Jos minä eroan?
eroatko suhteestasi
60
812
Vastaukset
- Anonyymi00001
En.
- Anonyymi00002
Olen eronnut jo.
- Anonyymi00063UUSI
😍😍😍😍
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
😍😍😍😍
🤩
- Anonyymi00003
Eroan, mutta pitää olla vankalla pohjalla...tämä juttu
- Anonyymi00004
Entäs lapset?
- Anonyymi00006
Sano sinä
- Anonyymi00005
Vai että kaupankäyntiä ja upgradausta ihmissuhteissa. Sääliksi käy nykyistä puolisoasi, ja se kenelle tämä viesti on, niin hänen asemassaan en lähtisi sinun kanssasi mihinkään suhteeseen. Saisi pelätä että pidät aina ovet auki paremmalle vaihtoehdolle jos sellainen tulee vastaan.
- Anonyymi00007
Toisaalta jos molemmat tekevät saman, niin sittenhän ovat samanlaisia ja ansaitsevat toisensa. Voi sitä mustasukkaisuutta siinä suhteessa. Molemmin puolin.
- Anonyymi00052UUSI
Onhan teitä transvestiittejä vapaana varmaan,vaikka kuinka paljo,on varaa valita,seki yks ehdokaz,joka oli menossa eduskuntaan.......!Jätä toiset rauhaan!
- Anonyymi00008
Jos olet parisuhteessa, niin tuollaisia ehdotteluja ei esitetä. Jos pidät jostain toisesta enemmän, niin lopetat suhteen. Sen jälkeen voit kertoa toiselle tunteista. Ja katsot mitä hän tekee. Jos pysyy suhteessa, niin voi voi. Se riski on. Mutta tuollaista ihmistä en ikinä haluaisi puolisoksi joka pitää puolisoa vaan varalla siihen asti että on varma että saa sen kenet oikeasti haluaa.
- Anonyymi00009
Aika vakava asia anonyymipalstalla käsiteltäväksi. Miksi ette keskustele livenä tällaisista?
- Anonyymi00010
Ei voi muuta sanoa kuin että toivottavasti saatte mitä ansaitsette. Alatte sitten ämmällä tai ännällä.
- Anonyymi00053UUSI
Kiusaajia ovat,vähä-älyisiä vielä!
- Anonyymi00011
Kannattaa erota jos rakas mies niin haluaa. Ihan varmasti elättää sinut ja toisten jälkeläiset. Jos nyt ensin käyt vaan antamassa se näytteen kuinka hyvä kokki ja millasta piirakkaa ois tarjolla. Sitten hän ostaa sinulle dimanggi sormuksen ja elätte ikuisesti tiiviisti yhdessä. Ilman riitelyitä. Lisää lapsia tulee.
- Anonyymi00051
Ei miehet keskenään saa lisää lapsia,houre ajattelua,ikäkin jo painaa! Olette mieleltänne hyvin sairaita!
- Anonyymi00012
Ikkunoita on muutama. Kuusi pintaa per läpi. Odottavat pesijää. Milloin tulet?
- Anonyymi00013
Minulla on sitten muuta puuhaa mutta sinä voit vaikka siivoilla sillä välin ja ruokkia näitä koiraa ja kissoja.
- Anonyymi00014
eronnut jo vuosia sitten ja nyt ei ole mitään kiirettä uuteen suhteeseen👍
- Anonyymi00015
Sinun vuoksesi jotta voidaan olla Me, vastaus on kyllä.
- Anonyymi00029
Kukas tää Sinun on? Alkukirjaimemme??
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Oikean henkilön miehen kohdalla kyllä kun saanut juteltua ja nähtyä
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
M sun alku ja nimi loppuu minun alkuun
- Anonyymi00033
Tarkennusta koska me pareja täällä 4 tai 5 paria.
- Anonyymi00016
Mistä suhteesta
- Anonyymi00017
Työsuhteesta vai? En! Nykyään ollaan hyvin suvaitsevaisia.
- Anonyymi00018
Tuskin ymmärtänee varmaan että teatteri esitys päättyy jo hetken päästä ja paljastuu millainen sinä olet ja sinulle millainen hän on pettämällä alkaneet suhteet yleensä aina päättyy pettämällä muutenkin tosin pettäjä ehkä vaihtuu oletettavasti ja suhde kun duhde narsisti on ain se joka ensin pettää
- Anonyymi00019
Jos hän hyppää, mä hyppään. Tää koskee kaikkea. Ja toivon, että hänkin hyppää, jos mä hyppään. Etten mä sit kellu yksin vedessä.
Oon ihan reunalla ja valmis.- Anonyymi00023
Varo vaan, voi käydä niin että yksin jäät ja sun nykynen on se joka löytää jonkun.
