Hanna Pakarinen paljasti saaneensa ADHD diagnoosin

Anonyymi-ap

Tuollainenkin ulostulo on yksi keino saada lärvinsä lehteen.

17

292

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitikö sekin asia antaa mediassa kaikkien tietoon ja ?

• Anonyymi00010

Jostain kummasta näitä ADHD immeisiä sikiää onkohan jokin pandemia Suomenmaassa.?

• Anonyymi00002

Kertoi myös jääneensä luokalle koulussa.

• Anonyymi00003

Nyt kuitenkin on kirjoittanut ylioppilaakksi ja opiskelut jatkuvat, nän on itse kertonut.

• Anonyymi00006

Et ole itsekkään äidinkielenopettaja 💩.

• Anonyymi00008

Onko saanut lääkkeet ADHD, tautiinsa?

• Anonyymi00009

On kai saanut, kerta sairaus on todettu lääkäriltä.

• Anonyymi00011

Kaikesta pitää avautua

• Anonyymi00013

Veljelläni ADHD ja epäilen myös minulla. Persettä ei ole ADHD-tyylisenä ihmisenä aina heleppo saada tuolista ylös.

• Anonyymi00014

Ja jos alakaa touhuamaan niin ei jaksa keskittyä työntekkoon kauan aikaa että säntää jonnekin muualle tekeen jotain muuta tai menee lepäämään kun hermot on ihan jumiin mennyt. Mulla ainakin aivoissa tuntuu ihan fyysisenä ja henkisenä. En sitte tiijä onko ihteni kohralla kyse mistään ADHD:sta. Ehkä mun mielestäkin liian paljon diagnosoidaan ihmisiä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ja jos alakaa touhuamaan niin ei jaksa keskittyä työntekkoon kauan aikaa että säntää jonnekin muualle tekeen jotain muuta tai menee lepäämään kun hermot on ihan jumiin mennyt. Mulla ainakin aivoissa tuntuu ihan fyysisenä ja henkisenä. En sitte tiijä onko ihteni kohralla kyse mistään ADHD:sta. Ehkä mun mielestäkin liian paljon diagnosoidaan ihmisiä.

Paneminen rauhoittaa. Kannattaa kokeilla.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Paneminen rauhoittaa. Kannattaa kokeilla.

Soolona tulee jonkun verran harrastettua. Tykkään kyllä.

• Anonyymi00015

Meekkö hakee?Diagnoosin

• Anonyymi00018

En mee koskan en tarvi diaknooseja koska mä oon mikä mä oon ja se pitää riittää muille ihmisille ja itselleni.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En mee koskan en tarvi diaknooseja koska mä oon mikä mä oon ja se pitää riittää muille ihmisille ja itselleni.

koskan
        diaknooseja

Huh 😢

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

koskan
        diaknooseja

Huh 😢

Miksi niiden pitää kaikki sairautensa ilmoittaa mediassa?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

koskan
        diaknooseja

Huh 😢

Osaan kyllä kirjoittaa mutta tulee noita kirjoitusvirheitä aika usein kun niitä vain tulee .

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      50
      967
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      727
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe