Aloituksia
240
Kommenttia
77 507
arvatkaa kenen saldo
31
233
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiedän, Repen.
- Anonyymi00004
Oikein!
- Anonyymi00014
Hyvä.
- Anonyymi00002
Onpa vähän verrattuna palstan päätrolli Aito_laiseen.
Tämänkin typerän aloituksen tekijä aito_laisella kaikkine kymmenine nimimerkkeineen ja myös anonyyminä kirjoitteluineen on selvästi kaikkein eniten. Asuu ainoana palstalla vuorokaudet ympäri, väkisin raapustaen jotain, vaikka samoja sanoja ja numeroita toistaen jos ei viitsi vaivautua itse keskusteluun.
Aito_lainen tehnyt vastaavia aloituksia aiemminkin, saman toistot kun ovat juttunsa.
Aloituksensa on jälleen turhanpäiväinen, pelkkään turhaan räksytykseen keskittyvä, ei liity nytkään palsta aihepiiriin, kuten monetkaan aloituksensa.- Anonyymi00003
Niinpä, aito_laisen katkeraa tilitystä.
- Anonyymi00005
Sinun saldosi, Räyhä-Repe.
- Anonyymi00006
Kovin harvassa on tällä aito-laisen kommentit, Räyhis.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
En ole itse huomannut aito_laisen katkeruutta. Eikös hän ole useimmiten iloisen ja energisen oloinen ihminen. Hän on myös huumorintajuinen ja osaa nokkelasti höynäyttää kaikkia ateisteja ja liberaaleja, jotka ottavat itsensä aivan liian vakavasti.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole itse huomannut aito_laisen katkeruutta. Eikös hän ole useimmiten iloisen ja energisen oloinen ihminen. Hän on myös huumorintajuinen ja osaa nokkelasti höynäyttää kaikkia ateisteja ja liberaaleja, jotka ottavat itsensä aivan liian vakavasti.
Sama. Siksi hän ärsyttääkin palstan ateisteja kun on heidän yläpuolellaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Monta kertaa minua on naurattanut, kun lukee niitä ketjuja. Aito_lainen jutut ovat usein vain pelkkää leikillistä jankkausta, mutta vastapuoli ottaa ne ihan tosissaan eikä ne tiedä miten siihen voisi vastata.
- Anonyymi00010
Kyllä sinä olet palstan päätrolli, Repe.
Ja honostelukaverisi Turre. - Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sellaista katkeraa sinulta, RäyhäRepe.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Alhaisin olio ei voi olla kenenkään yläpuolella.
- Anonyymi00012
torre3 kirjoitti:
Sellainen oIio olet.
- Anonyymi00013
torre3 kirjoitti:
Kuutui makaa sinua nàismaista perään.
- Anonyymi00022
Anonyymi00009 kirjoitti:
Monta kertaa minua on naurattanut, kun lukee niitä ketjuja. Aito_lainen jutut ovat usein vain pelkkää leikillistä jankkausta, mutta vastapuoli ottaa ne ihan tosissaan eikä ne tiedä miten siihen voisi vastata.
Tarkoitatko Jumalan olevan Aito-laiselle pelkkä leikkikalu?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tarkoitatko Jumalan olevan Aito-laiselle pelkkä leikkikalu?
Sellaisia leikkikaluja sinulla, Repe.
- Anonyymi00016
Arvatkaapa montako eri nimimerkkiä aloittajasta on tallessa pastebin listassa?
- Anonyymi00018
Tuo kirjoittaa nämä ketjut aina anonyymina mutta "honostelukaverisi" ja "Kuutui" paljastaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuo kirjoittaa nämä ketjut aina anonyymina mutta "honostelukaverisi" ja "Kuutui" paljastaa.
Taas olet huumeissasi, Repe.
- Anonyymi00021
Mitå pitäisi arvailla, MrMorden?
Mitä listaa teet siellä Niuvassa? - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitå pitäisi arvailla, MrMorden?
Mitä listaa teet siellä Niuvassa?• räyhiksen_nikit.txt contains 1220 different names in the comma-separated list, counting unique non-empty entries after trimming whitespace.
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Räyhis on niin helppo! :D Aina nylkyttämässä jonkun lahkeeseen ja ipad näppis ei toimi.
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Räyhis on niin helppo! :D Aina nylkyttämässä jonkun lahkeeseen ja ipad näppis ei toimi.
Sinä se et muuta keksi kuin toistaa itsestäsi kerrottuja asioita, Räyhis. 😆
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sinä se et muuta keksi kuin toistaa itsestäsi kerrottuja asioita, Räyhis. 😆
1220 👍
- Anonyymi00019
en ole tuota tasoa , mutta mitä 2014 kymmenen päivässä 🤔
- Anonyymi00028
Tiedän
- Anonyymi00029
Jani Mäkelä
- Anonyymi00030
Mulla on varmaan jotain tuollaista
- Anonyymi00033UUSI
RR 🦆
- Anonyymi00034UUSI
1220 👍
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551196
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603