Painua kauas! Etkö muista miten lähdit?
Sait minut romahtamaan täysin, kun hylkäsit minut. Kauan aikaa tunsin olevani arvoton.
Jotenki tajusin, että olen arvokas. Se itsetunnon parantuminen on kesken ja vain ihmiset, jotka eivät enää tuhoa minun itsetuntoa saavat jäädä minun elämääni!!! Sinä tuhosit viimeisen kerran minut. Et enää koskaan. Se on nyt loppu.
Painu kauas
7
194
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tee mitään teet elämälläsi? Ei ole enää minun murhe tai ongelma. Muistatko kuinka annoin varoituksen ja sanoin, että seuraavan kerran, kun taas lähdet elämästäni. Se on sitten lopullista ja enää en yritä saada sinua takaisin elämääni!!!
- Anonyymi00002UUSI
Mene niiden parempi ihmisten luo. Älä tule enää ikinä itkemään, kun heillä ei ole aikaa nähdä sinua!!!
Sinä teit valinnan. Sinä päätit, etten ole sinulle arvokas ihminen!!! En tarvitse enää tuollaista. En ole enää mikään vara ihminen, joka vain silloin, kun sinulla on vaikeaa kelpaa sinun elämääsi!!!!
Häivy lopullisesti. - Anonyymi00003UUSI
Älä enää ikinä yritä tulla minun elämääni takaisin. Sinä olet ainut ihminen, jota vihaan koko sydämeni pohjasta!! Painu heidän parempien ihmisten luo.
Minä en ole enää sinun kynnysmatto tai roskis!! - Anonyymi00004UUSI
Minun elämäni on parempaa ilman sinua!!
Joten häivy minun elämästäni. - Anonyymi00006UUSI
sairas Akka
- Anonyymi00007UUSI
Pata kattilaa ....
- Anonyymi00008UUSI
Vai olisiko sittenkin Ukko? 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482328Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1471903Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581865- 321485
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1081484Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551171Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831105- 691096
Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103881Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54877