Tykätäänkö me uusista perunoista?

Anonyymi-ap

🥔🐟 Ja minkä kanssa? Olis kiva yhdessä maistella. Edellisestä ruokailusta kun on jo aikaa.

27

237

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Milloin viimeksi oot sit ruokaillut?

• Anonyymi00004
        UUSI

Siitä on vuosia aikaa kun miehen kanssa olen ruokaillut.

• Anonyymi00003
      UUSI

Pyydäs nyt se näpsäkkä nuori k nainen hinkkaamaan niitä tekemiäs sormen pään kokosia perunoitas! Kun se on ne pessyt niin että loistaa valkoisena niin voit tulla ja sanoa. Ei otetakkaan niitä vaan näitä ja kaadat laariin uudet isommat kaupan uudet perunat. Kun ne on pesty. Tulet sisälle hallista (koska täytyyhän muille naisille viestiä laittaa ja puhella puhelimessa) nyxälle tekemistä tekemisen perään että se ei tule halliin tai ole omaa tekemistä. Koska sinähän olet Herra. Jos ei tee niin kuin käsket niin nainen saa painua h ttiin. Toteat lopulta. Ei sinulla olekkaan nälkä. Haluat mennä kylällä käymään yksin mopolla. . Nainen ei saa suuttua? Nyt toivon sinulle sitä uutta ja ihanaa nuorta ja kestävää suhdetta. Olen vapaa 😁 terveisin se jota aina haukut täällä. Nyt pitää mennä. On muuta puuhaa🙋🏻‍♀️

• Anonyymi00005
        UUSI

Mitä ihmettä? En ole täällä ketään haukkunut. En miehiä enkä naisia. Mulla ei ole mopoa. Tykkään yhdestä miehestä ja olen nainen.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mitä ihmettä? En ole täällä ketään haukkunut. En miehiä enkä naisia. Mulla ei ole mopoa. Tykkään yhdestä miehestä ja olen nainen.

Hyvä feikkaus ei mee läpi

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyvä feikkaus ei mee läpi

Vähän realismia. Älä keksi omia satujasi näistä kirjoituksista. Aloituksessa puhutaan sillistä ja kotimaisista uusista perunoista. Sillä ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi.

• Anonyymi00010
        UUSI

Mun Astra ei muutu mopoksi muutakuin saduissa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Affwnia ja uusia perunoita🤪Vähän tilliä ja ripsaus suolaa. Voinokareen voisi sipasta perunoille ja ehkä tilkka sitruunaa lihoille.

• Anonyymi00011
        UUSI

Onpa herkullista.

• Anonyymi00012
      UUSI

Silliä ja kananmunaa,voita.Ai että...

• Anonyymi00018
        UUSI

Tillillä maustettu kanamunakastike on myös hyvää.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

On.😋

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kanamunakastikkeeseen tulee kylläkin ruohosipulia ei mitään tilliä🤣
        harashoo muttavaggger🤣

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kanamunakastikkeeseen tulee kylläkin ruohosipulia ei mitään tilliä🤣
        harashoo muttavaggger🤣

Saahan sen soossin maustaa millä tykkää. Ei siihen mitään sääntöä ole.

• Anonyymi00029
        UUSI

• Anonyymi00013
      UUSI
      • Anonyymi00024
        UUSI

Teillä kolmen kimppa? Pimppa🤭🤣

• Anonyymi00014
      UUSI

Haemme murun kanssa perunat kaupasta 😊 uutta perunaa 1.40 kg RUOTSISTA valmiiksi pestyjä.

• Anonyymi00017
        UUSI

Sanoivat, että kotimaisia kaivetaan tänään maasta.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sanoivat, että kotimaisia kaivetaan tänään maasta.

Suomalainen viljelijä elää tuilla. En osta niiltä mitään. Kaivakoon mitä kaivaa. Ne on tän maan parasiitit lääkäreiden kanssa

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Suomalainen viljelijä elää tuilla. En osta niiltä mitään. Kaivakoon mitä kaivaa. Ne on tän maan parasiitit lääkäreiden kanssa

Kaikki viljelijät ympäri Eurooppaa saavat tukia EU rahastosta. Tukien suuruus on 30 senttiä päivässä per EU asukki. Maataloustukena saadaan takaisin EU:lle maksamistamme jäsenmaksuista.
        https://www.consilium.europa.eu/sv/infographics/common-agricultural-policy-cap/

• Anonyymi00015
      UUSI

Minä en tykkää. Ovat liian makeita.

• Anonyymi00016
        UUSI

Ne pitää osata keittää sopivasti tillin kanssa. Keiton jälkeen vesi pois ja pari talouspaperia kattilaan pottujen päälle. Kansi kiinni niin vesihöyry imeytyy paperiin eikä potut ole vetisiä.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ne pitää osata keittää sopivasti tillin kanssa. Keiton jälkeen vesi pois ja pari talouspaperia kattilaan pottujen päälle. Kansi kiinni niin vesihöyry imeytyy paperiin eikä potut ole vetisiä.

En pidä tillistä, joten tuo ei auta yhtään! 😂

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En pidä tillistä, joten tuo ei auta yhtään! 😂

Onneksi nykyisin on valinnanvaraa ruoissa, ettei kaikkea tartte syödä. Joskus sain ravintolassa paistettuja uusia perunoita, joissa oli paljon mausteita. Ne eivät olleet yhtään makeita. Mutta vanhojakin pottuja saa vielä pitkään. Uusissa ravintosuosituksissa on potuille oma laatikko päivittäin syötävänä annoksena.

• Anonyymi00022
      UUSI

😋
      🥔🤏
      🧈

• Anonyymi00028
      UUSI

Kalapuikkoja ja tillikastiketta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      50
      2375
    2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      151
      1968
    3. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      47
      1895
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      58
      1875
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      130
      1645
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      57
      1220
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      74
      1191
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      83
      1115
    9. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      144
      977
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      911
    Aihe