Sinä punahiuksinen nainen. Nimesi oli kai Taija, Taya, Taika. Anteeksi en muista varmaksi. Suudeltiin ja sanoit eläväsi kulissisuhteessa, kuten minäkin. Halusit että tavattaisiin aina kun siihen aikaa vapautuu. Jätin sinulle numeroni. Soita häly kun voit.
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Ei, minulla oli peruukki. Olinko pieni ja pyöreä?
- Anonyymi00002
ei kannata suudella .nainen on voinut ottaa mustalta mieheltä just aiemmin suihin ja siinähän suutelet mustaa moloo.hyi
- Anonyymi00003
Se on Taija. Tietääkseni pelailee 2 eri miehen kanssa. parisuhteessa, mutta mies ei tiedä mitään. Melkein naapurissa ja tiedetään enemmän😁.
- Anonyymi00004
Kylillä kulkee punatukkainen nainen invamopolla jos sitä tarkoitat. Näyttäisi liikkuvan useamman miehen kanssa.
- Anonyymi00010
Melko usein näkee nuorten miesten porukoissa, vanhempi nainen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Melko usein näkee nuorten miesten porukoissa, vanhempi nainen.
Varmaan joku päälle 60 vuotias nainen seuranaan 30 vuotiaita nuoria aikuisia torilla ja puistossa. Olisko bisneksiä, toivottavasti ei mitään rikollista.
- Anonyymi00005
Se on narkkaripariskunta. Muutti tänne lapsiperheiden keskelle. Neuvoisin pysymään erossa siitä naisesta. Tämä siis ketjun aloittajalle.
- Anonyymi00006
S Hartikainen on punatukkainen nainen, en suosittele naimaan häntä naapurit tuntee häntä
- Anonyymi00014
Hartikaisen sukujuuret ei Ylöjärvelle kuulu vaan kieroon Savoon
- Anonyymi00007
Ei ole S. Tämä on Taija.
- Anonyymi00011
Ai luulin että Saija. Ok ei ole Saija Hartikainen, eikä hänellä ole punaisia hiuksiakaan. On nääs vanha naisystäväni.
- Anonyymi00008
Mä tiedän tämän naisen. Mä oon tiikeri ja sä tiedät sen. Löydätkö samanlaista kissaa Ylöjärveltä? Et. mä sekstaan sut maailman ääriin. 6 vuotta jo odottanut.
- Anonyymi00012
Lama-aikana useat naiset yrittää myydä seksiä toki kaikista ei siihen ole jos on ruma läski ja iäkäs niin ei siihen hiusten värjääminen auta. kyllä on vaikeata saada itseänsä kaupaksi. Näyttäisi Ylöjärvelläkin olevan kadulla.
- Anonyymi00015
Ravintola Back Yardin baariruusuja. Sieltä löydät.
- Anonyymi00016
Ilmeisesti Taija R++++. Oli mun kaverin kanssa vielä joku vuosi sitten. Juu olen huomannut. Tyrkky.
- Anonyymi00017
Sama kirjoittaja mustamaalaa jotakin. Tuliko kiistaa miehestä?
- Anonyymi00020
Ei ole mitään miehen ja naisen välistä sellaista juttua kuten luulette. Tuon naakan exä on mun kaveri, ystävä. Auttanut kaikessa....
- Anonyymi00021
Kuulin tästä lähibaarin kaverilta, niin oli pakko tulla katsomaan. Se nainen yrittää flirttailla jokaisen miehen kanssa joka on paikalla kun hän on humalassa. Tiedän kenen kanssa hän on nykyään. 3 eri miehen.... yhden heistä tunnen.
- Anonyymi00022
Se Taija pyörittää sitä miestään sormensa ympärillä ja mies ihan hukassa. Just kuten sanoit. 2-3 miestä kierrossa ja ukko ei älyä.
- Anonyymi00023
Että alottajalle sitten:) Nyt kun on lukenut edellä mainitut, niin älä unohda sitä sun nykyistäs. Ei siinä, mutta taitaa tää Taija olla aika nainen, jota et ehkä halua. Itse hyvässä, turvallisessa parisuhteessa. Ja olen hänestä kuullut täällä Ylöjärvellä, Taija R???kä.
- Anonyymi00024
siis Rön?kä
- Anonyymi00025
Naurettava nainen...Siis Yök..... oksennan näin naisena. On joskus ollut ulkonäköä, mutta yrittää hurmata parikymppisiä jätkiä. Minunkin miestäni. Mummo, mee koppaas.
- Anonyymi00026
Dont ever. She blow me 3 times. Taxi. I didnt even know she have man.
- Anonyymi00027
Tiedän tämän naisen. Alkaa jo ikä haittaan harrastuksia. Ei mikään 20-vuotias missi. lankkia ja pakkelia naamaan pari kiloo niin voi saada jonkun seuralaisen, kunnes aamulla se on pessy naamansa, niin juokset lujaa karkuun, että heräsinkö mä jostain hoivakodista jonkun mummon vierestä😁.
- Anonyymi00028
Mitä silläkin naisella on ikää? Varmaan 50-55? Ja pyöri aikanaan tolla parikymppisten tai 3- kymppisten seurassa. Se vois olla äiti niille. Sillä oli exänsä kanssa sellasia Alaskan malamuutteja tai sit huskeja parikin kappaletta. Upeita koiria ja kilttejä kuin mitkäkin. Mulla sellanen pieni koira, niin se isä husky tuli aina pussaileen ja vahtiin että pienellä ei ole mikään hätä.
- Anonyymi00029
...Opin itsekkin, pienen koiran omistajana, että kuinka hieno koira husky on. Eikös se ole periaatteessa susi? Ja pitää laumastaan huolen? Se ex-mies selitti aikanaan, että nyt on sellainen naaras-husky. Se ottaa sen päällikön paikan, mutta se pitää nyt myydä johonkin Valkeakoskelle tai Espooseen. Se valkonen husky vaan katos yhtäkkiä. Varmaan muuttivat pois.
- Anonyymi00030
Ei voi helvetti vähempää kiinnostaa. Mutta koirat oli upeita. Sain kuulla tästä kaverilta ja en tietääkseni kellekkään mitään pahaa tehnyt.
Kaikkee hyvää Ylöjärvelle. Koirat oli mulla hetken eron jälkeen ja sit sain kuulla, että ne oli lopetettu.- Anonyymi00031
Siis kun jätin ne sinne.
- Anonyymi00032
Aloittaja, jos vielä etsit niin tämä nainen pyörii Lielahden ja Lentävänniemen baareissa.
- Anonyymi00033
Juu täällä Lielahdessa useasti törmännyt häneen. "hieman" itserakkaan oloinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1182435Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401552Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696