Pelkkä työ ei anna elämässä mitään

Anonyymi-ap

Pelkkä työ ei anna elämässä mitään!
Eikä vaan puolison kanssa olla vain kotona.
Kyllä ystäviä ja harrastuksia pitää saada olla.

51

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kuka jaksaa käydä töissä ja olla onnellinen? Jos aina työn jälkeen näkee vain puolisoa ja ollaan aina vaan kotona.

• Anonyymi00002
      UUSI

Sulla on sentää puoliso ja työ. Monella ei oo niitäkää.

• Anonyymi00012
        UUSI

Vihaan ylikaiken työtäni ja olisin jo irtisanoutunut, jos saisin uuden työpaikan!!

• Anonyymi00003
      UUSI

Saako puolisokin mennä niinkuin sinäkin

• Anonyymi00004
        UUSI

Minun eksä sai raivokohtauksen jos en ollut kotona ruokaa laittamassa ja siivoamassa kun hön tuli harrastuksista kotiin.

• Anonyymi00009
        UUSI

Saisi. Ei halua nähdä ystäviä eikä harrastaa!! Haluaa vaan työn jälkeen olla kotona. Vapaalla ja lomalla nähdä vain minut. Ei halua lähteä syömään ravintolaan tai ulkoilemaan kanssani. Vain kotona haluaa aina olla, kun ei ole töissä!!

• Anonyymi00005
      UUSI

Jokainen omalla tyylillään. Se mikä sopii yhdelle, ei sovi kaikille muille.

• Anonyymi00010
        UUSI

Juurikin noin. Se mihin työ riittää, riippuu pitkälti työstä. Eivätkä kaikki ole sillä tavalla sosiaalisia, että haluaisivat jatkuvasti ravata harrasteissa ja kavereiden kanssa ulkona. Työ voi hyvin riittää sosiaalisena puuhana ja muutoin kaipaa rauhaa.

En ymmärrä ihmisiä, jotka yrittävät tuputtaa omaa ajatteluaan muille. Etsikää itsellenne samankaltaista seuraa, niin ei tarvitse tällaisia miettiä.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Juurikin noin. Se mihin työ riittää, riippuu pitkälti työstä. Eivätkä kaikki ole sillä tavalla sosiaalisia, että haluaisivat jatkuvasti ravata harrasteissa ja kavereiden kanssa ulkona. Työ voi hyvin riittää sosiaalisena puuhana ja muutoin kaipaa rauhaa.

En ymmärrä ihmisiä, jotka yrittävät tuputtaa omaa ajatteluaan muille. Etsikää itsellenne samankaltaista seuraa, niin ei tarvitse tällaisia miettiä.

Vihaan minun työtäni ylikaiken!! Olisin jo monet kerrat irtisanoutunut, jos saisin uuden työpaikan.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

📍🦦

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vihaan minun työtäni ylikaiken!! Olisin jo monet kerrat irtisanoutunut, jos saisin uuden työpaikan.

Mä taas rakastan työtäni. Se on pitkäaikainen toteutunut unelma. Ymmärrän sen, ettei sinun työsi anna sinulle mitään, mutta miksi ajattelet, että kaikilla olisi sama tilanne?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mä taas rakastan työtäni. Se on pitkäaikainen toteutunut unelma. Ymmärrän sen, ettei sinun työsi anna sinulle mitään, mutta miksi ajattelet, että kaikilla olisi sama tilanne?

Hän tietää, että vihaan ja inhoan ylikaiken minun työtäni. En jaksa töissä hymyillä, jos olen vain kotona. Tarvitsen syy sietää työtäni!!
        Mitä hyötyä minusta on puolisolle, kun itken työni takia. Parempi hänelle on, että näen ystäviä ja harrastan. Parempi hänelle on, etten irtisanoudu ja saa karenssia ja joudu työttömäksi! Kuka sitten minut elättäisi?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Hän tietää, että vihaan ja inhoan ylikaiken minun työtäni. En jaksa töissä hymyillä, jos olen vain kotona. Tarvitsen syy sietää työtäni!!
        Mitä hyötyä minusta on puolisolle, kun itken työni takia. Parempi hänelle on, että näen ystäviä ja harrastan. Parempi hänelle on, etten irtisanoudu ja saa karenssia ja joudu työttömäksi! Kuka sitten minut elättäisi?

Olette siis väärät ihmiset toisillenne -liian erilaiset, jotta voisi toimia. Ei tuossa kiukuttelu auta, mutta eroaminen auttaa. Ero tuossa on kuitenkin lopulta edessä.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Olette siis väärät ihmiset toisillenne -liian erilaiset, jotta voisi toimia. Ei tuossa kiukuttelu auta, mutta eroaminen auttaa. Ero tuossa on kuitenkin lopulta edessä.

