Ja myös vihreitä ja vasemmistoliitosta. Siis niitä puolueita jotka vastustavat eniten Suomen puolustustuksen vahvistamista jotka eivät hyväksyneet rajalakia eli jotka antaisivat Venäjän päästää miljoonia ihmisiä Suomeen. Koska olen rehellinen, sanon että osa demareita hyväksyi rajalain.
Nyt Ylen sivulla on voimakkaasti esillä että Demarit ei lähde ps kanssa hallitukseen. Joo.
Yle tukee Sosiaalidemokraatteja kaikessa
18
109
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kjyllä mjinä ola rehellinen mjinä persu mjinä libertaareja eiii syomi mene eu sama tavala vaaltava katastroofi uhkaa syuomi jos näämä paahat naaiset pjiääsee valta njet lesbooja ja ortodoxiakan ei ole pjyolueessa njet ei jeesusta uskoa. Vjarokaa vjasemmistoa!
- Anonyymi00015UUSI
Taitaa aloitus ja kommentti olla jotain epäasiallista härnäystä. Ei näihin kannata edes vastata.
- Anonyymi00002UUSI
Sehän Tasavallan presidentti Alexander Stubb otti Intia matkalle asiantuntijaksi sellaisen kansanedustajan joka vastustaa S puolustuksen vahvistamidts eli Sosiaalidemokraatti Timo Harakan joka on voi sanoa vasemmisto Demari. Kertoo kuinka nyky kokoomus on mennyt vasemmalle.
- Anonyymi00009UUSI
Kokoomus muuttui nyt persujen päässä kommunistiseksi🤣
- Anonyymi00003UUSI
Olen jo pitkään odottanut sitä päivää, että persujen Tynkkynen apureineen lopettaa YLEn niinkuin on kehunut tekevänsä. Olen tullut siihen tulokseen, että Tynkkysen puheet ovat tyhjää täynnä.
- Anonyymi00010UUSI
Se oli vaan vaalimainos, jotta sinä yksinkertainen äänestäisit päänaukomisliike Persuja. Ja niinhän sinä teitkin.
- Anonyymi00004UUSI
Olen jo pitkään huomannut että Yle lukee hyvin aktiivisesti näitä ps palstan kirjoituksia. Juuri nyt ei luekaan enää Yle sivun alussa että sdp ei lähde ps kanssa hallitukseen.
- Anonyymi00011UUSI
Voi lapskulta 🙈🤣🤣🤣
- Anonyymi00017UUSI
Muutama tunti sitten luki.
- Anonyymi00005UUSI
Eihän kokkarit lähde sossujen kanssa hallitukseen palauttamaan saavutettuja asioita mitätöimään.
Joten ainut seuraava hallitus on kopio Marinin hallituksesta. - Anonyymi00006UUSI
Silloin kun vielä seurasin Yle 21.00 uutisia, huomasin että usein kerrottiin tyyliin navat ovat sulamassa ja hukumme. Jotta erikoisesti lapset ja nuoret kannattaisi vihervasemmisto. Ylen pitäisi vain lukea uutisia.
- Anonyymi00012UUSI
Klo 21.00 YLEN Uutisia? Miten vanha olet? Yli 70v?
- Anonyymi00007UUSI
Yle haluaa antaa huonon kuvan perussuomalaisista, huonomman kuin kokoomuksesta ja. Keskustasta kos nuo puueet vihervasemmiston tavoin kannattavat marxilaista kulttuuri vallankumousta ja islamisaatiota.
- Anonyymi00008UUSI
Ongelma poistuu sillä, etyä Tynkkynen lopettaa ylen. Arvon herra, asia on nyt täysin persujen hallussa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ongelma poistuu sillä, etyä Tynkkynen lopettaa ylen. Arvon herra, asia on nyt täysin persujen hallussa.
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00014UUSI
Totuuden voi aina kertoa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Totuuden voi aina kertoa.
Se nostaisi ps puoluelen ykköseksi 27 vaaleissa ja reilusti. Voisi vähentää toreilla käyntejä.
Alottaja on niin rehellinen kun osaa.🪵🎃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3163735Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1081407- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041146- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103959Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.70860