Viestit poistui taas kun alkoi tulla Senssulle lunta tupaan. Väite siis kuului että en ole kaivanut tuota ojaa ja siihen EI VARMASTI tule mitään putkia eikä maata päälle.
https://ibb.co/wNhgC2cQ
Kyllä se minä olin joka raapaisi siihen traktorilla uran, ajoin uutta maa-ainesta ja tasoittelin lapiolla loput, vaikka Posanderin mukaan mies ei enää tarvitse lapiota eikä lihaksia.
Pojat oli aamulla viritelleet "huohotusputken" mutta panivat sen tien puolelle, joten siirrettiin se pientareen puolelle ettei mene särki.
Tämä on sitä aitoa Thaimaata ja thaimaalaista arkea maaseudulla. Luonnosta elää osittain jokainen tällä kylällä vaikka useimmilla on jokin ammatti ja duuni sen lisäksi.
Tänne on senssujen turhaa tulla älyvapaita ohjeitaan jakelemaan.
Minä minä MINÄ
PS: Veden juoksutusputki toimii samaan tapaan kuin ne Pattayan kuuluisat "avoviemärit", jotka muutettiin suljetuksi järjestelmäksi joka tarvitsee korvausilmansa jotta vesi kulkee villinä ja vapaana ilman paineita.
Tuut tuut? En tuu. Tarina siitä kun Senssu ojaa sukitti.
24
247
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ammattilaisen kieltä, veden juoksuputki.
Tyypillistä Savolaisuutta, laittaa sanat toisen suuhun ja ryhtyy irvailemaan.- Anonyymi00003
Niin ja vesi kulkee villinä ja vapaana ilman paineita.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin ja vesi kulkee villinä ja vapaana ilman paineita.
Tekohampaat suussa ja thaimaalainen työnjohto, apumieheksi sovit hyvin.
- Anonyymi00005
Väitätkö ettet väittänyt että en ole kaivanut ja mitään putkia ei tule varmasti siinä TUUT TUUT viestissäsi jonka poistit?
Kyllä se on ehdottomasti irvailun paikka nyt Urpo Leppäselle taas kerran jolta on Ana hukassa.
Kehitysmaalaista kastelujärjestelmää WiFillä: https://ibb.co/8g4b4SPH
Systeemissä valvontakamerat joita voi seurata saman verkon kautta reaaliajassa ja lisänä liiketunnistimet. Voroja ei tällä kylällä ole miesmuistiin nähty, mutta parempi varoa kuin katua.
Provinssi ja kunta tukee hankintoja jotka liittyy tuotantoon. Verovapauksia ja avustuksia tuotetuista kiloista.
Meillä ei ole ihan noin hienoja systeemejä, vaan kastelu on ajastetusti. Meillä kun ei ole myyntiin menevää tuotantoakaan. Idea systeemiin naapurille tuli kuitenkin meiltä.
Minä en ole putkimies ja sinä vielä erittäin paljon vähemmän, joten sitä läskiturpaa soukemmalle ammattilaisten sanastoista.
2010 - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Väitätkö ettet väittänyt että en ole kaivanut ja mitään putkia ei tule varmasti siinä TUUT TUUT viestissäsi jonka poistit?
Kyllä se on ehdottomasti irvailun paikka nyt Urpo Leppäselle taas kerran jolta on Ana hukassa.
Kehitysmaalaista kastelujärjestelmää WiFillä: https://ibb.co/8g4b4SPH
Systeemissä valvontakamerat joita voi seurata saman verkon kautta reaaliajassa ja lisänä liiketunnistimet. Voroja ei tällä kylällä ole miesmuistiin nähty, mutta parempi varoa kuin katua.
Provinssi ja kunta tukee hankintoja jotka liittyy tuotantoon. Verovapauksia ja avustuksia tuotetuista kiloista.
Meillä ei ole ihan noin hienoja systeemejä, vaan kastelu on ajastetusti. Meillä kun ei ole myyntiin menevää tuotantoakaan. Idea systeemiin naapurille tuli kuitenkin meiltä.
Minä en ole putkimies ja sinä vielä erittäin paljon vähemmän, joten sitä läskiturpaa soukemmalle ammattilaisten sanastoista.