Et tajua! Jos irtisanoudun töistä saan karenssia ja joudun työttömäksi. Uutta työpaikkaa ei ole helppoa saada. Kuka elättäisi minut sen ajan, kun on karenssia? Tai olen työtön? Hän joutuisi elättämään! Kun näen ystäviä ja harrastan. Niin jaksan käydä töissä ja olla myös kotona onnellinen ja iloinen, kun työstä on jotain hyötyä.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mun työ on arvotonta!!

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sinä teetkin arvokasta työtä. Minun työ on arvotonta.

• Anonyymi00006
      UUSI

Tottakai pitää olla, mutta kyllä itse haluaisin viettää aikaa puolisonkin kanssa, jos olisin naimisissa.

• Anonyymi00015
        UUSI

Vain kotona!!! Ei edes ulkoilemaan tai lenkille. Vain tyhmää työtäni saisin tehdä ja olla vain kotona!
        Miten jaksan töissä hymyillä, jota vihaan ylikaiken, jos olen vain kotona!!! Työni takia olen monesti itkenyt. Vaihtaisin työpaikkaa, jos uuden työpaikan saisin.

• Anonyymi00037
        UUSI

Haluaisitko, että ihminen irtisanoutuu, kun vihaa ylikaiken työtään. Saisi karenssia. Joutuisi työttömäksi. Eikä saisi helposti uutta työpaikkaa. Sinä joutuisit elättämään tai yhteiskunta.

• Anonyymi00048
        UUSI

Miksi kukaan haluaisi olla minun kanssani, kun teen arvotonta työtä?

• Anonyymi00007
      UUSI

Sitte kannattaa ottaa sellainen kumppani, jolla on samanlaiset elämän arvot. Turha ottaa yksinäistä, jolla ei ole kavereita ja paljoa harrastuksia. Sellaiset juuri etsivät kumppanista itselleen seuraa jonka kanssa voi tehdä asioita. Siitä tulisi lopulta vain riitaa ja mustasukkaisuutta.

• Anonyymi00008
        UUSI

jep esim mulla ja eksällä ei ollut mitään yhteistä paitsi velvotteet

• Anonyymi00019
        UUSI

Vuorotyö ratkaisee tuonkin. Eipähän tarvitse mahdollisen puolison katsella naamaani, kun olemme jatkuvasti eri vuoroissa.

• Anonyymi00020
        UUSI

Et tajua minä vihaan ja inhoan työtäni ylikaiken!! Monesti meinannut irtisanoutua töistä, mutta karenssia tulisi ja työttömäksi joutuisin. Uutta työtä ei helposti saa. Jaksan töissä hymyillä vain, kun harrastan ja näen ystäviä. Unohdan hetkeksi minun työpaikan. Kotona en jaksa olla onnellinen tai iloinen, eikä silloin minusta ole hyötyä toiselle. Harrastukset antaa syyn jatkaa vihattuni ja inhomaani työtäni! Olisiko parempi, että saan karenssia ja joudun työttömäksi? Kuka sitten minut elättää?

• Anonyymi00041
        UUSI

En tule ikinä saamaan uutta työpaikkaa!!
        Vuosia Yritin päästä työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen töihin missä työantajalla on pienempi riski palkata minut.. En päässyt koskaan!!

On ihme, että edes tätä työpaikkaa sain!!!

• Anonyymi00049
        UUSI

Kuka huolii ihmistä, joka ei kelpaa normaali työehtosopimuksella töihin??

• Anonyymi00011
      UUSI

aika ihmrerlinren joku nukutusjuttu oli naYOTN NOPEAN TOIMINNAN JOIUKOILLA, BRITTILLÄIAIÄ Ki n iin.. kukahtaa he4idän operaation ajakdsi...

• Anonyymi00016
      UUSI

ypdrööa la,,pytyavaa påporillsasa vpo pöös kpli msuypm kpli diåpm uöolpö,odatosa åeööe'--

näin joitain

• Anonyymi00018
      UUSI

Työ antaa ja työ ottaa

• Anonyymi00032
        UUSI

Yhä minä haaveilen siitä minulle rakkaasta työpaikasta. Se työ vain antoi pelkkää hyvää!

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Yhä minä haaveilen siitä minulle rakkaasta työpaikasta. Se työ vain antoi pelkkää hyvää!

En voi irtisanoutua, kun saisin karenssia. Joutuisin työttömäksi. Uutta työpaikkaa en saa helposti!!

• Anonyymi00022
      UUSI

Hetken voi haaveilla ja sitten takaisin sinne nyrkin ja hellan väliin.
      Siellä hellan luona hääräät ja isäntä katsoo telkkaria.

• Anonyymi00029
        UUSI

Noin se pitää ollakin👍

• Anonyymi00033
        UUSI

Tuon olen tiennyt jo kauan, että häirikkö haluaa on tuollainen! Siksi en koskaan tule olemaan missään tekemisissä hänen kanssaan!

