Ja jopa kolmikymppuset jos on synnyttäny
Kaikki yli 40 naiset rupsahtanu
33
275
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja sun ikä? Jos oot vähintään 30 v. Niin rupsahtanu oot jo itsekin sitten. Hahaha…😂 mitä täällä sitten enää vingut? Oisko silmukan jatkoks sulle sopiva juttu niin ei tartte katkerana täällä mankua?
- Anonyymi00002UUSI
Nniii
- Anonyymi00003UUSI
Et voisi enempää väärässä olla. 40+, eikä lapseton, on parhain.
- Anonyymi00006UUSI
16-19v on parhain
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
16-19v on parhain
Teikäläiset voivat muuttaa tuonne rättipäiden maihin, kun heidän arvoistaan ja ajatuksistaan niin tykkäätte.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
16-19v on parhain
Paras ja maukkain on 13-14v.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Paras ja maukkain on 13-14v.
Hyi, sellainen on pedofiiliaa!
- Anonyymi00004UUSI
Se vaan on niin, että markkina-arvo tippuu iäkkäiltä
Nainen on parhaimmillaan 18-23v- Anonyymi00008UUSI
Sen ikäiset ei koske sinuun pitkällä tikullakaan.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sen ikäiset ei koske sinuun pitkällä tikullakaan.
Onpa koskeneet useemmankin kerran
- Anonyymi00012UUSI
Tuon ikäisillä ei edes vielä ole markkina-arvoa. Yksikään tosimies ei koske lapseen.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oletko minä?! Samat senssit meinaan.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
pinseteillä ja suojavaatteet päällä kaiketi🫵😅🙃
- Anonyymi00005UUSI
Ei suakaan olisi, jos mutsis ei olisi synnyttänyt.
- Anonyymi00007UUSI
Mitä sitte 98% miehistä ei herätä itsessäni mitään tuntemuksia.
- Anonyymi00009UUSI
Koskee myös sua. Jos on rakentanut itsearvostuksensa pelkän ulkonäön varaan niin rupsahtaminen voi olla kurja juttu. Onneksi itse näen ihmisissä muitakin kuin ulkokuoren.
- Anonyymi00011UUSI
Se on vaan niin, että kaikki alkaa ulkonäöstä.
Minläänlaista suhdetta ei edes synny, jos toisen ulkonäkö ei miellytä - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on vaan niin, että kaikki alkaa ulkonäöstä.
Minläänlaista suhdetta ei edes synny, jos toisen ulkonäkö ei miellytäMinä en ala minkäänlaiseen suhteeseen miehen kanssa, jos pääkoppa kumisee tyhjyyttä.
- Anonyymi00014UUSI
Ihan sama, pääasia että itse tykkään itestäni. Siihen ei sun mielipide vaikuta mitään.
- Anonyymi00018UUSI
Onneksi en ajattele noin. Olisi kauheaa pitää vain alle kolmekymppisistä tälleen yli neljäkymppisenä miehenä. Muutenkin tarpeeksi ongelmia pääkopan kanssa.
- Anonyymi00020UUSI
Juu näi o
- Anonyymi00022UUSI
Mä olen ai sanon jos et halunnu et ulkonäkö muuttuu et olis pannu paksuksi
- Anonyymi00023UUSI
No ei ole kaikki rupsahtaneet. Ei ainakaan kaunis M.
- Anonyymi00025UUSI
Jep. En tiedä mistä nuoruuden lähteestä se on juonut. Pakko mainita lisäksi ihanat rinnat! 😍🤩
- Anonyymi00026UUSI
Rupsahtanut on housuissas :D
- Anonyymi00027UUSI
Mutta se ihanaa kun on omia lapsia. He ovat minulle kaikkein rakkaimpia ihmisiä! Ja ihan jokainen ihminen vanhenee!
- Anonyymi00029UUSI
näytän silti paremmalta kun sä koska sä näytät pullanaamas kanssa possulta olin itteasias aina sitä mieltä
- Anonyymi00030UUSI
Rupsahtanut tai ei, elämästä voi nauttia. Ihmiset arvostavat eri asioita, toivottavasti samankaltaiset löytävät toisensa.
No ruspahtaneita me ollaan kaikki. Ei mun mielestä oman ikäset näytä yhtää vanhalta. Sama sukupolvikokemus on tärkee. Ihmettelen vaan missä te kaikki ootte?
- Anonyymi00031UUSI
Yksi +40 M-nainen on todellinen kaunotar jota rakastelisin oikein kunnolla. Sitä ihanaa jumalattaren vartaloa kun pääsisi hellimään. 😍
- Anonyymi00032UUSI
Aika rivo yleistys!!! Miesten ongelma on, kun ei ota eteen.
- Anonyymi00033UUSI
Juu juu, mutta miksi se on sinun ongelma??
Minulla ei sellaista ongelmaa ole. Pöh paskaa sun jutuilles. - Anonyymi00034UUSI
Sulla on omat mielipiteesi. Osa ei jaksa niin kiinnostua jostain nuorekkuuden ihannoinnista, kun on muuta sisältöä elämässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482328Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1471903Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581865- 321485
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1081484Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551171Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831105- 691096
Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103881Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54877