Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
Tämän päivän puukotusuutinen
17
1040
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joku paikallisten ihailema nisti asialla. Taas uusi sulka hattuun ja härmikseen kehumaan itseään muiden menestyjien ja urbaanien taiteilijoiden kanssa.
- Anonyymi00002
P on tekijä.
- Anonyymi00004
erä reikä
- Anonyymi00003
mää laittaisin pötsit.
- Anonyymi00005
Pertti hautmäki tekijä
- Anonyymi00016UUSI
Onpas typerä nimi. Ei ihme jos on seonnut
- Anonyymi00006
Pieleen meni persun matu-veikkaus. 😝
- Anonyymi00010
Kukaan ei veikannut mitään!
Onko sinulla joku persufopia?
Onko pääsi sekaisin?
- Anonyymi00007
Osuiko kunnolla ettei mee veronmaksajien piikkiin
- Anonyymi00008
Vai että betsit. Mikä nykynuori oikeen olet. Se on vedonlyönti eikä mikään pötsi tai pätsi. Lue: ve-don-lyö-nti. Mä oon kuule vanha ylioppilas, ja osaan nää jutut. Mutta lopeta sä tuollaiset mauttomat englannin vääntelyt, kun et osaa. Mä osaan.
- Anonyymi00009
Onko tämä Pertti Hautamäki ihan paikallinen kuuluisuus, vai on hän nälän kuljettama jostain muusta pitäjästä?
- Anonyymi00012
Pertti preikä on kyllä nimellä paiskattu tätä vässykkää
- Anonyymi00013
Duudsonit ei oo paikallises tunnettavuudes vertaalles likimainkaan.
Sen tiätää kun ei elä toisten luomaa sirkusmediaa. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pertti preikä on kyllä nimellä paiskattu tätä vässykkää
Millä on saatukin kasvatettua tälläiset veljekset, melkoinen suoritus vanhemmilta.
- Anonyymi00014UUSI
Löikö eres Kauhavalaasella,notta ei millää Morallä tökkiny
- Anonyymi00015UUSI
Tuliko jollekin, työpaikka vai jäikö kitumaan ja veronmaksajien vaivaksi.😬🤔
- Anonyymi00018UUSI
Eihän tuollaiset puukottajat itsekkään mitään pitkäikäisiä ole kun kuitenkin päihdeongelmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17888
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603