En tule saamaan helposti uutta työpaikkaa!
Vuosia yritin päästä työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen töihin missä työantajalla on pienempi riski palkata minut. En päässyt koskaan! Työantajalla helpompi silloin päättää työsopimus ja huonommat työehdot kuin normaalisti työsopimuksessa on esimerkiksi palkka ja kaikki edut mitkä yleensä työntekijällä on. Ne ei kuulu siihen työsopimukseen lainkaan. En edes päässyt sellaiseen työpaikkaan!
Tämä työpaikka on ihme.
Jos irtisanoudun. Loppu elämäni olen suurella todennäköisyydellä vain työttömäänä!
Kuka enää minua töihin ottaisi?
En voi vaihtaa työpaikkaa
7
97
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä nyt jankkaa, voithan vaikka hakea muita töitä työn ohella ja lähdet jos tärppää.
- Anonyymi00002
En kelpaa työantajille! Yritin vuosia päästä työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen missä työnantajalla on pienempi riski palkata minut. En koskaan päässyt. Ihme, että sain edes tämän työpaikan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En kelpaa työantajille! Yritin vuosia päästä työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen missä työnantajalla on pienempi riski palkata minut. En koskaan päässyt. Ihme, että sain edes tämän työpaikan.
Miksi et? Sinun pitää muuttaa asennettasi, laitat hakemukset uusiksi ja yrität uudestaan. Tai vaihdat alaa? Joillakin aloilla vaan on liikaa kilpailua. Ei siitä saa kuin paskan mielen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi et? Sinun pitää muuttaa asennettasi, laitat hakemukset uusiksi ja yrität uudestaan. Tai vaihdat alaa? Joillakin aloilla vaan on liikaa kilpailua. Ei siitä saa kuin paskan mielen.
Et tajua. Työantaja olisi saanut minut ilmaiseksi töihin ja minun palkan olisi maksanut kolmas sektori. Mitkään edut ei olisi minulle kuulunut.
Ei kukaan työantaja tule normaali työehtosopimuksella minua palkkaamaan.
Liian iso riski työantajalle on palkata minut!
Jos ei edes normaalit pääse töihin?
Niin miksi minä pääsisin?
En ikinä ole töissä yhtä hyvä kuin normaalit ihmiset ovat ja eikä kukaan työantaja ole niin tyhmä, että normaalilla työehtosopimuksella palkkaisi minut!!
Työantajat palkkaavat ihmisiä, joista on 100 prosenttia hyötyä työpaikalle!
Ei muita.
- Anonyymi00004
Et tajua En kelvannut edes työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen missä työnantajalla on pienempi riski palkata minut!!!
Minun palkan ei olisi työantaja maksanu vaan kolmas sektori eli minusta ei olisi ollut mitään kuluja työantajalle. Minulle ei olisi kuulunut mitkään edut, jotka normaali työsopimukseen kuuluvat!! Ei sairausloma rahaa eikä kesälomalla ja aina Olisin ollut palkattomalla lomalla.
Helpommin olisi minun työsopimus voitu irtisanoa. Mutta edes tälläiseen työpaikkaan en päässyt. - Anonyymi00005
Ok. I feel you
- Anonyymi00007
Jep. Nyt ymmärsit. Miksen voi irtisanoutua.
Olisin luultavasti loppu elämän vain työttömänä.
Eikä se ole mitään elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843212
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1761218Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817