- Anonyymi00034
Anonyymi00023 kirjoitti:
Varo vaan, voi käydä niin että yksin jäät ja sun nykynen on se joka löytää jonkun.
Mä pärjään kyllä yksin.
- Anonyymi00020
Kyllä. Naiselta
- Anonyymi00022
Tule tämä mulle kasvotusten kertomaan.
- Anonyymi00025
No älkää ottako näitä juttuja tosissaan. Täällä on yksi, joka
yritti astua toisen saappaisiin ja siitä lähtien mesonut vrk.det ympäriinsä. - Anonyymi00027
En ole eroamassa enkä halua todellakaan, että sinäkään eroat.
N>M- Anonyymi00040
Siis hän on liitossa kuten sinä, niinkö?
- Anonyymi00045
Anonyymi00040 kirjoitti:
Vau, ÄO:si on varmasti 120. 🤭
- Anonyymi00050
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ja taasen naapurit käsittelyssä,tuo kaikki on noiden kiusaajien mielikuvitusta! Kuka hullu ny teidän takii eroaisi! Eikös teillä e ja o ole muuta tekemistä ku paskan jauhaminen toisista! Laitanko totuuden tähän,miten ja mistä olette erilaisia kuin useimmat muut!Aamulääkkeet ottamatta vai?
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Vau, ÄO:si on varmasti 120. 🤭
Tarkoitin onko varmuutta, että toinenkin on liitossa tai parisuhteessa.
- Anonyymi00028
Olet siis suhteessa. Kiva.
- Anonyymi00031
Mistä suhteesta?
- Anonyymi00035
Eipä varattu mies vaihda varattuun naiseen jos ei tästä hyödy jotain enemmän kuin entisestä
- Anonyymi00036
Riippuu kummalta saa enemmän
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Riippuu kummalta saa enemmän
Joo, panomäärä ratkasee
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Joo, panomäärä ratkasee
No hyvin usein kyllä
- Anonyymi00046
Oletpa ”nero”. Uskotko, että varattu nainen vaihtaisi paskempaan?
- Anonyymi00047
Anonyymi00037 kirjoitti:
Joo, panomäärä ratkasee
Ei tuo ole mikään sääntö. Se paneminen aivottomillakin kummasti vähenee iän myötä ja muut asiat tulevat tärkeämmiksi.
- Anonyymi00039
En pysty.. monestakaan syystä.
- Anonyymi00042
Hyppäätkö kalliolta jos minä hyppään?
- Anonyymi00043
Tietenkin. K
- Anonyymi00044
Sä olet aivoiltasi vammainen
- Anonyymi00048
Jäätkö paskaan suhteeseen käyttämään toista hyväksi, jos toinen ei eroa?
- Anonyymi00049
Mikä suhde ja missä??
- Anonyymi00054UUSI
Tee ihan niin kuin tykkäät, ihan sama minulle.
- Anonyymi00055UUSI
Hyvästä suhteesta, jossa molemmat sitoutuneet ei ole syytä erota ulkopuolisen takia. Aika maailmoja ravisuttava tyyppi pitäisi olla, että viitsisi aloittaa alusta. Eroaminen on aina pieni kuolema. Tällä hetkellä vältän suhteita eikä näköpiirissä muutosta.
- Anonyymi00056UUSI
Eroaminen sysipaskasta suhteesta ei ole ikinä kuolema, vaan todennäköisesti helpotus ja mahdollisesti uuden onnen alku. En yleistä, mutta yleensä siksi erotaan, että ei ole tunteita ja ei vaan toimi. sivu
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Eroaminen sysipaskasta suhteesta ei ole ikinä kuolema, vaan todennäköisesti helpotus ja mahdollisesti uuden onnen alku. En yleistä, mutta yleensä siksi erotaan, että ei ole tunteita ja ei vaan toimi. sivu
Toki huonoon ei kannata jäädä. Mutta sysipaskastakin jää jäljet mieleen ja usein pahemmat kun sopuerosta.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Toki huonoon ei kannata jäädä. Mutta sysipaskastakin jää jäljet mieleen ja usein pahemmat kun sopuerosta.
Niin, totta kai. Itsetunto voi olla alhaalla, katkeruutta ja surua hukatuista vuosista jne. Siksi tietysti toivoo uutta onnea sellaisen jälkeen. sivu
- Anonyymi00057UUSI
Mitä väliä, vanhat unohtuu kun uusi ihana ottaa vaimoksi
- Anonyymi00062UUSI
mä en ikin kuuntele sua vtun räkis
- Anonyymi00065UUSI
Joo, etsä mua nipistä.
hähähähähähähähähähä..............
https://m.youtube.com/watch?v=gz7kjQ9sfSk
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122279Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712153Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411431Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta171354Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096