Väreen ja Ropon silmukka

Moi . Onko teille muille käynyt näin. Kun teillä on sähkösopimus Väreellä ja teillä on saatavia kyseiseltä yhtiöltä , niin Väreeltä ilmoitetaan rahaliikenteen tapahtuvan ropon kautta , jolle on ilmoitettava tilinumero saatavan maksamiseksi . Laskussa ilmoitettu ropon puhelinnumero kytkeytyy kuitenkin väreen asiakaspalveluun , josta ilmoitetaan , etteivät he voi siirtää asiakkaan antamia tietoja ropolle. KUINKA SAISIN TIEDON TOIMITETTUA ROPOLLE. väreeltä on ilmoitettu , ettei se onnistu heidän kauttaan. Kyseisestä silmukasta on puhelikeskustelu , joka on tilattu tomitettavaksi Väreen asiakkaalle. KUINKA MINUN TULISI TÄSSÄ EDETÄ

3

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiedä tarkalleen mutta ropolle voit kirjautua pankkitunnuksilla varmennettuna ja ilmoittaa sitä kautta tilinumerot.
      Todennäköisesti siellä näkyy se sinun saama palautuskin jo valmiiksi.

• Haluan tässä vielä painottaa tehneeni sähkösopimuksen Väreen kanssa ja maksaneeni sopimusvelvoiteeni Värelle. Miksi ihmeessä minun tulisi ilmoitella Pankkitilininumeroani , yhtiölle , jonka asiakaspalvelunumero kytkeytyy Väreen aiskaspalveluun.

• Sain siirrettyä itse tiedot joita väreen kautta ei voida siirtää ROPOlle. Prosessi edellyttää tietokoneen kayttö valmiuksia, sekä käyttö mahdollisuutta . lisäksi prosessi edellyttää käytössaä olevaa sähköpostiosoitetta. Kun sähkösopimuksen voi vaivatta tehdä puhelimessa , niin HYVÄT KULUTTAJASUOJA VIRANOMAISET , jotka aina sillointallöin tutkitte näitä sivuja. Onko kuluttajasuojan mukaista alkaa kerätä talodellisia sopimusvelvoitteita , lyhyen puhelun perusteella , ja sitten asiakkaan suuntaan tapahtuvassa rahaliikenteessä , vaatia asiakkaalta edellä esiin tuotuja valmiuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1206
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1189
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      888
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe