Suvimäen Klubitalolle tieni vie ahkeroimaan kannustavassa ilmapiirissä.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Jumala ei hulluista välitä. Etkö vieläkään ole ymmärtänyt?
- Anonyymi00003
Hallitus ei hulluista välitä.. Jumala kylläkin antaa voimaa jaksaa sairautta ja köyhyyttä sekä ivallisia persuja.
- Anonyymi00002
Jumala on aina heikkojen ja sorrettujen puolella.
- Anonyymi00004
Ilmaistöihin vaihteeksi siis! Enhän niitä tehnyt viimeviikolla,kuin 18 tuntia Klubitalolla.
- Anonyymi00005
Ketään ei kiinnosta puuttua mielenterveyspotilaiden palkattomaan "hyötykäyttöön" jota erilaiset järjestöt ja yhdistykset tekevät.
- Anonyymi00006
Lääkityt lampaat ovat vain mielissään,kun pääsevät talolle tiskaamaan ja pesemään vessaa. Muuta ei elämässä enää ole ja ei pienellä sairaseläkkeellä varaa mihinkään.
- Anonyymi00007
Eikö se Jumala autakaan teitä ahdingosta ja kurjuudesta? Ilmeisesti ette ole kelvollisia edes hänelle. Jumala on Perussuomalainen!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö se Jumala autakaan teitä ahdingosta ja kurjuudesta? Ilmeisesti ette ole kelvollisia edes hänelle. Jumala on Perussuomalainen!
Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon toimia omatuntonsa mukaan. Siksi päättäjien olisi huolehdittava myös vähäosaisista. Oikeistolaisilla päättäjillä ei ole omaatuntoa vaan pirullinen virnistys, kuten Orpolla ja Rydmanilla.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Suvimäkeläiset eivät ole kelvollisia normaali yhteiskuntaan tai työelämään, mutta ilmaistöihin ovat enemmän,kuin kelvollisia!
- Anonyymi00010
Onko Klubitalolle tullut ryzzän lähettämä Kiinalainen vakooja?
- Anonyymi00011
Miksi olette katkeria toisille kun itse olette ryssineet elämänne? Kärsikää nahoissanne, tai tehkää hk- ratkaisu.
- Anonyymi00013
Miten skitsofreeniaa tai kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastava on mielestäsi "itse ryssinyt ja syyllinen tilanteeseen?" Onko syöpäsairas aiheuttanut itse tilanteensa? Kyllä monesti elämäntavoillaan ja niiden hoidot maksaa paljon enemmän yhteiskunnalle! Kuitenkaan syöpäpotilaita ei syyllistetä tai kehoiteta tappamaan itseään vaan jaxuhaleja.
- Anonyymi00012
Kärsikäämme toisiamme.
- Anonyymi00014
Eutanasia lailliseksi myös psyykepotilaille, kuten muutamissa Euroopan maissa. Suomi takapajula. Pieni työkyvyttömyyseläke ei riitä nykyisellään edes terveydenhuollon asiakasmaksuihin. Toimeentulotukea ei myönnetä,kuin mamuloisille.
- Anonyymi00015
Pienet tulot pitävät nöyränä ilmaistyölle!
- Anonyymi00016
Klubitalo näyttää olevan suosittu keskustelun aihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48940Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15818Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46707
- 42634
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35583
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44470