Stubb: Suomi tuomitsee Gaza-avustuslaivueen aktivistien nöyryyttämisen!
Väärin taas! Minä en nimittäin tuomitse! Sitä saivat, mitä halusivat.
Stubb taas väärässä!
16
188
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Jännää ihanko totta
- Anonyymi00002
Tuttipullolapselle moni asia on jännää.
- Anonyymi00003
Miten niin saivat mitä halusivat? Olivat kansainvälisellä merialueella ja Israel kaappasi heidät vastoin kaikkia kansainvälisiä sääntöjä. Ja sitäpaitsi pahoinpiteli, jopa raiskasi.
- Anonyymi00004
Aloittajan mielipidettä ei kukaan ole kysynyt.
- Anonyymi00005
Kansainvälinen media on kovasti kysellyt. Moiset pellet saikin raiskata.
- Anonyymi00012
Tuonne menivät häiriköimään ihan tahallaan. Olisivat jauhaneet koko porukan vaan kalojen rehuksi.
- Anonyymi00014
Israel harrastaa merirosvoilua kansainvälisillä merialueilla.
- Anonyymi00015
Se on heidän oikeutensa ja velvollisuutensa.
- Anonyymi00016
Sinä et ole Suomi, vain yksi suomalainen. Kiukuttelusi olisi ollut aiheellinen, jos hän olisi sanonut "suomalaiset tuomitsevat", mutta nyt olet vain naurettava.
- Anonyymi00017
Kun minä en tuomitse, niin se tarkoittaa silloin että Suomi ei tuomitse. Asiassa ei pitäisi olla mitään epäselvää.
- Anonyymi00018
Sinä olet taas väärässä. Oletkin Persu.
- Anonyymi00019
ISRAEL ON ROISTOVALTIO JOKA RIKKOO KAIKKIA KANSAINVÄLISEN OIKEUDEN SÄÄNTÖJÄ.
ERISTETTÄVÄ MUUSTA MAAILMASTA JA JULISTETTAVA IKUINEN BOIKOTTI. - Anonyymi00020
Minä olen persu ja määrään siitä mitä Stubb saa sanoa ja minä en tuomitse Israelia.
- Anonyymi00021
USA ja Venäjäkö eivät riko kansainvälisiä lakeja? Eivätkö? Kaksi suurinta roistovaltiota koko pallolla.
- Anonyymi00022
Kerrankin presidentti on oikeassa.
- Anonyymi00023
Stubb vaan oli väärässä ja minä oikeassa!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961912
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo139991En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62678
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25676- 135666
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578