2010Tekoälyllä tehty kuva.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tekoälyllä tehty kuva.
Tuo on säälittävän Pasasen aina se viimeinen valttikortti kun ojankaivuukin pistää kateeksi.
Tällä kertaa et kuitenkaan esitellyt seitsemää eri virhettä kuvasta kuten yleensä. Peukalo on likainen taikka horisontti vinossa. Hampaat muistit mainita tekohampaiksi, joten onnittelut siitä. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo on säälittävän Pasasen aina se viimeinen valttikortti kun ojankaivuukin pistää kateeksi.
Tällä kertaa et kuitenkaan esitellyt seitsemää eri virhettä kuvasta kuten yleensä. Peukalo on likainen taikka horisontti vinossa. Hampaat muistit mainita tekohampaiksi, joten onnittelut siitä.Asia on kyllä niin että tekohampaat mainitsin ja kykysi apumieheksi, sinussa osamaksu on jotain pahasti vialla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Asia on kyllä niin että tekohampaat mainitsin ja kykysi apumieheksi, sinussa osamaksu on jotain pahasti vialla.
Aiemmin siirsit pallomahasi minulle ja erinäisiä sairauksiasi. Nyt siirsit minulle sinun tekohampaasi. Alkaa mennä pelottavaksi tämä että mitä saan seuraavaksi? Maitojunaa olet jo tarjonnutkin minulle ja vaimon lähtöä. Sormuksetkin Ali Babasta.
2010 - Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aiemmin siirsit pallomahasi minulle ja erinäisiä sairauksiasi. Nyt siirsit minulle sinun tekohampaasi. Alkaa mennä pelottavaksi tämä että mitä saan seuraavaksi? Maitojunaa olet jo tarjonnutkin minulle ja vaimon lähtöä. Sormuksetkin Ali Babasta.
2010Ei osamaksu ne on suussani ihan itse laitettuna, paitsi ei nyt jaksa niitä pitää, nämä suunsoittoa mutta vanhenet liian nopeasti selvitä syy, ettei käy huonosti... Pallomahoistasi en tiedä... Alipaineistitko tällä kertaa, muuten olen hyvä kuntoinen, tiedätkö että hyvin iso osa ikäisistäni ei pysty ajamaan pyörällä minä menen kuin Lontoon sumuun, kiitos rappusien kiipeämimisen.
- Anonyymi00006
Kysäisenpäs vielä kerran uudestaan että tulikos niitä putkia siihen ojaan johon ei varmasti tule putkia?
Anna selkeä vastaus, eikä mitään taivastelua eikä venkoilua.
2010- Anonyymi00017
Veden juoksuputki.... taasko se piti juokseminen liittää vaikka väkisin tarinaan, kas kun ei vedenmsratooniputki
- Anonyymi00013
Se on nopeaa toimintaa Naminamissa.
Oja eilen ja putket tänään, sitten simsalabim aurinkovoimala ja kastelut toiminnassa.
Niin ja idea tietenkin sukittajalta.
Kas kun ei kuvaa omasta aurinkovoimalasta ja ryytimaasta, ei traktorista.- Anonyymi00014
Missä kyrvånsyylån tuoreet fotot chiang maista??
- Anonyymi00016
2010 on haussa jo ydinvoimalan rakentaminen, pitää voi olla luvat ensin kunnossa, mutta alipainestaminen tuottaa hankaluutta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Missä kyrvånsyylån tuoreet fotot chiang maista??
Missä kyrvänsyylän miljonäärifirmat ovat? 5 miehen työtkin on tekemättä, mielikuvituslapsetkin mitkä liikkuvat sulavasti maasta toiseen on kateissa, huuutooooonaaauuuruuaaaaaaa!!!!
- Anonyymi00020
Voi Posson Hössön Sössö!
Heillä on ollut kastelusysteemit ja viljelmät vuodesta 2020. Korona-aikaan valtio antoi viljelijöille roimia tukia investointeihin ja kehitykseen.
Vesimäärä ei riittänyt, tarvittiin lisää kapasiteettia lisääntyneelle tarpeelle.
Kuten sanoin, voin laittaa kuvia mutta älä sitten itke että laitan kuvia. Itke sitä miksi sinä et laita.
