“Yksi yritysidea jota en ole oikein nähnyt Suomessa toteutettavan, vaikka uskon että tällaiselle voisi olla nykyään yllättävän paljon kysyntää 😊
Ajatus olisi eräänlainen “digipaasto-farmi” tai irtiottopaikka, jonne ihmiset tulisivat esimerkiksi viikonlopuksi tai viikoksi täysin pois normaalista puhelin- ja somehälystä.
Tyyli ei olisi luksushotelli vaan enemmän aito suomalainen ympäristö:
* sauna
* nuotio
* metsää
* eläimiä
* kotiruokaa
* luonnossa olemista
* rauhallista yhdessäoloa
* pieniä käytännön töitä halukkaille
Puhelimet olisivat kokonaan kiellettyjä vierailun ajan. Kamera voisi olla sallittu.
Nykyään moni ihminen on jatkuvasti kuormittunut:
* työviestit
* some
* uutiset
* jatkuva tavoitettavuus
Silti moni sanoo kaipaavansa oikeaa rauhoittumista, mutta siihen ei oikein löydy paikkaa tai “lupaa”.
Uskon että erityisesti ulkomaalaisille tällainen voisi olla jopa suomalainen matkailuvaltti:
aito hiljaisuus, luonto, sauna ja irtiotto digimaailmasta.
En itse ehdi tällaista perustaa, mutta jos joku yrittäjä joskus tekee tämän hyvin, voisin itsekin tulla asiakkaaksi 😄
Mitä mieltä muut ovat — olisiko tällaiselle oikeasti kysyntää vai yliarvioinko täysin ihmisten halun irrottautua puhelimista?”
Somepaasto yritysidea
Anonyymi-ap
0
150
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta683020Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64772Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32729Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s260617Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä135581Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19559Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel30524Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489