Halusit rikkoa minut, vaikka olin ystäväsi!

Anonyymi-ap

Hyvinä aikoina ystäväni kanssaan saattoi käydä baarissa ja etsiä kummallekin oma oma puoliso.!!

Itse olisin onnellinen jos ystäväni olisi löytänyt puolison ja rakkauden ja päässyt avioon ja he saisivat lapsen ja tavallisen elämän. Olisin onnellinen, kun ystäväni olisi onnellinen ja rakastunut omaan puolisoon ja hymyilee!!! Ja että ystävälläni olisi myös elämä, johon kuuluu puoliso ja heidän lapsi ja hänen omat ystävät... Rakkaita ihmisiä ja työ ja harrastukset!

Aina joskus näkisimme ja olisimme ystäviä. Kertoisimme mitä meidän elämässä kuuluu... Ja miten rakkaus elämä menee...

Aito ystävyys on sitä, että on oikeasti onnellinen, kun toinen on rakastunut ja löytänyt tulevan puolison!!!

Aito ystävyys on sitä, että lohduttaa ystävää, jos ystävällä on paha olo ja itkee...
Tarvittaessa ehdottaa aidolle ystävälle, että hakee apua. Sitten kun ystävä on hakenut ja saa apua, ettei silloin laita välit poikki. Vaan antaa ystävän avun avulla saada elämänsä kuntoon... On tilanteita, kun tarvitaan ulkopuolista apua ja tukea, että saa elämänsä kuntoon. Enkä nyt puhu rahasta lainkaan. VAAN IHMISESTÄ JONKA LUONA KÄY JUTTELEE JA HÄNELLÄ ON VAITIOLOVELVOLLISUUS JA RIKÄ SAA KERTOA MITÄ ASIAKAS ON KERTONUT muille, jotka kuuluu tiimiin tai joiden pitää tietää!!

Mutta minun ystäväni laittoi välit poikki, kun kävin juttelee ulkopuoliselle minun elämästäni, jolla on VAITIOLOVELVOLLISUUS!!

Ei HÄN OLLUT Aito ystävä!

Valeputki hän on. Sain tietää, että on tehnyt muillekin ystäville samoin kun heillä on ollut vaikeaa ja ovat tarvinneet lohdutusta ja olkapäätä, johon itkeä!!

Hän nauttii, kun ystävä itkee kun on vaikeaa!!

Kiitän ihmisiä, että kertoivat totuuden sinusta!!
Enää en suostu itkemään, kun et lohduta kun minulla on vaikeaa. Tai ole onnellinen, kun minä olen onnellinen!!!

Heillä ei ollut todellakaan mitään syytä valehdella.

Viimeinen pisara oli, kun sinä ystäväni vahingossa paljastit itse totuuden, että olit minua haukkunut ha puhunut minusta soopaa!! Et tajunnut, että minä tajusin kaiken!!!

Sen että olet onnellinen, että minä olen vain yksinään ja eikä minulla ole ystäviå tai työtä tai mitään muutakaan joka tekee minut onnelliseksi!!

En suostu enää itkemään tuollaisen ystävyyden takia..

Avun takia, jonka onneksi sain olen valmis sanomaan sinulle hyvästit.. Nautin heistä ystävistä, jotka eivät ole ikinä haukkuneet tai puhuneet soopaa minusta ihmisille!!

He eivät ole ikinä halunneet minulle pahaa tai, että olen onneton ja surullinen ja he haluavat, että löydän puolison ja saan rakkautta. Saan sen elämän minkä haluan...

Sinä et enää kuulu minun ystäviin!!

Kiitos kuuluu ihmisille, jotka auttoivat ja olivat läsnä kun minulla oli paha olo ja itkin!!!

Sinun ansiosta EN ole elossa!! Vaan heidän, jotka antoivat minulle aikaa, kun minulla oli paha olo ja itkin.

He antoivat minulle mahdollisuuden saada elämäni paremmaksi ja sellaiseksi, että minulla on hyvä olla ja pärjään, vaikken enää ole sinun ystäväsi!!! He antoivat minulle syy olla olemassa ja jäin henkiin, vaikka minulla oli todella paha olo silloin ja haaveilin kuolemasta!

