Moi . Onko teille muille käynyt näin. Kun teillä on sähkösopimus Väreellä ja teillä on saatavia kyseiseltä yhtiöltä , niin Väreeltä ilmoitetaan rahaliikenteen tapahtuvan ropon kautta , jolle on ilmoitettava tilinumero saatavan maksamiseksi . Laskussa ilmoitettu ropon puhelinnumero kytkeytyy kuitenkin väreen asiakaspalveluun , josta ilmoitetaan , etteivät he voi siirtää asiakkaan antamia tietoja ropolle. KUINKA SAISIN TIEDON TOIMITETTUA ROPOLLE. väreeltä on ilmoitettu , ettei se onnistu heidän kauttaan. Kyseisestä silmukasta on puhelikeskustelu , joka on tilattu tomitettavaksi Väreen asiakkaalle. KUINKA MINUN TULISI TÄSSÄ EDETÄ
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
En tiedä tarkalleen mutta ropolle voit kirjautua pankkitunnuksilla varmennettuna ja ilmoittaa sitä kautta tilinumerot.
Todennäköisesti siellä näkyy se sinun saama palautuskin jo valmiiksi. Haluan tässä vielä painottaa tehneeni sähkösopimuksen Väreen kanssa ja maksaneeni sopimusvelvoiteeni Värelle. Miksi ihmeessä minun tulisi ilmoitella Pankkitilininumeroani , yhtiölle , jonka asiakaspalvelunumero kytkeytyy Väreen aiskaspalveluun.
Sain siirrettyä itse tiedot joita väreen kautta ei voida siirtää ROPOlle. Prosessi edellyttää tietokoneen kayttö valmiuksia, sekä käyttö mahdollisuutta . lisäksi prosessi edellyttää käytössaä olevaa sähköpostiosoitetta. Kun sähkösopimuksen voi vaivatta tehdä puhelimessa , niin HYVÄT KULUTTAJASUOJA VIRANOMAISET , jotka aina sillointallöin tutkitte näitä sivuja. Onko kuluttajasuojan mukaista alkaa kerätä talodellisia sopimusvelvoitteita , lyhyen puhelun perusteella , ja sitten asiakkaan suuntaan tapahtuvassa rahaliikenteessä , vaatia asiakkaalta edellä esiin tuotuja valmiuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501965- 1521269
- 941173
- 711153
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1801028- 100783
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.52714- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674