Kyllä ne sopivat naiselle,upeaa kun pitkät hiukset ylettyvät naisen paljaille pakaroille asti,kun hän on edessäni nelinkontin,pylly pystyssä:)
Pitkät hiukset
15
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kivaa, kun niistä tykätään. Tykkään kun niistä vedetään kunnolla seksin aikana. Minä siis tykkään, kun minua miehet alistavat ja käyttävät minua ns. Seksinukkena jota saa kohdella miten haluaa. N22
- Anonyymi00002
Minä tykkään kovasti..
Kuinka pitkät sulla,ulottuvatko pakaroihin?
HkiM6 - Anonyymi00003
Kieltämättä...ihana työntää takaapäin sisään💋
- Anonyymi00006
Kuka saatana jätti karsinan portin auki. Taas tuo porsaa on yöllä päässyt tänne röhkimään.
- Anonyymi00010
Olisitpa stadissa n 22,voisin nussia sua takaapäin rajusti,vetää hiuksista ja kouria rintojasi
HKIM60 - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olisitpa stadissa n 22,voisin nussia sua takaapäin rajusti,vetää hiuksista ja kouria rintojasi
HKIM60Oletko se seksikäs brunette Hki?
HkiM60
- Anonyymi00008
Minul on vaalee miltei peppuun asti ulottuvat hiukset. N20
- Anonyymi00009
😍🥰
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
😍🥰
Spede taas feikkaa buaahaa
- Anonyymi00014
Ihana oot,mistäpäin ?
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Spede taas feikkaa buaahaa
Mitäs feikkaat. Mitähän se sun tapauksessa sitte tarkoittaakin. Pipipää olet ihan feikkaamattakin.
- Anonyymi00021
No buaahaa spede kiva kun sullekkin on hoitopaikka löytynyt.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592