sen, että haluaisit minut vain kotitöitä tekemään, mutta siihen minä en koskaan tule suostumaan! Tykkään asua yhdesä nuorimman lapseni kanssa jaoin ihanaa, kun on pieni koti, jonka voi nopeasti siivota! Minulla on uutena sairautena nivelrikkoa sormissa ja siksi pieni asunto on ehdottomasti paras asunto minulle!
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Enkä halua enää koskaan asua yhdessä minulle vieraan ihmisen kanssa!
- Anonyymi00002
Hullu mikä hullu. Koita parantua.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hullu mikä hullu. Koita parantua.
Kerrotko lisää tämän palstaäijän perheenäitihahmon kautta pakkomielteen kohteestasi lisää, vaikka esim muksujen lukumäärä ei vaikuta olevan hanskassa. T naiselta parempaa jatkoa sinulle ja kieroutuneiden bromanssiesi eri vastakappaleille
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kerrotko lisää tämän palstaäijän perheenäitihahmon kautta pakkomielteen kohteestasi lisää, vaikka esim muksujen lukumäärä ei vaikuta olevan hanskassa. T naiselta parempaa jatkoa sinulle ja kieroutuneiden bromanssiesi eri vastakappaleille
Siinäpä Kakadulle Tonttuineen Päivineen😏
- Anonyymi00004
yksin asuminen on omalla kohdalla ainoa vaihtoehto tai siis asuminen ilman parisuhdetta. en pysty siihen että joku nukkuu samassa söngyssä kanssani ja eletään jossakin fakin symbioosissa. hyiiiiiiiij
- Anonyymi00005
koin sen jo kerran ja itkin öisin kun ahdisti xD joo kyseessä oli myös väärä henkilö mut silti
- Anonyymi00009
maa taivas ja hilkka!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681036
- 60832
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46663
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko77606- 62599
- 28575
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569