jotain konkretiaa?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Edellenkään en ymmärrä mihin viittaat? Joku on valehdellut sulle, että mä muka valehtilisin? Kannattaa uskoa siihen, mitä itse tietää toisesta, eikä uskoa mitään huhuja.
Kuka se joku olisi joka olis valehdellut jotain jollekin sinusta? Kerro nyt oikeasti teistä jotain edes jos haluat vastauksiakin? Tai että se joku jolle sinä kirjoitit aloituksen tunnistaa teidät.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Älkää nyt lähtekö mukaan näihin anomyymien trolleihin.
- Anonyymi00010UUSI
” Joskus voin kuulostaa liioittelevalta, vaikka juttu olisi täysin totta. Se on vaan mun puhetyyli. Vähän sellainen amerikkalaistyylisen positiivinen.” Hih gubbe hih👍
- Anonyymi00019UUSI
👍👍👍
- Anonyymi00013UUSI
Joku näyttää tuntevan guben tosi hyvin jollei kirjoittanut tätä ketjua ihan itse.
- Anonyymi00020UUSI
Gubella on pari muutakin lempinimeä.
Älä takerru siihen nyt - Anonyymi00022UUSI
Kyllä, kirjoitustyyli paljastaa vaikka kuinka imitois.
- Anonyymi00023UUSI
Jos meinaat, että mä tein aloituksen.
Vastaan sinulle, että en tehnyt aloitusta.
Viimeeksi tehnyt puoli vuotta sitten.
- Anonyymi00021UUSI
Oletko se joka sanoo ettei käy enää palstalla?
- Anonyymi00026UUSI
Meidän suhde kaatui?
Kerrotko nyt hieman tarkemmin siitä meidän suhteesta mikä kaatui? Palstallako se oli vai?
Kauan sellainen meidän suhde sitten kesti?
Kuka on se joka kuvittelee jos oot asioita täällä käynyt läpi ja riidellyt, niin 99% varmuudella on sun juttukumppanisi ollut joku ihan väärä.
Mahdollisesti sä olet kerran tai kaksi sattunut juttelee saman kanssa kun muina kertoina.- Anonyymi00028UUSI
Meidän suhde on irl, ei täällä. Tänne harvoin olen kirjoittanut.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Meidän suhde on irl, ei täällä. Tänne harvoin olen kirjoittanut.
Jos teillä on suhde irl niin miksi tämä tänne?
Mikäli kaikki oli totta, miksi et kerro enempää? - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mikäli kaikki oli totta, miksi et kerro enempää?Oikea nainen tietää kyllä.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mikäli kaikki oli totta, miksi et kerro enempää?En mä ole velvollinen kertomaan tietoja tuntemattomille ihmissuhteistani.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Oikea nainen tietää kyllä.
Asia selvä, ei väkisin sitten selvitetä mitään.
Turha sitten harmitella mitään sen suhteen kaatumisia jos ei voi selvittää asiaa. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
En mä ole velvollinen kertomaan tietoja tuntemattomille ihmissuhteistani.
Sinä taisit aivan itse tuoda tänne kaikkien eteen tuon suhteen.
- Anonyymi00029UUSI
Meillä on sitä paitsi yhteisiä kavereita joiden jutut on paljon lennokkaampia ja usein keksittyjä ja outojakin. Mulla ei ole outoja juttuja vaan puhun fiksusti. Mut vaan sitten tuomitset.
- Anonyymi00035UUSI
Miksi et näille yhteisille kavereille sano mitään koskaan, kun heidän juttunsa liitelee ja on tosi outojakin?
Mä olen sitten vaan muka joku valehtelija. Toi on tosi loukkaavaa.
AP
- Anonyymi00037UUSI
Mitään konkreettista et osaa sanoa, missä olisin muka valehdellut. Siksi, koska ei ole mitään missä olisin ollut epärehellinen.
- Anonyymi00039UUSI
Et osannut itse sanoa mitään "teistä" miksi odotat että saat jotain jos et anna itse mitään?
- Anonyymi00038UUSI
Konkretia puuttuu eli olet vain kuvitellut mun valehtelevan, ja uskonut huhupuheisiin.
Mä olen nyt tosi loukkaantunut, että luulet musta asioita. 😑😢 - Anonyymi00040UUSI
Älä jaksa pelleillä enempää. Haluatko tosiaankin että laitan tänne sellaisia asioita?
- Anonyymi00045UUSI
Halua. Laita tähän pari asiaa, missä olen mielestäni valehdellut.
- Anonyymi00046UUSI
Haluan.
- Anonyymi00047UUSI
Sä vain väität mun valehdelleen ilman mitään konkreettista näyttöä.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sä vain väität mun valehdelleen ilman mitään konkreettista näyttöä.
Mieti itse mitä väität ja syytät.
Vaadit mutta mitään et anna itse.
Ehkä siihen suhde kaatuikin. - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ehkä siihen suhde kaatuikin.Ei kyllä pidä paikkaansa, minä olen ollut koko ajan hyvä ja rakastava tätä naista kohtaan. Meillä on ollut tosi hauskaa yhdessä, kun olemme viettäneet aikaa toistemme kanssa. Olen koko ajan käyttäytynyt huomaavaisesti ja lempeästi.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ehkä siihen suhde kaatuikin.Minä haluan, että tämä asia käsitellään ja ettei hän hauku mua valehtelijaksi, kun en sellainen ole.
- Anonyymi00042UUSI
Siis liian rehellinen. Moni ei kestä totuutta
- Anonyymi00048UUSI
Mä olen juuri liian rehellinen ja ihmiset ei kestä kuulla sitä vaan suuttuvat.
AP
- Anonyymi00043UUSI
Opettele valehtelemaan sujuvammin ni et jää siitä niin helposti kiinni
- Anonyymi00044UUSI
En ole mitään valehdellut. Se on sinun kuvitelmaasi.
- Anonyymi00053UUSI
isoin ja vahvin ääni mun päässä on tällä hetkellä se että mä en ole ansainnut rakkautta koska en pysty tarjoamaan kellekkään mitään vastineeksi olenkun tyhjä suttupaperi en sisällä mitään semmoista mikä kiinnostaisi ketään. en jaksa edes keskustella. en ole kiinnostunut tarpeeksi tutustumaan aloittamaan ns alusta kun en pysty muutenkaan kellekkään kertomaan ikinä mitään! se kaikki tuska mitä olen kantanut vuodesta 2010 on edelleen mukana! ja tulee aina olemaan! se tekee minusta etäisen ja vaikean ihmisen joka ei tajua edes millainen on oikenlainen välittävä parisuhde! en minä tiedä mitään sellaisesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2703354Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 821379
- 1371038
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64839Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676