2010
Tyttö2010Neitinen oikein aloituksella on tahtonut ilmoittaa kestotilauksensa voimassaolon erittäin selkeästi siten, että ei jää epäselvyyttä.
Lämmin kiitos siitä.- Anonyymi00019
Ojia kaivellaan ja ollaan polleita poikia. Tokihan sinun tehtäväsi on kostaa suomalaismiehelle ojankaivaminen, koska olet seiskakymppinen tasapainon saavuttanut karatesensei.
Se vastuu on jonkun kannettava ettei pollet keuli.
Ajattelitko karatella laittaa menemään vai pelkillä henkivoimilla interwebissä? Kuullaanko kimeä huuto Burinamissa, Chiang Maissa vai Pähkinävuoren huipulla? - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ojia kaivellaan ja ollaan polleita poikia. Tokihan sinun tehtäväsi on kostaa suomalaismiehelle ojankaivaminen, koska olet seiskakymppinen tasapainon saavuttanut karatesensei.
Se vastuu on jonkun kannettava ettei pollet keuli.
Ajattelitko karatella laittaa menemään vai pelkillä henkivoimilla interwebissä? Kuullaanko kimeä huuto Burinamissa, Chiang Maissa vai Pähkinävuoren huipulla?Hän kiipesi Pähkinävuoren korkeimmalle huipulle ja levitti kätensä näin sanoen Pimpshornylle: "Kaikki mitä valo koskettaa on minun ja jos pelaat korttisi oikein, niin jonakin päivänä syöt vielä muutakin kuin kaalia"
Vaimo ei uskonut vaan otti oman tukikämpän. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hän kiipesi Pähkinävuoren korkeimmalle huipulle ja levitti kätensä näin sanoen Pimpshornylle: "Kaikki mitä valo koskettaa on minun ja jos pelaat korttisi oikein, niin jonakin päivänä syöt vielä muutakin kuin kaalia"
Vaimo ei uskonut vaan otti oman tukikämpän.Laiffila olet mielestäsi erittäin häiriintynyt, jopa sääliin asti.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hän kiipesi Pähkinävuoren korkeimmalle huipulle ja levitti kätensä näin sanoen Pimpshornylle: "Kaikki mitä valo koskettaa on minun ja jos pelaat korttisi oikein, niin jonakin päivänä syöt vielä muutakin kuin kaalia"
Vaimo ei uskonut vaan otti oman tukikämpän.Vaimo odotti sitä päivää aikansa kunnes ei enää kaalipierut jaksanut naurattaa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vaimo odotti sitä päivää aikansa kunnes ei enää kaalipierut jaksanut naurattaa.
Olisit kohdellut häntä kunnolla,laiffila palstan heikoin lenkki
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vaimo odotti sitä päivää aikansa kunnes ei enää kaalipierut jaksanut naurattaa.
Kuka tarvii ees ronkelia akkaa jolle ei terveellinen kaali kelpaa ravinnoksi....? Raanasta tulee maailman parasta vettä ja sillä voi myös pestä itsensä kerran kuussa, kuha ei lutraa...
Yleisistä vessoista voi nöösiä käsi saippuaa purkkiin ja akka voi pestä sillä tukan tai mitä ikinä haluaa...
By RomanticBaII Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuka tarvii ees ronkelia akkaa jolle ei terveellinen kaali kelpaa ravinnoksi....? Raanasta tulee maailman parasta vettä ja sillä voi myös pestä itsensä kerran kuussa, kuha ei lutraa...
Yleisistä vessoista voi nöösiä käsi saippuaa purkkiin ja akka voi pestä sillä tukan tai mitä ikinä haluaa...
By RomanticBaIIMulla oli semmone akka kerran Suomessa kuka joka kinusi liha ruokia ja kaiken maailman jäädelö palloja... ostin kerran limpparinkin ni taas oli niuhona seuraavana jouluna...
Ite ryyppäsin siihen aikaan rajusti enkä kaikkea muista... väitti että olin lyönyt karatella otsaan ja potkaissut ohi 11 kertaa ennen kuin olin kaatunut jakkaraan ja lyönyt pääni libaston kulmaan... Meinasin tulla hulluksi silloin kuse lähti...
Sitte tapasin aimon...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial191754Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401722Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3091378Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1401041
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 11935
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898