Sinä punahiuksinen nainen. Nimesi oli kai Taija, Taya, Taika. Anteeksi en muista varmaksi. Suudeltiin ja sanoit eläväsi kulissisuhteessa, kuten minäkin. Halusit että tavattaisiin aina kun siihen aikaa vapautuu. Jätin sinulle numeroni. Soita häly kun voit.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Ei, minulla oli peruukki. Olinko pieni ja pyöreä?
- Anonyymi00002
ei kannata suudella .nainen on voinut ottaa mustalta mieheltä just aiemmin suihin ja siinähän suutelet mustaa moloo.hyi
- Anonyymi00003
Se on Taija. Tietääkseni pelailee 2 eri miehen kanssa. parisuhteessa, mutta mies ei tiedä mitään. Melkein naapurissa ja tiedetään enemmän😁.
- Anonyymi00004
Kylillä kulkee punatukkainen nainen invamopolla jos sitä tarkoitat. Näyttäisi liikkuvan useamman miehen kanssa.
- Anonyymi00010
Melko usein näkee nuorten miesten porukoissa, vanhempi nainen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Melko usein näkee nuorten miesten porukoissa, vanhempi nainen.
Varmaan joku päälle 60 vuotias nainen seuranaan 30 vuotiaita nuoria aikuisia torilla ja puistossa. Olisko bisneksiä, toivottavasti ei mitään rikollista.
- Anonyymi00005
Se on narkkaripariskunta. Muutti tänne lapsiperheiden keskelle. Neuvoisin pysymään erossa siitä naisesta. Tämä siis ketjun aloittajalle.
- Anonyymi00006
S Hartikainen on punatukkainen nainen, en suosittele naimaan häntä naapurit tuntee häntä
- Anonyymi00014
Hartikaisen sukujuuret ei Ylöjärvelle kuulu vaan kieroon Savoon
- Anonyymi00007
Ei ole S. Tämä on Taija.
- Anonyymi00011
Ai luulin että Saija. Ok ei ole Saija Hartikainen, eikä hänellä ole punaisia hiuksiakaan. On nääs vanha naisystäväni.
- Anonyymi00008
Mä tiedän tämän naisen. Mä oon tiikeri ja sä tiedät sen. Löydätkö samanlaista kissaa Ylöjärveltä? Et. mä sekstaan sut maailman ääriin. 6 vuotta jo odottanut.
- Anonyymi00012
Lama-aikana useat naiset yrittää myydä seksiä toki kaikista ei siihen ole jos on ruma läski ja iäkäs niin ei siihen hiusten värjääminen auta. kyllä on vaikeata saada itseänsä kaupaksi. Näyttäisi Ylöjärvelläkin olevan kadulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609