Itse lenkkeilen Niuvanniemen alueella niin joka kerta koirassa useampi punkki ja itsessä myös.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Kissa suorastaan imee niitä. Punkit on levinneet koko maahan. Kannattaa ihmistenkin syynätä tarkkaan. Kokemuksesta sanon, yököttävän ällöttävä, kun sellaisen itsestään löytää ja päälle pitää vielä seurata, ettei punotus ja turvotus leviä isoksi. Sitten onkin lääkärireissu edessä, jos näin tapahtuu..
- Anonyymi00002
Ei liity aiheeseen
Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei liity aiheeseen
Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.Kyllä liittyy. Kuopio ja punkit. Kuopiossakin on punkkeja.
- Anonyymi00004
Ihan oikeadti pitäisikö nettipiuha niuvaan katkaista? Joku potilas ulkoiluttaa mielikuvituskoiraansa.
- Anonyymi00005
Älä höpötä tai joudut niuvaan.
- Anonyymi00006
Mulla on langaton netti.
Huone 17
- Anonyymi00007
Punkkikartta näyttää missä punkkeja paljon.
- Anonyymi00010
Punkkikartassa oli merkintä että Julkulassa rannassa punkki, kävin katsomassa, ei ole enää punkki siellä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522