Monta vuotta tuhlasin turhaan sinuun ystäväni, vaikka nautit, kun minä en löytänyt rakkautta ja olin onneton ja surullinen.

Sinun takia en enää särry palaiseksi ja itke monta tuntia kotona, kun on paha olo!!

Näkemiin!! Ja hyvästit. Et enää ikinä saa minua särkymään, kun haukut ja puhut soopaa minusta muille!

4

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

kyllä meidänkin luona entisissä kodissa ja entisessä elämässä kävi välillä kahvittelemassa näitä vartin kavereita ns. tulivat vain kattomaan kotia ja syömään mun tarjoamaa pulla totuuden nimissä puhuivat pskaa ja vihasivat mua ja halusivat miestäni. sitten toetysti vauvakutsut ja muut teennäiset tapahtumat. olen kiitollinen et olen päässyt eroon kaikista sairaista henkilöistä. viimeinen niitti oli tänä keväänä tapahtunut asia. päätin etten enää koskaan puhu hänelle tai kenellekkään muullekkaan noista. kaupungin vaihto oli ehdottomasti paras ratkaisu perheeni takia. tommosia kusi pää rottia mä pistän suoraan nekkuun jos näen enää n ikinä missään 🏄‍♀️😌

• Anonyymi00003
        UUSI

Hyvä, että pääsit eroon huonosta ystävästä. Niin minäkin olen päässyt. Hän vain sai minut tuntemaan, että on oikein minua haukkua ja kiusata minua. Oli kuulemma aina vaan huumoria, kun haukkui ja kiusasi minua. Olin kuulemma yliherkkä, kun en tykännyt. Ihmisen luona, jonka luona kävin juttelee asioita ja hänellä on VAITIOLOVELVOLLISUUS ymmärsin mitä ystävyyteeni oikeasti oli. Ja myös muitten ihmisten avulla tajusin totuuden, että ystäväni haluaa alentaa minut, jotta hän voisi sitten sanoa, että vain hän välittää minusta!

• Anonyymi00002
      UUSI

Muitten ihmisten avulla nyt voin kirjoittaa ja nähdä tulevan kesän!!!

Heidän ansiosta EN ole nyt vain hautuumaalla ja hautakivi minusta vain jäljellä!

Sinä monet kerrat rikoit minut täysin sirpaleeksi ja olit onnellinen, kun minulla ei ollut mitään mikä tuo iloa elämääni...

En tajunnut itse totuutta vain onneksi muut ihmiset näyttivät totuuden sinusta!! Jouduin tajumaan, ettet sinä oikeasti ikinä ole ollut Aito ystävä! Olit ihminen, joka nautti, kun toisella ei ollut muita kuin sinä. Saatoit itseäsi ylentää ja sanoa, että sinä haluat olla ystäväni ja että vain sinä välität minusta!!!

Se ei ollut ystäväni totuus. Minulla on rakkaita ihmisiä, jotka minusta välittää ja minua rakastaa!!

Et tule ikinä näkemään sitä, että tipun rotkoon ja tämän lupaan sinulle!!!

• Anonyymi00004
      UUSI

Kunpa en ikinä olisi sinuun tutustunut!!!
      Kunpa olisin aikaisemmin tajunnut, ettet ole aito ystävä. Tarvittiin tärkeän ihmisen kuoleman, jotta totuus selvisi minulle. Et halunnut, että kukaan välittää minua tai rakastaa!!

Vaikka minä aina halusin, että löydät puolison ja menet avioon ja teette lapsia ja elää normaalia ja tavallista elämää. Että sinulla on myös työ ja omia ystäviä ja harrastukset!!!!

Ei se minulta ole pois, että löydät puolison ja pääset avioon ja saatte lapsen ja saat kunnon työtä ja omia ystäviä sinulla!!

Minusta ei ikinä tule kenellekään lapselle kummia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2176
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1767
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      118
      1610
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1326
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      51
      1028
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      915
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      801
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      793
    Aihe