Moi . Onko teille muille käynyt näin. Kun teillä on sähkösopimus Väreellä ja teillä on saatavia kyseiseltä yhtiöltä , niin Väreeltä ilmoitetaan rahaliikenteen tapahtuvan ropon kautta , jolle on ilmoitettava tilinumero saatavan maksamiseksi . Laskussa ilmoitettu ropon puhelinnumero kytkeytyy kuitenkin väreen asiakaspalveluun , josta ilmoitetaan , etteivät he voi siirtää asiakkaan antamia tietoja ropolle. KUINKA SAISIN TIEDON TOIMITETTUA ROPOLLE. väreeltä on ilmoitettu , ettei se onnistu heidän kauttaan. Kyseisestä silmukasta on puhelikeskustelu , joka on tilattu tomitettavaksi Väreen asiakkaalle. KUINKA MINUN TULISI TÄSSÄ EDETÄ
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
En tiedä tarkalleen mutta ropolle voit kirjautua pankkitunnuksilla varmennettuna ja ilmoittaa sitä kautta tilinumerot.
Todennäköisesti siellä näkyy se sinun saama palautuskin jo valmiiksi. Haluan tässä vielä painottaa tehneeni sähkösopimuksen Väreen kanssa ja maksaneeni sopimusvelvoiteeni Värelle. Miksi ihmeessä minun tulisi ilmoitella Pankkitilininumeroani , yhtiölle , jonka asiakaspalvelunumero kytkeytyy Väreen aiskaspalveluun.
Sain siirrettyä itse tiedot joita väreen kautta ei voida siirtää ROPOlle. Prosessi edellyttää tietokoneen kayttö valmiuksia, sekä käyttö mahdollisuutta . lisäksi prosessi edellyttää käytössaä olevaa sähköpostiosoitetta. Kun sähkösopimuksen voi vaivatta tehdä puhelimessa , niin HYVÄT KULUTTAJASUOJA VIRANOMAISET , jotka aina sillointallöin tutkitte näitä sivuja. Onko kuluttajasuojan mukaista alkaa kerätä talodellisia sopimusvelvoitteita , lyhyen puhelun perusteella , ja sitten asiakkaan suuntaan tapahtuvassa rahaliikenteessä , vaatia asiakkaalta edellä esiin tuotuja valmiuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va711917Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 1411008
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu19957- 89685
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa105662- 41648
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 56614
- 58570