🥔🐟 Ja minkä kanssa? Olis kiva yhdessä maistella. Edellisestä ruokailusta kun on jo aikaa.
Tykätäänkö me uusista perunoista?
27
237
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Milloin viimeksi oot sit ruokaillut?
- Anonyymi00004UUSI
Siitä on vuosia aikaa kun miehen kanssa olen ruokaillut.
- Anonyymi00003UUSI
Pyydäs nyt se näpsäkkä nuori k nainen hinkkaamaan niitä tekemiäs sormen pään kokosia perunoitas! Kun se on ne pessyt niin että loistaa valkoisena niin voit tulla ja sanoa. Ei otetakkaan niitä vaan näitä ja kaadat laariin uudet isommat kaupan uudet perunat. Kun ne on pesty. Tulet sisälle hallista (koska täytyyhän muille naisille viestiä laittaa ja puhella puhelimessa) nyxälle tekemistä tekemisen perään että se ei tule halliin tai ole omaa tekemistä. Koska sinähän olet Herra. Jos ei tee niin kuin käsket niin nainen saa painua h ttiin. Toteat lopulta. Ei sinulla olekkaan nälkä. Haluat mennä kylällä käymään yksin mopolla. . Nainen ei saa suuttua? Nyt toivon sinulle sitä uutta ja ihanaa nuorta ja kestävää suhdetta. Olen vapaa 😁 terveisin se jota aina haukut täällä. Nyt pitää mennä. On muuta puuhaa🙋🏻♀️
- Anonyymi00005UUSI
Mitä ihmettä? En ole täällä ketään haukkunut. En miehiä enkä naisia. Mulla ei ole mopoa. Tykkään yhdestä miehestä ja olen nainen.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä ihmettä? En ole täällä ketään haukkunut. En miehiä enkä naisia. Mulla ei ole mopoa. Tykkään yhdestä miehestä ja olen nainen.
Hyvä feikkaus ei mee läpi
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvä feikkaus ei mee läpi
Vähän realismia. Älä keksi omia satujasi näistä kirjoituksista. Aloituksessa puhutaan sillistä ja kotimaisista uusista perunoista. Sillä ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi.
- Anonyymi00010UUSI
Mun Astra ei muutu mopoksi muutakuin saduissa.
- Anonyymi00009UUSI
Affwnia ja uusia perunoita🤪Vähän tilliä ja ripsaus suolaa. Voinokareen voisi sipasta perunoille ja ehkä tilkka sitruunaa lihoille.
- Anonyymi00011UUSI
Onpa herkullista.
- Anonyymi00012UUSI
Silliä ja kananmunaa,voita.Ai että...
- Anonyymi00018UUSI
Tillillä maustettu kanamunakastike on myös hyvää.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
On.😋
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kanamunakastikkeeseen tulee kylläkin ruohosipulia ei mitään tilliä🤣
harashoo muttavaggger🤣 - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kanamunakastikkeeseen tulee kylläkin ruohosipulia ei mitään tilliä🤣
harashoo muttavaggger🤣Saahan sen soossin maustaa millä tykkää. Ei siihen mitään sääntöä ole.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Saahan sen soossin maustaa millä tykkää. Ei siihen mitään sääntöä ole.
Tässä ohje tillillä maustettuun kastikkeeseen:
https://kotiliesi.fi/resepti/isoaidin-kananmunakastike/
- Anonyymi00013UUSI
Me tykätään liki kaikesta, jos ei tykätä ei tupata. 🖤 🩷 💙 💜 🩶
https://www.youtube.com/watch?v=E2K7lRY4CmM&start_radio=1- Anonyymi00024UUSI
Teillä kolmen kimppa? Pimppa🤭🤣
- Anonyymi00014UUSI
Haemme murun kanssa perunat kaupasta 😊 uutta perunaa 1.40 kg RUOTSISTA valmiiksi pestyjä.
- Anonyymi00017UUSI
Sanoivat, että kotimaisia kaivetaan tänään maasta.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sanoivat, että kotimaisia kaivetaan tänään maasta.
Suomalainen viljelijä elää tuilla. En osta niiltä mitään. Kaivakoon mitä kaivaa. Ne on tän maan parasiitit lääkäreiden kanssa
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Suomalainen viljelijä elää tuilla. En osta niiltä mitään. Kaivakoon mitä kaivaa. Ne on tän maan parasiitit lääkäreiden kanssa
Kaikki viljelijät ympäri Eurooppaa saavat tukia EU rahastosta. Tukien suuruus on 30 senttiä päivässä per EU asukki. Maataloustukena saadaan takaisin EU:lle maksamistamme jäsenmaksuista.
https://www.consilium.europa.eu/sv/infographics/common-agricultural-policy-cap/
- Anonyymi00015UUSI
Minä en tykkää. Ovat liian makeita.
- Anonyymi00016UUSI
Ne pitää osata keittää sopivasti tillin kanssa. Keiton jälkeen vesi pois ja pari talouspaperia kattilaan pottujen päälle. Kansi kiinni niin vesihöyry imeytyy paperiin eikä potut ole vetisiä.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ne pitää osata keittää sopivasti tillin kanssa. Keiton jälkeen vesi pois ja pari talouspaperia kattilaan pottujen päälle. Kansi kiinni niin vesihöyry imeytyy paperiin eikä potut ole vetisiä.
En pidä tillistä, joten tuo ei auta yhtään! 😂
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
En pidä tillistä, joten tuo ei auta yhtään! 😂
Onneksi nykyisin on valinnanvaraa ruoissa, ettei kaikkea tartte syödä. Joskus sain ravintolassa paistettuja uusia perunoita, joissa oli paljon mausteita. Ne eivät olleet yhtään makeita. Mutta vanhojakin pottuja saa vielä pitkään. Uusissa ravintosuosituksissa on potuille oma laatikko päivittäin syötävänä annoksena.
- Anonyymi00022UUSI
😋
🥔🤏
🧈 - Anonyymi00028UUSI
Kalapuikkoja ja tillikastiketta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell502375Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1511968- 471895
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1301645Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571220- 741191
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.144977Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103911