Vain siittiöitä, että voisin tulla äidiksi.
Tarvitsisin joltakulta mieheltä
17
175
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minulta saat! Olet auttanut minua niin olisi ilo olla avuksi sinullle.
- Anonyymi00002UUSI
Miten muka olen auttanut?
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten muka olen auttanut?
Olemalla oma ihana itsesi.
- Anonyymi00004UUSI
Laita vain tinderiin profiili ja laita sinne että haluat saada siittiöitä. Kerran tuli vastaan sellainenkin nainen, vielä lähestyi suoraan viestillä, ei tainnut olla tinder vaan joku toisista palveluista. Uskon että joku tarttui siihen pyyntöön.
- Anonyymi00007UUSI
Silleen sitä saakin laatua. 😂
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä, silleen se biologia toimii.
- Anonyymi00008UUSI
Järki tuossa hommassa on se mikä ei toimi.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Järki tuossa hommassa on se mikä ei toimi.
Onnea vaan sille joka väittää että itse ei ole biologisten viettien vaikutukselle altis, vaan täysin objektiivinen päätöksissään. Paljon onnea sille tyypille vaan itsensä kanssa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onnea vaan sille joka väittää että itse ei ole biologisten viettien vaikutukselle altis, vaan täysin objektiivinen päätöksissään. Paljon onnea sille tyypille vaan itsensä kanssa.
Ei sellainen tyyppi sitä onnea enää mihinkään tarvi.
Onnea voi toivotta pikemminkin AP:n kaltaisille kiimaisille uikuttimille. Ne sitä tosiaan tarvii.
- Anonyymi00009UUSI
Multa saat. Oon hyvä geeninen ja terve mies.
- Anonyymi00012UUSI
Älyä ei näköjään ole isommin siunaantunut.
- Anonyymi00015UUSI
Toi aloittaja on maalittaja-trolli. Maalittaa erästä naista.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älyä ei näköjään ole isommin siunaantunut.
Ei ole ollut tahtoa, mutta nyt on ja halua.
- Anonyymi00013UUSI
100e/kilo🪣
- Anonyymi00014UUSI
Seulo ensin ainakin klusteri A:n persoonallisuushäiriöt ja neuroepätyypillisyys. Pikku haastattelu vaikkapa ja sukurasitteiden läpikäyminen.
- Anonyymi00016UUSI
Maalitusta tämäkin aloitus.
- Anonyymi00018UUSI
Tääkään ei oo multa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811344
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656