• Anonyymi00023
      UUSI

näin todellaiin jionkin naton kenttäyksaikön, knukuttivat minut6 j haddulls juyulls hricfän operaation ajaksdi.

• UUSI

No välillä työ voi tuntuakin puuduttavalta. Mutta kannattaa välillä sylkästä purut pois suusta. Ja kattoo uudesta näkövinkkelistä. Voi myös käydä pomolla, voisko työn kuvaa laajentaa.

Harrastukset ja ystävät tietenki tärkeitä. Mutta joskus sattuu kun mulle. Menee vähäks aikaa toiseen kaupunkiin töihin. Ja sitten kun tulee takas, niin ei pääsekään enää piireihin. Vaikka ois paljo annettavaa ja perspektiiviä kattoa ulkopuolelta.

• Anonyymi00027
        UUSI

Ei voi... En voi ylentyä töissäni. Eikä minun työkuvaa voi laajentaa tai muuttaa. Täytyy vain sietää, että olen saanut edes tämän työpaikan!!!

• Anonyymi00039
        UUSI

En ikinä tule saamaan parempaa työpaikkaa. Se on nähty. Yritin vuosia päästä. Kysyin työharjoittelu paikkoja tai työkokeilu paikkoja ja paikkoja, joissa työnantajalla ei olisi niin iso riski palkata minut. En päässyt mihinkään koskaan. Tänne pääsin töihin, mutta tätä työtä vihaan ylikaiken. Joten en voi irtisanoutua. Saan karenssia ja joudun työttömäksi!!! Kuka sitten minua huolii töihin, jos nyt irtisanoudun?? Kun edes työharjoitteluun tai työkokeiluun en ikinä päässyt. Noissa työantaja riski palkata minut olisi ollut pienempi.

• Anonyymi00040
        UUSI

Vuosia Yritin päästä työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen töihin, jossa työantajalla on pienempi riski palkata minut. En koskaan päässyt!!! Jos irtisanoudun. Saan karenssia ja joudun työttömäksi. Kuka työantaja enää minua töihin palkkaisi??? Mitä se tarkoittaisi työantajalle? Että minulle ei kelpaa työ! Jos en aikaisemmin päässyt työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen työhön, jossa työantajalla on pienempi riski palkata minut? Niin miksi nyt pääsisin. Se oli ihme, että sain tämän työpaikan!! Pakko tyytyä, että sain töitä.

• Anonyymi00024
      UUSI

Kumpi puoli suhteessa olet? Se kyökkipiika vai harrasteleva elämästään kiinni pitävä toinen osapuoli.

• Anonyymi00034
        UUSI

Kyökkipiiaksi en rupea enää koskaan! Minua ei yksikään mies enää määräile! Ja tästä asunnosta en muuta muualle.!

• Anonyymi00045
        UUSI

Saa paremman ihmisen. Minä en edes kelpaa arvokkaisiin työhön!

• Anonyymi00028
      UUSI

Ei kiinnosta kuin työ harrastukset. Kaikki on nähty.

• Anonyymi00036
        UUSI

Et tajua vihaan ylikaiken minun työtäni! En voi irtisanoutua, kun saisin karenssia... Joutuisin työttömäksi. Uutta työpaikkaa ei ole helppoa saada. Ilman työtäni sinä joutuisit minua elettämään!! Miksi kävisin töissä, jos olisin vain kotona ja itkisin työni takia? Harrastuksessa ja ystävien luona unohdan työni, jota vihaan ylikaiken!! Miksi haluaisit, että itken, kun en parempaa työpaikkaa helposti saa!

• Anonyymi00030
      UUSI

Työ riittää kun saa tehdä mitä huvittaa

• Anonyymi00031
      UUSI

Puolisoita on

• Anonyymi00042
      UUSI

Minä tykkään harrastaa yksin ja koska olen mennnyt rikki stalkkaamisen vuoksi, kestää monta vuotta selvitä siitä!

• Anonyymi00050
        UUSI

Minä häpeän yksin harrastaa!!!
        En kelpaa edes normaali työehtosopimuksella töihin.
        Noloa minun elämä on.
        Ihmiset jotka tekee kunnon työtä ovat arvokaampia kuin minä.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Minä häpeän yksin harrastaa!!!
        En kelpaa edes normaali työehtosopimuksella töihin.
        Noloa minun elämä on.
        Ihmiset jotka tekee kunnon työtä ovat arvokaampia kuin minä.

Onko jäänyt levy junnaamaan?

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ei sillä väliä enää... turhaa tämä minun elämääni on ollut... Kaikille sanon. Ottakaa parempi ihminen puolisoksi kuin minä! Työ kertoo kaiken. Onko arvokas vai ei!

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

En ole edes työpaikan arvoinen. Miksi kukaan haluaisi olla puolisoni? Pilaan vain hänenkin maineen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      33
      2104
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      46
      1715
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1486
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1236
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1034
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      978
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      865
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      852
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      789
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      743
    Aihe