Menneitä hetkiä, joissa oli hyvät ja huonot puolensa?
Vielä Kaisa kaipaat?
10
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka niitä hetkiä kyselee?
- Anonyymi00002
Mies menneisyydestä. Nykyään toivon että sulla kaikki hyvin ja olet onnellinen. Olet aivan huipputyyppi mitä tunsimme, ja siksi olen pahoillani että olin lopulta vaan p*llunkipeä poika. Anteeksi.
- Anonyymi00003
Semmosta se on.
- Anonyymi00004
Elämä on.
- Anonyymi00005UUSI
Nivalaan??
- Anonyymi00006UUSI
Kaipaan paljonkin erästä miestä. Enkä voi sanoa olevani onnellinen tai että kaikki olisi hyvin.
- Anonyymi00007UUSI
No mitä v*ttua? Noin mukava ja hyvännäköinen nainen ja silti murheita. Eikö tässä maailmassa mikään sitten kelpaa..
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No mitä v*ttua? Noin mukava ja hyvännäköinen nainen ja silti murheita. Eikö tässä maailmassa mikään sitten kelpaa..
Kelpais kelpais Kaisa on hyvännäköinen.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mene sitten ja tee hänet onnelliseksi. Ei j*malauta sanon minä jos hänessä ei hymyä ole..
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nimikin sen sanoo Kaisaniemi, Kolme-Kaisaa, Eila Kaisla... Vertaa vaikka Mikonkatuun paljon rauhallisempi. Pitää paperit kunnossa. Snadisti vanhoillinen muttei ole päällekäyvä asian suhteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843212
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1761218Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817